Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Alternativ > Intuisjon og klarsynthet

Intuisjon og klarsynthet Her er forumet for diskusjoner om hvordan intuisjon og klarsynthet virker, hvordan det er osv.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 13.10.16, 16:07
wander sin avatar
wander wander er offline
Superbruker

Medlem siden: Feb 2014
Meldinger: 2,221
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Evita Vis post
Jeg får ikke opp utseendet ditt, men tror du er mellomblond/mørkblond.
Får opp en mann som er mørk blond. Muligens dominerende, siden hn stiller seg opp fremfor synet mitt. Eller kanskje du er vanskelig å ta inn?
Du har iallefall hatt negtive meldinger eller samtlr med noen i det siste. Litt vanskelig hjemme også. Du har sterk intuisjon. Jobber du også som spådame?
Jeg klarer ikke ta deg helt inn før du har sagt litt mer, så jeg får en puff fremover for å se :) :)
Jeg sitter faktisk og grøsser i hele kroppen her nå fordi jeg er så imponert over deg.

Ja, det er mulig det var ene hjelperen min du støtte på? Det kan hende det er en hjelper hos meg som er aktiv pga den jobben jeg har begynt for en mnd siden - det er mye negative energier der, men til tross for at jeg alltid har vært dårlig på å skjerme meg for slikt, så kan det hende en av hjelperne mine har "trådt til"? Tror du det kan stemme?

Ja, jeg har ganske sterk intuisjon og jeg legger kort. Jeg har laget noen tråder på forumet her og spådd i Lenormand noen ganger. Jeg jobber ikke profft som spådame (enda) men spår de som spør. (Jeg er bedre på healing enn spåing, tror jeg)

Men, tror du at det kan være en av hjelperne mine som blokkerer? Jeg kjenner ingen dominerende mørk blond mann i livet mitt. Ikke som jeg kommer på i hvert fall.

Hadde vært kjempemorsomt om du hadde fått inn mer. Hvis du vil ha navn og fødselsdato for at det skal bli enklere kan jeg sende deg på PM hvis du vil?

Og tuuuuuusen takk
Gammel 13.10.16, 16:23
Sprett Sprett er offline
Godt kjent

Medlem siden: Jul 2011
Meldinger: 412
Standard

Hei Evita.
Er takknemlig om du vil se på meg selv om jeg var med i 2013. Vil gjerne høre alt du får inn :)
Svar med sitat
Gammel 13.10.16, 17:11
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,199
Standard

Helt nye brukere er kanskje vanskelige å få inn?

Sist endret av Alexx; 13.10.16 kl 17:21
Svar med sitat
Gammel 13.10.16, 17:25
Krølle sin avatar
Krølle Krølle er offline
Gjenganger

Medlem siden: Aug 2011
Meldinger: 1,826
Standard

Heisan Evita.
Så uuutrolig flink du er!

Jeg leker litt sekretær her, håper det er ok? :-)

De som gjenstår, og som har lyst til å bli sett på er:

- Flora, se side 2
- Sandrine, side 2
- Muffine, side 3
- Helena89, side 3
- Sprett, side 4 (Hun vil gjerne høre alt du får inn)
- Og Wander har skrevet litt tilleggsinfo til deg på side 4

Sist endret av Krølle; 13.10.16 kl 17:57
Svar med sitat
Gammel 13.10.16, 17:39
Mojo* sin avatar
Mojo* Mojo* er offline
Fast inventar

Medlem siden: Mar 2008
Meldinger: 4,306
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Alexx Vis post
Helt nye brukere er kanskje vanskelige å få inn?
Kan jo få bryne seg på meg. Jeg er ny "gammelmedlem"
Svar med sitat
Gammel 13.10.16, 18:19
Evita Evita er offline
Godt kjent

Medlem siden: Jan 2014
Meldinger: 785
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av wander Vis post
Jeg sitter faktisk og grøsser i hele kroppen her nå fordi jeg er så imponert over deg.

