Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Alternativ > Alternativ prat

Alternativ prat Her kan du diskutere de tema innen det alternative som ikke passer i de andre forumene her.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 20.09.17, 10:25
Lille-My Lille-My er offline
Fersk

Medlem siden: Sep 2016
Meldinger: 44
Standard Skjebne...eller tilfeldighet?

Av og til lurer jeg litt på dette. Det sies jo at personer og hendelser dukker opp i livet ditt for en grunn....Men er alltid sånn? Av og til tviler jeg på det.
Jeg for min har nå greid å "dumpe" borti to personer som krøller til følelseslivet mitt littegrann. Hvor ble det sånn og hvorfor ble det akkurat de to?.....Hva skal det egentlig være godt for? Når jeg på en måte var "ferdig med den ene , så tar den andre kontakt.....Skjønner ikke noe av dette jeg..

Noen som kan hjelpe meg å skjønne meningen med dette?
Er det skjebne eller tilfeldigheter?
Svar med sitat
Gammel 20.09.17, 12:37
Mojo* sin avatar
Mojo* Mojo* er offline
Fast inventar

Medlem siden: Mar 2008
Meldinger: 4,369
Standard

Tror du har vært uheldig.
Svar med sitat
Gammel 20.09.17, 15:51
Marulv Marulv er offline
Fersk

Medlem siden: Jan 2014
Meldinger: 82
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Lille-My Vis post
Av og til lurer jeg litt på dette. Det sies jo at personer og hendelser dukker opp i livet ditt for en grunn....Men er alltid sånn? Av og til tviler jeg på det.
Jeg for min har nå greid å "dumpe" borti to personer som krøller til følelseslivet mitt littegrann. Hvor ble det sånn og hvorfor ble det akkurat de to?.....Hva skal det egentlig være godt for? Når jeg på en måte var "ferdig med den ene , så tar den andre kontakt.....Skjønner ikke noe av dette jeg..

Tror det er tilfeldighet jeg. Begge to har jo tydeligvis det som gjør at du blir tiltrekkt av de, så har begge to tilfeldigvis krøllet det til for deg. Satser på at alle gode ting er tre 😊 Bedre lykke neste gang 😊
Svar med sitat
Gammel 20.09.17, 16:07
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,275
Standard

Sitat:

På hvilken måte "krøller de til følelseslivet"?
Svar med sitat
Gammel 20.09.17, 16:35
Flora sin avatar
Flora Flora er offline
Superbruker

Medlem siden: Feb 2014
Sted: Jupiter
Meldinger: 1,040
Standard

Sitat:

Det er ingen ny fenomen at når du først er ferdig med den ene, sånn "følelsesmessig" og går videre så tar vedkommende kontakt..er veldig typisk det. En teori som jeg har hørt tidligere er at årsaken til dette er fordi man ikke gir h*n energi lenger, noe vedkommende da merker og begynner da å kjenne på savn. Merkelige greier, men skjer i altfor mange tilfeller :-)
Gammel 20.09.17, 17:18
Fersk

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Alexx Vis post
På hvilken måte "krøller de til følelseslivet"?
Får følelser jeg egentlig ikke vil ha for dem . Da jeg har "brent" meg på han ene før😩😣

Magefølelsen min blir så i uorden av dette her😂
Svar med sitat
Gammel 20.09.17, 21:31
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,275
Standard

Sitat:
Får følelser jeg egentlig ikke vil ha for dem . Da jeg har "brent" meg på han ene før����

Magefølelsen min blir så i uorden av dette her��
Ja, da må du passe deg. For hvis han ikke har forandret seg siden sist,
vil du garantert brenne deg igjen. Med mindre han har lagt seg flat da, bedt om unnskyldning for at han såret deg, og bedyrer at det aldri vil skje igjen.
Da kan du jo gi ham en sjanse. Ellers hadde jeg holdt labbene unna.

Så sjebnen har kanskje ført dere sammen igjen for å se om du har lært leksen din.
Svar med sitat
Gammel 21.09.17, 18:54
Fersk

Standard

Sant det 😊
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 07:10.