Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Alternativ > Hva er det?

Hva er det? Har du opplevd noe som ikke kan forklares? Har du bilder av noe spesielt som ikke har en naturlig forklaring?

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 29.09.08, 19:14
Cara sin avatar
Cara Cara er offline
Superbruker

Medlem siden: Aug 2006
Sted: Et eller annet sted i Norge
Meldinger: 7,407
Cool Og så spøker vi litt igjen...

Det skjer så mye rart i dette huset. I sommer var jeg vitne til en oppvaskbørste som plutselig landet midt ute på kjøkkengulvet etter å ha ligget i ro på benken i flere dager. Noen uker senere oppdaget jeg at døra til dusjen hadde hoppet av hengslene uten at jeg hadde sett det.

Nå er det elektronikk som er på ville veier. I morges oppdaget jeg til min store forbauselse et svakt lys i en oppladbar støvsuger som står i gangen. Ikke uvanlig at den lyser, men at den gjør det når strømmen ikke er koplet til har jeg da aldri sett før. Min øyeblikkelige reaksjon var at det sikkert var batteriet som var i ferd med å tømmes og at det da kom noe slags lys i den. Nå har jeg ladet den og batteriet kan umulig ha vært så tomt for den er fulladet etter bare en liten time, og det er uvanlig kjapt.

Huset er nytt så jeg tror i grunnen ikke jeg har selskap her, men......det er da merkelige ting som inntreffer, er det ikke det?
Svar med sitat
Gammel 29.09.08, 19:37
Fru-Larsen
Guest

Meldinger: n/a
Standard

Men hvis batteriene ikke er tomme så er det vel naturlig at den lyser....eller er jeg på videvanke nå...er det ikke batterier da?
Svar med sitat
Gammel 29.09.08, 19:48
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Medlem siden: May 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 16,216
Standard

Det er jo ofte elektriske og batteridrevne ting man får problemer med hvis der er åndelig aktivitet. Et batteri i en lommelykt kan tømmes på et øyeblikk f.eks.

MALU
Gammel 29.09.08, 20:23
Cara sin avatar
Cara Cara er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Fru-Larsen Vis post
Men hvis batteriene ikke er tomme så er det vel naturlig at den lyser....eller er jeg på videvanke nå...er det ikke batterier da?
Joda, men den lyser ikke når den er avslått, sånn til vanlig. Den har i allfall ikke gjort det på det halve året jeg har hatt den.
Svar med sitat
Gammel 29.09.08, 20:41
Bira Bira er offline
Banned

Medlem siden: Jun 2008
Meldinger: 5,766
Standard

Merkelig.. Høres jo ut som om du har "selskap" da.

Husker det der hos min søster.. Det begynte med et oppladsbar batteriholder som holdt på å lade noen batterier. Den "eksploderte". Så det var telefon- og nettkoblingen som tullet seg hele tiden. Telefonselskapet spurte faktisk rett ut til slutt om hun hadde ånder der. Skaper og dører datt av, lyspærer ble ødelagt -til slutt gadd hun nesten ikke kjøpe nye. De ble jo bare ødelagte. Så begynte hun å kjenne at "noen" tok henne på bena. Dette kjente hun også i et helt annet land i denne perioden. Akkurat som om ånden "hektet" seg på henne. Når hun var på ferie ble det sett utenfra at lyset stod på og en "person" stod ved vinduet hennes
Det var jo ingen der, bare ånden
Svar med sitat
Gammel 29.09.08, 20:52
Fru-Larsen
Guest

Standard

nå kjente jeg at jeg frøs oppetter ryggen, Bira...., nei den skal jo ikke lyse når den er slått av.
Svar med sitat
Gammel 29.09.08, 21:38
Cara sin avatar
Cara Cara er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Fru-Larsen Vis post
nå kjente jeg at jeg frøs oppetter ryggen, Bira...., nei den skal jo ikke lyse når den er slått av.
På den annen side så har alltid elektriske greier oppført seg rart når jeg er i nærheten. Spesielt gatelys er ille. De slår seg på og av stadig vekk når jeg passerer under dem. Og på skolen var jeg PC-dödare av rang. Maskinene slo alltid krøll på seg med meg i nærheten. (Det siste har heldigvis gitt seg.)
Svar med sitat
Gammel 29.09.08, 21:42
Bira Bira er offline
Banned

Medlem siden: Jun 2008
Meldinger: 5,766
Standard

Kanskje det er dine energier da
Svar med sitat
Gammel 29.09.08, 21:46
Fru-Larsen
Guest

Standard

Må være noe med energiene dine
Svar med sitat
Gammel 29.09.08, 22:21
Sofeline sin avatar
Sofeline Sofeline er offline
Superbruker

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Nord Norge
Meldinger: 1,706
Standard

Er vel Caro som har sterke healing energier vil jeg tro..
uten at du tillater det..
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 18:53.