Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Generelt > Postkassen

Postkassen Her kan du skrive tilbakemeldinger angående forumet.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 26.05.18, 21:34
Krølle sin avatar
Krølle Krølle er offline
Gjenganger

Medlem siden: Aug 2011
Meldinger: 1,913
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Fru Larsen Vis post
Jeg vil gjerne SLETTES som medlem av forumet snarest og så fort det lar seg gjøre. Sendt pm igår. Svar og bekreft via Mail er du snill, da jeg logger meg av nå. Det gjelder selvsagt også de gamle kontoene.

På forhånd takk!
Næmen uffda?
Svar med sitat
Gammel 26.05.18, 21:56
Salvie sin avatar
Salvie Salvie er offline
Superbruker

Medlem siden: Mar 2008
Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 5,441
Standard

Hva skjer? :-(
Svar med sitat
Gammel 27.05.18, 01:40
Kamo Kamo er offline
Godt kjent

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 565
Standard

Kan man bli slettet fra dette forumet?
Trodde ikke Malu slettet noen eller noe av det som er skrevet her inne(utenom enkelte ting). Flere er bannet, men likevel står alle meldingene der. Er det ikke bare å logge seg av og la det forbli sånn?

Hadde det vært meg så tror jeg at jeg hadde skrevet en melding til medlemmene og takket for følge og fortalt hvilket valg jeg hadde tatt, uten at det hadde trengt nærmere forklaring. Denne meldingen gjorde meg bare veldig nysgjerrig da det virker så brått, hva er det som skjer ... på en måte.
Gammel 27.05.18, 01:59
Flora sin avatar
Flora Flora er offline
Superbruker

Medlem siden: Feb 2014
Sted: Jupiter
Meldinger: 1,090
Standard

Sitat:
Jeg vil gjerne SLETTES som medlem av forumet snarest og så fort det lar seg gjøre. Sendt pm igår. Svar og bekreft via Mail er du snill, da jeg logger meg av nå. Det gjelder selvsagt også de gamle kontoene.

På forhånd takk!
De andre kontoene dine er jo bannet allerede..?
Gammel 27.05.18, 03:03
Fru Larsen
Guest

Meldinger: n/a
Standard

Så jeg sint ut? Jeg skrev ´slettet´med store bokstaver fordi jeg mente ´slettet´og ikke ´bannet`.

Mine 2 andre Fru Larsen kontoer er bannet ja, men jeg vil ha de slettet da tiden er kommet for det. Regler og sånn er ikke noe jeg har noe med å forklare på Malus vegne. Hva mine årsaker til å forlate forumet er velger jeg å ikke uttale meg om da det er ´mine´ valg og vurderinger som er lagt til grunn.

Selvsagt ønsker jeg alle lykke til videre - jeg glemte det da det der og da var viktigst for meg at Malu responderte - og det ikke ble liggende på pm i all evighet - og jeg hadde fokuset mitt der og på meg et lite øyeblikk. Dette beklager jeg.

Sist endret av Fru Larsen; 27.05.18 kl 03:16
Svar med sitat
Gammel 27.05.18, 04:18
Flora sin avatar
Flora Flora er offline
Superbruker

Medlem siden: Feb 2014
Sted: Jupiter
Meldinger: 1,090
Standard

Sitat:
Så jeg sint ut? Jeg skrev ´slettet´med store bokstaver fordi jeg mente ´slettet´og ikke ´bannet`.

Mine 2 andre Fru Larsen kontoer er bannet ja, men jeg vil ha de slettet da tiden er kommet for det. Regler og sånn er ikke noe jeg har noe med å forklare på Malus vegne. Hva mine årsaker til å forlate forumet er velger jeg å ikke uttale meg om da det er ´mine´ valg og vurderinger som er lagt til grunn.

Selvsagt ønsker jeg alle lykke til videre - jeg glemte det da det der og da var viktigst for meg at Malu responderte - og det ikke ble liggende på pm i all evighet - og jeg hadde fokuset mitt der og på meg et lite øyeblikk. Dette beklager jeg.
Trist at du vil forlate forumet, men jeg ønsker deg lykke til videre ❤️
Gammel 27.05.18, 10:31
Mojo* sin avatar
Mojo* Mojo* er offline
Superbruker

Medlem siden: Mar 2008
Meldinger: 4,635
Standard

Sitat:

Men Malu har vel aldri brukt å slette medlemmer. Vi blir kun banned, fordi at hvis hun sletter - så blir trådene rare pga manglende svar.
Det var svaret jeg fikk den gangen jeg ønska å bli sletta.

Uansett, lykke til videre !
Svar med sitat
Gammel 29.05.18, 20:32
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,693
Standard

Det var synd at du vil det, Fru Larsen. Jeg synes alltid det er hyggelig at du er her.
Svar med sitat
Gammel 09.06.18, 03:30
lara
Guest

Standard

Hei
Jeg ønsker veldig gjerne å bli slettet som bruker, eller det du klarte å få til med siste bruker som ba om å bli slettet. Jeg vil helst slippe å ha "bannet" på nicket mitt, synes det høres ut som om jeg har vært en bråkmaker.

Ønsker alle her masse lykke til med alt i fremtiden!
Svar med sitat
Gammel 09.06.18, 08:09
SummerTime
Guest

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av lara Vis post
Hei
Jeg ønsker veldig gjerne å bli slettet som bruker, eller det du klarte å få til med siste bruker som ba om å bli slettet. Jeg vil helst slippe å ha "bannet" på nicket mitt, synes det høres ut som om jeg har vært en bråkmaker.

Ønsker alle her masse lykke til med alt i fremtiden!
Synd at du ønsker å forlate forumet Lara.Det har vært så fint å lese det du har skrevet.
Håper at du kommer tilbake en dag! Alt godt til deg
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 11:16.