Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Generelt > Forumet

Forumet Notater, meldinger og annet angående forumet. Her står også forumreglene.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 24.02.14, 19:07
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Medlem siden: May 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 16,139
Arrow En milepæl

Vi nærmer oss.. 100.000 innlegg i forumet!!

Kanskje vi skal feire innlegg nr 100.000?

Noen forslag til hva vi kan gjøre? Altså at den som skriver innlegg nr 100.000 får en oppmerksomhet eller noe? Forslag?

MALU
Gammel 25.02.14, 18:40
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,680
Standard

En spådom fra deg kanskje?
Svar med sitat
Gammel 26.02.14, 01:17
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Standard

Jeg tenkte å kanskje feire det ved å gi noe til en veldedig organisasjon i navnet til den som skriver innlegg nr 100.000 eller at den personen får velge noe jeg kan gjøre for en veldedig organisasjon (arbeidsoppgave de trenger) eller noe annet. Bare fantasien som setter grenser.

Hvis det ikke skal være veldedighet, kan jeg jo si at hvis det er en spåer som skriver innlegg nr 100.000, kan vedkommende få ha hjemmesideadressen sin i signaturen her inne i en mnd og skrive slik de som er annonsører får gjøre i en mnd.

Andre idèer?

MALU
Gammel 10.03.14, 02:58
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Standard

Vi kom visst ikke frem til noe og nå har vi passert den magiske grensen. Får finne på noe ved neste kryss.

MALU
Gammel 10.03.14, 13:40
Fru Larsen
Guest

Meldinger: n/a
Standard

Men, kjære - har vi passert så er det ikke verre at vi gir en liten påskjønnelse (skrives det ordet sånn...eller er det påkjønnelse - det så rart ut begge deler)...jeg har noen Lenormandkortstokker etterhvert som jeg ikke har bruk for, jeg har sprettet alle jeg har kjøpt og noen prøvd en gang eller to også, men jeg har mange etterhvert og har endt opp med noen få...og gir bort en av de, har allerede gitt bort en..., men om man vil ha en så kan jeg sende det til den som hadde innlegget? Ikke så stor gave da, men om man ikke har en kortstokk i Lenormand så går man glipp av noe, hehe!
Svar med sitat
Gammel 10.03.14, 14:16
SummerTime
Guest

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Fruen Vis post
Men, kjære - har vi passert så er det ikke verre at vi gir en liten påskjønnelse (skrives det ordet sånn...eller er det påkjønnelse - det så rart ut begge deler)...jeg har noen Lenormandkortstokker etterhvert som jeg ikke har bruk for, jeg har sprettet alle jeg har kjøpt og noen prøvd en gang eller to også, men jeg har mange etterhvert og har endt opp med noen få...og gir bort en av de, har allerede gitt bort en..., men om man vil ha en så kan jeg sende det til den som hadde innlegget? Ikke så stor gave da, men om man ikke har en kortstokk i Lenormand så går man glipp av noe, hehe!
Gledet meg til tidspunktet for at det omtalte innlegget skulle publiseres!!...Synes det bør markeres slik som foreslått i innledningsvis.Raust av Fruen å foreslå å gi bort en av sine kortstokker..Jeg har en Lenordman allerede,og vet hvor bra den er!!!
Svar med sitat
Gammel 10.03.14, 14:22
Fru Larsen
Guest

Standard

Ja, når det først er nevnt noe om 'premiering' så kan man jo ikke vente til innlegg nr 200'.... Det må vel gå an å finne ut hvem som hadde det innlegget der...? Hvis ikke det går an å finne utav, så får vi bare ta en utlodding da, blant de som var her på det tidsrommet....og så ser vi hvem som får 'premie' av de....ikke verre! For det er jo sånn at alle som har vært med å få forumet opp fortjener en premie, så en loddtrekking blant disse er jo helt greit, og rettferdig unsett, ikke det da?
Svar med sitat
Gammel 10.03.14, 15:09
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Standard

Tror ikke jeg kan finne ut hvem som har det innlegget. Hadde jo tenkt å følge med for å se hvem som skrev det, men det falt helt vekk for meg siden vi ikke gjorde noe mer med dette.

Skal sjekke og se om det går an å finne ut.

MALU
Gammel 10.03.14, 15:16
Fru Larsen
Guest

Standard

Vi så det før, sist vi runda en milepæl, men jeg fant ikke utav det nå, så jeg skjønte at du sannsynligvis ikke så det så lett du heller...., men ifall du ikke ser det; så tar vi en loddtrekning ikke sant? Jeg bidrar med Lenormandstokken min, og du med et eller annet...
Svar med sitat
Gammel 10.03.14, 15:25
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Red face

Finner visst ikke ut hvordan man finner hvem som har skrevet hvilket nr innlegg, men kan se hvem som har skrevet i forumet innen et visst tidsrom.

MALU

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 23:14.