Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Alternativ > Hva er det?

Hva er det? Har du opplevd noe som ikke kan forklares? Har du bilder av noe spesielt som ikke har en naturlig forklaring?

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 01.09.15, 21:30
Flora sin avatar
Flora Flora er offline
Superbruker

Medlem siden: Feb 2014
Sted: Jupiter
Meldinger: 1,090
Standard Var det bare en tilfeldighet eller..??

Jeg er svært engasjert i diskusjoner i de ulike kommentarfeltene til forskjellige aviser via Facebook, så navnet mitt og andres navn dukker opp når vi legger igjen en kommentar på noe.

I dag opplevde jeg det merkeligste. Jeg la igjen en kommentar på en nyhetssak og kort tid etter var det en med identisk navn som Mr. x som la igjen en kommentar etter meg. Jeg ble selvfølgelig helt sjokkert, tok printscreen av det for å vise til en venninne av meg og sekunder etterpå så forsvant kommentaren til denne personen.

Hva er sannsynligheten for at noe sånt noe skal skje? Og er dette et tegn på noe?

Hadde jeg ikke tatt en printscreen så hadde jeg vel trodd at det hadde tørna for meg.. For ekkelt var det!
Gammel 14.10.15, 17:07
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,693
Standard

Mener du at det kan ha vært Mr.x som la igjen den kommentaren, eller at det var en annen, men som tilfeldigvis het akkurat det samme?
Svar med sitat
Gammel 14.10.15, 18:12
Flora sin avatar
Flora Flora er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Alexx Vis post
Mener du at det kan ha vært Mr.x som la igjen den kommentaren, eller at det var en annen, men som tilfeldigvis het akkurat det samme?
Det var en annen som tilfeldigvis het akkuratt det samme. Mr.x har et vanlig navn, men ikke sånn kjempebrukt, så ble litt satt ut da det navnet hans plutselig lå under min kommentar også forsvant igjen rett etterpå.
Gammel 14.10.15, 18:17
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Standard

Jeg har opplevd masse slikt noe - det har jeg lært meg er at det er et tegn. Og tegnet går ut på at den personen (dvs. den du tenker på med det navnet) har mye å lære deg - eller si det slik: Du skal lære av situasjonen. Viktig lærdom!!! betyr det - med tre utropstegn bak ;-)
Svar med sitat
Gammel 14.10.15, 18:28
Flora sin avatar
Flora Flora er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Jeg har opplevd masse slikt noe - det har jeg lært meg er at det er et tegn. Og tegnet går ut på at den personen (dvs. den du tenker på med det navnet) har mye å lære deg - eller si det slik: Du skal lære av situasjonen. Viktig lærdom!!! betyr det - med tre utropstegn bak ;-)
Haha! Ja da har det vært litt av en vond og lang lærdom jeg har fått her! Kommer aldri til å vente på en mann igjen :-)
Gammel 14.10.15, 18:34
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Flora Vis post
Haha! Ja da har det vært litt av en vond og lang lærdom jeg har fått her! Kommer aldri til å vente på en mann igjen :-)
Ja, ikke sant - der har du det. Aldri vente på en mann igjen, men ta styringen selv! ;-)
Svar med sitat
Gammel 15.10.15, 01:09
Flora sin avatar
Flora Flora er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Ja, ikke sant - der har du det. Aldri vente på en mann igjen, men ta styringen selv! ;-)
Oh yes! Det er virkelig en lærdom skal bli med meg videre uansett hva. Det triste her er at det er disse mennene og disse erfaringene som vi får som gjør oss mer skruppeløse og skeptiske når vi først møter møter på Prince Charming som gjør alt det rette.
Gammel 15.10.15, 17:24
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Flora Vis post
Oh yes! Det er virkelig en lærdom skal bli med meg videre uansett hva. Det triste her er at det er disse mennene og disse erfaringene som vi får som gjør oss mer skruppeløse og skeptiske når vi først møter møter på Prince Charming som gjør alt det rette.
Ja, det ville vært trist om de dårlige erfaringene du har fått skal gjøre deg skruppelløs og kynisk. Skeptisk tror jeg det ikke er så ille å være, tvertimot. Til nå har du nok vært for naiv. Vi møter på nye mennesker vi ikke kjenner, og en del kan ha skjulte og ullne motiver, så der er nok en fordel med litt sunn skepsis ja, til personen viser seg å være det han utgir seg for å være, og ikke en ulv i fåreklær.

Men ikke la de dårlige erfaringene du har fått forandre deg fra å være et varmt og godt menneske til å bli kald og kynisk. Da er de ulvene i fåreklær som har vunnet.

Men hvis du skal lære av situasjonen, skal du fortsette å være den fine personen som du er, men du skal ikke la deg lure og styres av andre lenger! Du skal gjennomskue dem dersom de ikke er noe å samle på.

Det vil si det første du må lære er å ta tegnene...er dette nok en luring eller er dette en kjekk og god mann? Hva har du lært av de mennene du har møtt? Eksen?
- De som har avslørt at de er noen drittsekker og ingenting annet. Tenk godt igjennom det, og skulle du møte på de tegnene hos andre, så avslutter du med en gang!
Og da vil du ikke gidde å vente på de lenger, for da vet du hva slags person du har med å gjøre.

Du må skilne mellom de gode og dårlige mennene. Når du så møter prince Charming en gang, er du mer på plass i deg selv, har selvrespekt og lar deg ikke tråkke på mer av disse ulvene i fåreklær. :-)

Sist endret av Alexx; 15.10.15 kl 17:38
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 08:23.