Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Generelt > Forumet

Forumet Notater, meldinger og annet angående forumet. Her står også forumreglene.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 01.03.18, 20:58
Sprett Sprett er offline
Godt kjent

Medlem siden: Jul 2011
Meldinger: 417
Standard

Sender deg styrke og kjærlighet Malu, dette går bra !
Svar med sitat
Gammel 01.03.18, 21:28
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Medlem siden: May 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 16,068
Standard

Tusen takk. ��

I dag har jeg fått svar på CT som jeg tok forrige uke og det er ingenting som tyder på at dritten har spredd seg. Får vite mer og helt sikkert neste uke, men ble utrolig lettet i dag!

De sier at kreften har stadie 1 også og da er det jo oppdaget veldig tidlig. Kan faktisk se ut som at jeg muligens også slipper stråling, må ha bare operasjon og det vil jo være en lettelse også. Får vite mer neste uke.

Ja man får virkelig satt ting på plass og tenkt over hva som er viktig i livet. Jeg har en del ting jeg skal endre på når jeg er på beina igjen.

I dag har jeg vært på MR og de sprøytet inn noe i armen min som jeg tydeligvis var allergisk mot og det spredde seg i magen, brystet, ryggen og armene. Trodde det var hjerteinfarkt og legen ville vi skulle ringe ambulanse, men jeg var så dårlig at jeg ikke orket tanken på å måtte flytte meg, så jeg nektet.
Så etterpå at dette var en veldig alvorlig bivirkning som noen veldig få får av dette medikamentet Upps! Men en sta Løve kan jo ingen endre på..

MALU
Gammel 01.03.18, 21:34
Cara sin avatar
Cara Cara er offline
Superbruker

Medlem siden: Aug 2006
Sted: Et eller annet sted i Norge
Meldinger: 7,395
Standard

Så godt å høre at det ikke har spredd seg. Da går det nok veldig bra til slutt skal du se. Min mor fikk oppdaget sykdommen i fjor (også på et tidlig stadium) og hun er nå i fin form igjen.
Gammel 01.03.18, 21:47
Mojo* sin avatar
Mojo* Mojo* er offline
Superbruker

Medlem siden: Mar 2008
Meldinger: 4,585
Standard

Kjempegode nyheter dette. Dette blir bra :)

Ups san, hørtes ikke særlig ut de bivirkningene. Du tåler en støyt ser jeg.
Masse lykke til med oppfølginga, og krysser fingra for at de ikke gir deg noe mer gruff.

Skjønner hvordan du har det. Var på røntgen og MR i august. De skulle sjekke beinvevet i korsryggen. PÅ MRbildet fant de noe som ikke skulle vært der, så jeg måtte på ultralydundersøkelse. Den var jo grei nok. I tillegg ble det tatt celleprøve. Det som jeg syntes var aller mest skummelt, det var blodprøva som skulle avsløre om det føk kreftceller rundt i blodbanen. Det ble lang ventetid før jeg fikk svarene. Venting er noe dritt altså.
Men jeg var heldig, de fant ikke noe alvorlig gærnt.
Svar med sitat
Gammel 01.03.18, 22:20
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Standard

Ja ventingen er verst. I dag sa de at CT svarene var kommet. Jaa!! Få vite da!
Nei hun kunne ikke si det, måtte gå ut på gangen og vente for legen skulle si svarene. Satt på gangen og veeeeentet, var helt kokt i hodet. Fy søren den ventingen hele tiden.

MALU
Gammel 01.03.18, 22:26
Mojo* sin avatar
Mojo* Mojo* er offline
Superbruker

Medlem siden: Mar 2008
Meldinger: 4,585
Standard

Det er noen ganger man kunne tenkt seg å filleriste litt, i håp om at de kan få fart på snakketøyet. Men neida, da må man vente da.
De tyner folk.
Svar med sitat
Gammel 02.03.18, 15:39
Krølle sin avatar
Krølle Krølle er offline
Gjenganger

Medlem siden: Aug 2011
Meldinger: 1,900
Standard

Ja den forbaska ventingen på prøvesvar i helsevesenet! �� Men flott og helt supert å høre det går fint med deg og at det ble oppdaget i så tidlig stadium. �� God helg Malu. Håper du får pustet godt ut. ❤️
Svar med sitat
Gammel 08.03.18, 23:16
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Standard

Tusen takk!

Ja, ventingen er definitivt verst! Det er så mye frem og tilbake hele tiden. Men i dag har jeg fått konklusjonen, så nå VET vi hva dette er og hvordan det skal behandles:

http://livsstilsguiden.no/blogg/100/Oppdatering

MALU
Gammel 09.03.18, 09:34
SummerTime sin avatar
SummerTime SummerTime er offline
Superbruker

Medlem siden: Aug 2013
Meldinger: 1,554
Standard

Så godt å lese blogginnlegget ditt Malu!! Nå er du snart frisk,jeg mener;Du ER frisk!
Gammel 09.03.18, 15:02
Terra_ sin avatar
Terra_ Terra_ er offline
Godt kjent

Medlem siden: Mar 2016
Meldinger: 643
Standard

Juhuu! Gratulerer Malu!
Så de gode nyhetene at du slipper unna med operasjon og ingen spredning. Veldig godt å høre!

Det du skriver i bloggen din om konsentrasjonen, hodet og angsten, det er noe jeg kjenner igjen fra egen erfaring rundt traumer og vonde ting som livet gir en. Det tar jo tid å komme til seg selv igjen da, men smått om senn et skritt om gangen så går det fremover. Klokere og mer ydmyk blir en jo da, det er de mer hyggelige bivirkningene om en kan si det sånn.

Tenker det er en som skal feire stort nå
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 07:08.