Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > SELSKAPET > Unity

Unity Her finner du veiledere innen alternativ behandling

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 12.01.19, 18:12
Unity Unity er offline
Fersk

Medlem siden: Jan 2019
Meldinger: 4
Arrow Presentasjonstråd - healere Unity

Her kommer presentasjon av våre healere.

Lager denne tråden og kommer til å legge inn presentasjonene etterhvert som jeg får laget dem. Litt travelt nå, så kommer litt og litt.

Sentralbordet er oppe på mandag, og da legger jeg ut nummeret til det her. Man kan også bruke direktenummerne som står under hver presentasjon.

Når sentralbordet er oppe, kan man velge hvordan man vil betale. Blir flere alternativer.

Tjenesten koster kr. 26,- pr min.
Svar med sitat
Gammel 12.01.19, 18:13
Unity Unity er offline
Fersk

Standard

PRESENTASJON CHRISTINA SOL

Jeg har jobbet på med healing siden 1994, og har hatt min egen praksis der jeg har bodd. Har en lang utdannelse innen for Naturterapi, og har mange meget gode resultater opp i gjennom årene sitt løp. Jeg føler hvor smertene sitter fast i kroppen, og blir guidet av den åndelige verden til hva som er årsaken til problemet/smertene hos deg. ER det noen sykdommer som er der på grunn av at du har arvet dem? Da sitter de fast inne i din DNA koding. Som jeg må inn og omkode.

Smerter av nyere dato bruker jeg ikke lange tiden på å løse opp. Får også opp hvor mange behandlinger hver enkelt trenger, før jeg har fått løst opp i problemet. Hvis du bruker medisiner, så vil man få et tilbakefall, p.g.a at medisiner blokker kroppen i fra å kunne klare å gjøre seg selv frisk. Det er derfor jeg også har hatt et tett samarbeid med leger, når det gjelder nedtrapping av medisiner, og har brukt urteteene mine som et supplement i overgangen i fra medisiner og til en frisk kropp igjen.

Du møter Christina Sol på 820 99 801
Svar med sitat
Gammel 12.01.19, 23:39
Unity Unity er offline
Fersk

Standard

PRESENTASJON CATHRINE

Jeg har jobbet med healing i mange år, og er sertifisert Rainbow reikihealer nivå 2. Gir og fjernhealing der jeg da scanner kroppen for mitt indre og kjenner smerter/blokkeringer på min egen kropp.
Jeg legger krystallgrind for og forsterke healingenergiene. Har gode resultater på muskel- og ledd smerter, angst m.m
Gleder meg til og hjelpe dere.

Du møter Cathrine på 820 99 809
Svar med sitat
Gammel 13.01.19, 00:10
Unity Unity er offline
Fersk

Standard

PRESENTASJON BJØRK GRETE

Jeg healer, renser aura, og "ser" hvorfor ting er som de er...
Ser ofte "kjernen" veldig fort. Ser også sammenheng mellom psyke og sykdom..

Du møter Bjørk Grete på 820 99 807
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 19:45.