Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Spådom > Spåmetoder

Spåmetoder Hvilke spåmetoder brukes? Pendel, tarotkort, kaffegrut osv.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 19.12.16, 17:22
Mojo* sin avatar
Mojo* Mojo* er offline
Superbruker

Medlem siden: Mar 2008
Meldinger: 4,586
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Ingse Vis post
Nå har jeg fått pendlene mine :-) Jeg har kjøpt 7 forskjellige fra ebay! Var veldig skeptisk på om de var ekte i og med de var så billige. Men heldigvis var de ekte :-D Jeg lurer litt på hvordan jeg skal oppbevare de. Jeg har de liggende samlet i en silkepose nå. Men er det noen regler for om de kan ligge i samme pose? :-)

Nei, de kan godt ligge i samme pose. Vet ikke om det er noen regler.
Svar med sitat
Gammel 19.12.16, 17:29
Ingse Ingse er offline
Fersk

Medlem siden: Nov 2015
Meldinger: 97
Standard

Det høres bra ut :-D Er så spent på å ta de i bruk :-)
Svar med sitat
Gammel 11.02.18, 01:37
Hanna Hanna er offline
Fersk

Medlem siden: Feb 2018
Meldinger: 7
Standard

Hei :)

Jeg er ny på forumet her, og syns det er spennende å lese litt rundt i de forskjellige trådene her. Jeg ser at denne tråden er gammel, men jeg vekker den til live, jeg :)
Jeg har nylig skaffet meg pendel, og får kraftige utslag når den viser meg svarene. Jeg har lyst å spørre dere om hvilke erfaringer dere har med pendelen? Det sies visst at det er underbevisstheten som svarer, men kan det muligens tenkes at det er åndelige hjelpere som svarer gjennom pendelen? Hvor mye kan man egentlig stole på svarene den gir? (Skjønner jo at man ikke kan stole blindt på den, men hva tenker dere?)

Hanna :)
Svar med sitat
Gammel 11.02.18, 02:39
Mojo* sin avatar
Mojo* Mojo* er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Hanna Vis post
Hei :)

Jeg er ny på forumet her, og syns det er spennende å lese litt rundt i de forskjellige trådene her. Jeg ser at denne tråden er gammel, men jeg vekker den til live, jeg :)
Jeg har nylig skaffet meg pendel, og får kraftige utslag når den viser meg svarene. Jeg har lyst å spørre dere om hvilke erfaringer dere har med pendelen? Det sies visst at det er underbevisstheten som svarer, men kan det muligens tenkes at det er åndelige hjelpere som svarer gjennom pendelen? Hvor mye kan man egentlig stole på svarene den gir? (Skjønner jo at man ikke kan stole blindt på den, men hva tenker dere?)

Hanna :)
Det er både og. Noen ganger får jeg rett svar, og noen ganger blir det totalt bom. Vil ikke si det er det mest pålitelige hjelpemiddelet man har.
Svar med sitat
Gammel 13.02.18, 00:31
Hanna Hanna er offline
Fersk

Medlem siden: Feb 2018
Meldinger: 7
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Mojo* Vis post
Det er både og. Noen ganger får jeg rett svar, og noen ganger blir det totalt bom. Vil ikke si det er det mest pålitelige hjelpemiddelet man har.
Skal tro om svarene pendelen gir svinger fordi svarene aldri er absolutte? Fordi "sannheten" og svarene stadig endrer seg? Alt er jo alltid i forandring, på et vis? Lurer ofte på om det er sånn når man blir spådd også? At svarene vil endre seg dersom man spør klarsynte om de samme spørsmålene med litt tid imellom, fordi livet stadig er i endring?
Svar med sitat
Gammel 13.02.18, 00:34
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,614
Standard

Sitat:
Skal tro om svarene pendelen gir svinger fordi svarene aldri er absolutte? Fordi "sannheten" og svarene stadig endrer seg? Alt er jo alltid i forandring, på et vis? Lurer ofte på om det er sånn når man blir spådd også? At svarene vil endre seg dersom man spør klarsynte om de samme spørsmålene med litt tid imellom, fordi livet stadig er i endring?
Det tror jeg er riktig. De har i alle fall spådamer sagt til meg, at situasjonen har forandret seg fra sist jeg spådde meg.
Svar med sitat
Gammel 13.02.18, 00:40
Mojo* sin avatar
Mojo* Mojo* er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Det kan det være. Men en annen ting er om man greier være objektiv nok.
Tankens kraft er stor. Jeg tror det er der det går gærnt når man bruker pendel.
Har kjørt noen tester når jeg sitter med pendelen, og det er ganske interessant.
Svar med sitat
Gammel 18.03.18, 02:40
Henie Henie er offline
Fersk

Medlem siden: Mar 2018
Meldinger: 1
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Ingse Vis post
Jeg kunne veldig gjerne tenkt meg å prøve pendel. Har brukt tarot og englekort hittil. Noen som vet hvor jeg får kjøpt pendel på nettet? Jeg fant noen på ebay, noen som har erfaring med å kjøpe pendel fra ebay?
Ta en ring, og bind den i en hyssing :) !
Svar med sitat
Gammel 19.03.18, 10:38
minsinn sin avatar
minsinn minsinn er offline
Blir snart kjent

Medlem siden: Apr 2015
Sted: Eventyrlandet
Meldinger: 180
Standard

Da jeg var tenåring og i "startfasen" på min alternative vei, hadde jeg en mentor som jobbet med meg. En godt voksen dame som så hvilken arv jeg hadde med meg. Hun lærte meg litt om bruk av pendel også, men siden vi ikke hadde pendel, brukte hun gifteringen sin. Denne festet hun i et hårstrå. Hårstrået hentet vi fra den personen som vi spurte om. Funket som ei kule, det

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 16:38.