Ja, det er mulig det var ene hjelperen min du støtte på? Det kan hende det er en hjelper hos meg som er aktiv pga den jobben jeg har begynt for en mnd siden - det er mye negative energier der, men til tross for at jeg alltid har vært dårlig på å skjerme meg for slikt, så kan det hende en av hjelperne mine har "trådt til"? Tror du det kan stemme?

Ja, jeg har ganske sterk intuisjon og jeg legger kort. Jeg har laget noen tråder på forumet her og spådd i Lenormand noen ganger. Jeg jobber ikke profft som spådame (enda) men spår de som spør. (Jeg er bedre på healing enn spåing, tror jeg)

Men, tror du at det kan være en av hjelperne mine som blokkerer? Jeg kjenner ingen dominerende mørk blond mann i livet mitt. Ikke som jeg kommer på i hvert fall.

Hadde vært kjempemorsomt om du hadde fått inn mer. Hvis du vil ha navn og fødselsdato for at det skal bli enklere kan jeg sende deg på PM hvis du vil?

Og tuuuuuusen takk
Jaaaa, da skjønner jeg :) Det var en negativ energis som prøver å sperre deg, og hjlperen din står fremfor deg å beskytter deg. Da er det ikke rart det er vanskelig å komme til deg på det menneskelige plan <3
Ja, jeg så du har sterke healingevner :) Synene kommer så fort at jeg ikke klrer å skrive ned alt :) Jeg kanaliserer mens jeg ser og skriver
Jeg skal se om jeg ser mer senere, og det tror jeg jeg fjør, men er litt oppttt akkurt nå. Måtte bare svare, for denne var spesiell :) <3

Du kan gjerne sende meg fornavn(Fødselsnavn og fødselsdato) men nå forsto jeg jo hvorfor jeg ikke fikk lov å se deg :) Nå får jeg lov :)

Sist endret av Evita; 13.10.16 kl 18:28
Svar med sitat
Gammel 13.10.16, 18:21
Evita Evita er offline
Godt kjent

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Krølle Vis post
Heisan Evita.
Så uuutrolig flink du er!

Jeg leker litt sekretær her, håper det er ok? :-)

De som gjenstår, og som har lyst til å bli sett på er:

- Flora, se side 2
- Sandrine, side 2
- Muffine, side 3
- Helena89, side 3
Jada, sjæf :)
Jeg går etter rekka :)
Skriver litt nå og da, også skriver jeg mer om dere når jeg er i modus :)
Svar med sitat
Gammel 13.10.16, 18:24
Evita Evita er offline
Godt kjent

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Krølle Vis post
Evita. nå skal jeg prøve å se deg. :-) Du sa jo vi kunne prøve..

Du er i femtiårene. Du har lyst, eller kanskje litt rødaktig (?) hår? Stor hår, mye hår, kanskje ganske langt. Du har et veldig vakkert , mildt og snilt ansikt, ser ut som en engel. Litt frodig og veldig kvinnelig. Humoristisk glimt i øynene. Øyenfarge, usikker, blå kanskje?

Som barn tror jeg du lignet på denne lille solstrålen. Du ser egentlig ut som en voksen versjon av henne..

Uffda, bildet ble jo gigantisk! Klarer ikke å krympe det. Uff, nå tok innlegget mitt altfor stor plass, det var ikke meningen.. Beklager!
Jeg er så imponert av deg, Krølle :) Denne jenta ser helt ut som meg, bare i en litt yngre utgve:)
Jeg spurte akkurat ei som sitter her ved siden av meg om hun så hvem denne jenta ligna på, og hun sa "herregud hvor hun ligner på deg " :) :)
Svar med sitat
Gammel 13.10.16, 18:25
Krølle sin avatar
Krølle Krølle er offline
Gjenganger

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Evita Vis post
Jada, sjæf :)
Jeg går etter rekka :)
Skriver litt nå og da, også skriver jeg mer om dere når jeg er i modus :)
Svar med sitat
Gammel 13.10.16, 18:28
Krølle sin avatar
Krølle Krølle er offline
Gjenganger

Standard

Oppdatert liste:

- Flora, se side 2
- Sandrine, side 2
- Muffine, side 3
- Helena89, side 3
- Mojo* side 4
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 18:43.