Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Hverdagslig > Singeltråden

Singeltråden Med adgang for ikke-single også :-)

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 13.02.18, 00:21
Flora sin avatar
Flora Flora er offline
Superbruker

Medlem siden: Feb 2014
Sted: Jupiter
Meldinger: 1,091
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Romerinne Vis post
Ingen av de mennene jeg har vært med hadde anskaffet en tannbørste til meg om det ikke betydde at de ville jeg skulle komme tilbake. Ta det som et godt tegn. Men sikkert lurt å ikke ha for høye forventninger, ta det litt her og nå :)
Ja, vi hadde drukket litt vin og stemningen var god. Så når han skulle inn på badet for å ta kveldsstellet så ropte han plutselig ut "Jeg har kjøpt tannbørste til deg!!" Må innrømme jeg ble utrolig overrasket, og begynte bare å le - dette hadde jeg absolutt ikke venta meg i det hele tatt, rett og slett fordi jeg ikke helt vet hva han vil, og en tannbørste er jo nesten som å gi meg garderobeplass, eller en skuff ( i mitt hode )

Hvis det er et godt tegn så håper jeg at jeg etterhvert kan flytte inn litt annet småtstæsj også
Gammel 13.02.18, 00:42
Mojo* sin avatar
Mojo* Mojo* er offline
Superbruker

Medlem siden: Mar 2008
Meldinger: 4,626
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Flora Vis post
Ja, vi hadde drukket litt vin og stemningen var god. Så når han skulle inn på badet for å ta kveldsstellet så ropte han plutselig ut "Jeg har kjøpt tannbørste til deg!!" Må innrømme jeg ble utrolig overrasket, og begynte bare å le - dette hadde jeg absolutt ikke venta meg i det hele tatt, rett og slett fordi jeg ikke helt vet hva han vil, og en tannbørste er jo nesten som å gi meg garderobeplass, eller en skuff ( i mitt hode )

Hvis det er et godt tegn så håper jeg at jeg etterhvert kan flytte inn litt annet småtstæsj også
Begynne i det små med en ting i ny og ne. Plutselig har du flytta inn vettu
Svar med sitat
Gammel 13.02.18, 00:44
Flora sin avatar
Flora Flora er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Mojo* Vis post
Begynne i det små med en ting i ny og ne. Plutselig har du flytta inn vettu
Haha, det er jo det som egentlig er planen Får nå se om jeg gråter eller er overlykkelig om 3 måneder - time will show

Kjærlighetslivet mitt har blitt en komedie uten like, fullt av overraskelser
Gammel 13.02.18, 00:52
Mojo* sin avatar
Mojo* Mojo* er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Haha, det er jo det som egentlig er planen Får nå se om jeg gråter eller er overlykkelig om 3 måneder - time will show

Kjærlighetslivet mitt har blitt en komedie uten like, fullt av overraskelser
Hehehe, god plan !

Det går bedre denne gangen. Det er jeg helt sikker på. Du vet selv også om hvordan ting har vært før, ikke sant ? Det er en vesentlig forskjell vil jeg si.

Som et ps, jeg har bestemt at dette er et godt år...så det så.
Svar med sitat
Gammel 13.02.18, 01:02
Alexx Alexx er online nå
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,671
Standard

Sitat:

- Det var motsatt med han jeg var sammen med for noen år siden. Jeg hadde ikke kjent ham lenge, før han ville at jeg skulle flytte inn. Det ble jo ikke aktuelt, tannbørsten var det eneste jeg hadde med.

Også var det han jeg hadde med tannbørsten til etter å ha kjent et par måneder. Da tok det ikke lang tid før han fikk kalde føtter, og forholdet var over før det hadde begynt.

Sist endret av Alexx; 13.02.18 kl 01:06
Svar med sitat
Gammel 13.02.18, 01:05
Flora sin avatar
Flora Flora er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Mojo* Vis post
Hehehe, god plan !

Det går bedre denne gangen. Det er jeg helt sikker på. Du vet selv også om hvordan ting har vært før, ikke sant ? Det er en vesentlig forskjell vil jeg si.

Som et ps, jeg har bestemt at dette er et godt år...så det så.
Får nå håpe på det. Gjennom datingen jeg har hatt de siste årene så har jeg bare gradvis mistet håpet mer og mer, så heldigvis har jeg lært meg å gardere følelsene mine ordentlig. Hvem hadde trodd det, jeg som pleide å ligge å gråte hver eneste kveld - men nå er det nye tider, haha :-)

Håper selv på en plot twist, men inntil da så får jeg bare kose meg med den lille oppmerksomheten jeg får. Hadde man bare kunne bli litt klokere på disse mannfolka *sukk*
Gammel 13.02.18, 01:08
Flora sin avatar
Flora Flora er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Alexx Vis post
- Det var motsatt med han jeg var sammen med for noen år siden. Jeg hadde ikke kjent ham lenge, før han ville at jeg skulle flytte inn. Det ble jo ikke tilfelle, tannbørsten var det eneste jeg hadde med.

Også var det han jeg hadde med tannbørsten til etter å ha kjent et par måneder. Da tok det ikke lang tid før han fikk kalde føtter, og forholdet var over før det hadde begynt.
Hehe, har har vi hatt både kalde føtter-runden, og "jeg er ikke så interessert"-runden + noe annet drama midt oppi det hele. Frem til nå har ting gått litt på rundgang mellom meg og han - en evig drakamp om hvem som er mer furt, og hvem som er mest interessert +++
Men tannbørsten ser ut til å ha nøytralisert ting litt, men vi får se
Gammel 13.02.18, 01:09
Mojo* sin avatar
Mojo* Mojo* er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Får nå håpe på det. Gjennom datingen jeg har hatt de siste årene så har jeg bare gradvis mistet håpet mer og mer, så heldigvis har jeg lært meg å gardere følelsene mine ordentlig. Hvem hadde trodd det, jeg som pleide å ligge å gråte hver eneste kveld - men nå er det nye tider, haha :-)

Håper selv på en plot twist, men inntil da så får jeg bare kose meg med den lille oppmerksomheten jeg får. Hadde man bare kunne bli litt klokere på disse mannfolka *sukk*
Det synes jeg egentlig er godt å høre. Jeg har mest tro på forhold som utvikler seg over tid. De blir som regel mest holdbare. Ha en laidback holdning du, og kos deg underveis i prosessen
Svar med sitat
Gammel 13.02.18, 01:16
Alexx Alexx er online nå
Superbruker

Standard

Sitat:
Hehe, har har vi hatt både kalde føtter-runden, og "jeg er ikke så interessert"-runden + noe annet drama midt oppi det hele. Frem til nå har ting gått litt på rundgang mellom meg og han - en evig drakamp om hvem som er mer furt, og hvem som er mest interessert +++
Men tannbørsten ser ut til å ha nøytralisert ting litt, men vi får se
Jeg har best erfaring med de "datene" der jeg har vært mest tilbakelent.
Der tankene mine har vært, "jaja, ikke sikkert han ringer, men det spiller ikke noen rolle. Da er det vel ikke noe da". - Så har han ringt. Og vi har møttes og ting har utviklet seg, mens jeg har vært litt laidback - og da har det gått bra. Det er de gangene jeg har gjort vedkommede veldig viktig, at det har skjært seg.

Prøv til å få til en balanse, det er nok det beste - mellom deg og han.
Svar med sitat
Gammel 13.02.18, 02:04
Alexx Alexx er online nå
Superbruker

Standard

Feilpostet...

Sist endret av Alexx; 13.02.18 kl 07:32
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 14:35.