Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Spådom > Spåmetoder

Spåmetoder Hvilke spåmetoder brukes? Pendel, tarotkort, kaffegrut osv.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 19.04.15, 21:12
Chanelle Chanelle er offline
Fersk

Medlem siden: Dec 2014
Meldinger: 65
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av SummerTime Vis post
Kan jeg spørre deg Chanelle om linken til å trekke rft kort?
Her er den.En kan trekke ett kort eller legge et helt legg som horoskopet.Enig med fruen i at en må se sammenhengene,og bruke intuisjonen.Men det går også på å øve seg med kortene over tid.

http://www.twice.se/tarot-rysk-spadom-fraga.html

Det finnes også en mobilapp til andorid,der en ser hvordan puslespill-prinsippet virker her med denne metoden.Den appen er en forenklet utgave,og heter Gypsy Fortune cards.
Svar med sitat
Gammel 19.04.15, 21:18
Fru Larsen
Guest

Meldinger: n/a
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Chanelle Vis post
Her er den.En kan trekke ett kort eller legge et helt legg som horoskopet.Enig med fruen i at en må se sammenhengene,og bruke intuisjonen.Men det går også på å øve seg med kortene over tid.

Det finnes også en mobilapp til andorid,der en ser hvordan puslespill-prinsippet virker her med denne metoden.Den appen er en forenklet utgave,og heter Gypsy Fortune cards.
En ting; jeg har merket meg er at hvis man sluntrer med måten å legge ut, stokke sånn og sånn, og holde de sånn og sånn, så blir det lett feil. Jeg tulla lenge med at jeg gikk i total surr med å stokke, holde kortene sånn og sånn, og stokke de 10 ganger og så 7 og så legge de ut på den måten man skal, så ble det feil, så jeg ville gjort det etter boka - hvis man vil ta ting alvorlig da, og ikke som en lek. Man kan si hva man vil om denne metoden; men den er ikke en lek (jeg er litt redd de selv), da ville jeg heller tatt frem tarotkortene.

En annen ting er at når ting ikke kommer opp så sier det en ofte mye det også, dermed er det en fordel å vite hvordan man leser ting av utelatte ting også.

Sist endret av Fru Larsen; 19.04.15 kl 21:29
Svar med sitat
Gammel 19.04.15, 21:25
caro caro er offline
Blir snart kjent

Medlem siden: Jun 2007
Meldinger: 151
Smile

Ok, blir veldig glad om du får tid til meg
Svar med sitat
Gammel 19.04.15, 21:26
Fru Larsen
Guest

Standard

https://www.youtube.com/watch?v=mtd7yMVuA2s
Svar med sitat
Gammel 19.04.15, 21:41
Chanelle Chanelle er offline
Fersk

Medlem siden: Dec 2014
Meldinger: 65
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Fruen Vis post
Dette var en fin beskrivelse av hvordan det fungerer.Det er ikke vanskelig å lære.Med den boken,tid og øvelse,vil en snart kunne få mye ut av det.
Svar med sitat
Gammel 19.04.15, 21:48
SummerTime
Guest

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Chanelle Vis post

Tusen takk Chanelle, så bra:)
Svar med sitat
Gammel 20.04.15, 04:29
Fru Larsen
Guest

Standard

Da har jeg tatt Alexx på telefon, og jeg følte vel egentlig at noe mindre enn halvannen time som det tok kan jeg ikke klare ting på, sånn generelt uansett, mtp tid ting tar å legge ut og tolke, samt svare på spørsmål, så må den tiden være reell sånn gjennomsnittlig, noen har mer og noen har mindre å spørre om, og noen får få bilder og noen mange, men uansett så vil det nok ta rundt den tiden uansett, så jeg beklager Caro, men jeg tror jeg har sånn noenlunde kontroll på tidsbruk, så jeg trenger ikke flere kaniner. Takk for at dere stilte sporty opp, nyttig for meg. Og Caro, jeg skal huske på deg til en annen gang om det skulle være noe!!!!

Sist endret av Fru Larsen; 20.04.15 kl 04:37
Svar med sitat
Gammel 20.04.15, 20:57
caro caro er offline
Blir snart kjent

Medlem siden: Jun 2007
Meldinger: 151
Smile

Takk, Fruen
Svar med sitat
Gammel 20.04.15, 21:14
Romerinne Romerinne er offline
Superbruker

Medlem siden: Sep 2011
Meldinger: 1,362
Standard

hva er Rtf?
Svar med sitat
Gammel 20.04.15, 21:38
SummerTime
Guest

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Romerinne Vis post
hva er Rtf?
Russian fortune teller,russiske spåkort:)
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 20:37.