Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Spådom > Spåtjenester

Spåtjenester Her kan du diskutere dine spåerfaringer, komme med anbefalinger osv.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 10.10.18, 22:41
Tanja sin avatar
Tanja Tanja er offline
Superbruker

Medlem siden: Sep 2008
Sted: Fana, Bergen
Meldinger: 4,674
Standard

Hun bommet på meg da jeg ringte for noen år siden. Hun hadde lovet ny spådom om det var bom. Det fikk jeg, men det var også bom.
Veldig hyggelig da.
Gammel 16.10.18, 00:21
Kjærlighet87 Kjærlighet87 er offline
Blir snart kjent

Medlem siden: Apr 2017
Meldinger: 112
Standard

Hei kan bekrefte at hun fikk rett ,familien har jeg møtt og skal møte dem videre. Han har bekreftet at vi er kjærester og det på den mnd hun sa. Men som sagt der med jobb ble feil og sånn er det vel i denne verden, you win some you loose some. :)
Svar med sitat
Gammel 16.10.18, 01:23
Silkestjert Silkestjert er offline
Fersk

Medlem siden: Oct 2018
Meldinger: 26
Standard

Jeg har ringt 3 ganger til Sol, med 2 mnd mellom de 2 første gangene. Hun kunne umulig husket meg. Men hun har holdt tråden, og kom med samme veiledning, samme utfall og ga meg mange gode råd og hjalp meg MYE. Veldig hyggelig og realistisk, og alt det hun har sett, har skjedd. Utfallet ligger enda frem i tid, så det kan jeg ikke si. Men, Sol, Vigdis og Ellen ser det samme, sier de samme tingene, gir de samme rådene, så jeg har veldig troen etter å lest din oppdatering, Kjærlighet87 😍
Svar med sitat
Gammel 17.10.18, 01:32
Lolita Lolita er offline
Godt kjent

Medlem siden: Sep 2012
Meldinger: 335
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Kjærlighet87 Vis post
Hei kan bekrefte at hun fikk rett ,familien har jeg møtt og skal møte dem videre. Han har bekreftet at vi er kjærester og det på den mnd hun sa. Men som sagt der med jobb ble feil og sånn er det vel i denne verden, you win some you loose some. :)
Var det Ellen eller Sol som spådde at du snart kom til å møte familien hans?

Så hyggelig at det ble rett forresten.
Svar med sitat
Gammel 17.10.18, 10:51
Adele
Guest

Meldinger: n/a
Standard

Hun har sett bra på meg, men bommet forrige gang. Da spurte jeg om to menn, hver av dem født i hvert sitt ildtegn. Hun spådde den ene som singel og med en hverdag uten så mye action, mens han andre hadde en ny kvinne i livet sitt. Trodde det var han jeg brydde meg minst om som hadde gått videre, men fikk vite forrige måned at det var han andre som hadde fått seg kjæreste.. Surt, men det kan vel skje når du skal se på to stk med samme tegn, dessverre.
Svar med sitat
Gammel 17.10.18, 21:50
Silkestjert Silkestjert er offline
Fersk

Medlem siden: Oct 2018
Meldinger: 26
Standard

Det er synd, ja. Merker selv andre som skryter uhemmet av enkelte spåere, og når jeg prøver de så kjenner jeg meg ikke igjen i det de sier og spådommene har ikke stemt... Men Sol! Altså, det er nesten sykt! Detaljer og hendelser som skulle hende i løpet av oktober, har allerede hendt 💜💜 Jeg har anbefalt henne til venninner, og de fant ikke tonen. Har slutta å anbefale, one size does not fit all 😂
Svar med sitat
Gammel 20.10.18, 18:16
Adele
Guest

Meldinger: n/a
Standard

Jeg kom på at hun i sommer sa jeg kom til å ha en samtale med han ene med ildtegnet som jeg kom til å bli ganske skuffet av. Den samtalen kom i september, men teller den som et treff. Tenker det var da han fortalte meg at han hadde fått seg kjæreste.
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 12:14.