Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Alternativ > Hva er det?

Hva er det? Har du opplevd noe som ikke kan forklares? Har du bilder av noe spesielt som ikke har en naturlig forklaring?

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 10.01.16, 01:24
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Medlem siden: May 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 16,139
Talking Hint og beskjeder

Har jo alltid trodd på at man får hint og beskjeder, men får nå være grenser!!

De siste månedene har jeg og noen andre holdt på å samle inn klær og utstyr som vi deler ut til dem som bor på gaten her i Bergen.
Jeg liker også å se på Petter Uteligger som går på Tv2. Jeg hadde satt det på fast opptak, men så plutselig så jeg at den kolliderer med to andre ting jeg tar opp og siden jeg bare kan spille inn to ting samtidig, så tok jeg bort opptaket på Petter Uteligger. Jeg kan jo tross alt se den på Sumo.

Det vil si at jeg trodde jeg hadde slettet opptaket av Petter Uteligger. Men nei, det går ikke an å slette..? Jeg har sikkert slettet siste opptaket 10 ganger, men det ligger der ennå..

Snakk om å få en beskjed: jeg skal tydeligvis fortsette med jobben jeg har gjort i det siste.

MALU
Gammel 10.01.16, 01:26
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Standard

Må bare si: jeg har slettet mange andre programmer både før og etterpå og de går an å slette. Ingen problem, men akkurat Petter Uteligger er ikke mulig å få bort.

MALU
Gammel 10.01.16, 21:26
Sofeline sin avatar
Sofeline Sofeline er offline
Superbruker

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Nord Norge
Meldinger: 1,699
Standard

Det er jo et klart tegn at du fortsatt skal holde på med det du gjør for Bergens vanskeligstilte!
uten at du tillater det..
Svar med sitat
Gammel 10.01.16, 22:32
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Standard

Ja, tror det!

MALU
Gammel 10.01.16, 23:02
Flora sin avatar
Flora Flora er offline
Superbruker

Medlem siden: Feb 2014
Sted: Jupiter
Meldinger: 1,091
Standard

Jeg får tegn og hint stadig vekk, og det fleste gangene prøver jeg å bare trøste meg selv med at det er bare jeg som ser etter dem fordi jeg savner noe eller noen.
Men som i dag skjedde det merkeligste.. han jeg datet for flere måneder tilbake har jeg null kontakt med - men jeg savner han. Uansett, skulle søke opp noen ord på engelsk i dag og gjett hva som kommer opp? Jo, første google-linken er med navnet hans og de ordene bak. Nå hadde ikke disse ordene noen sammenheng med navnet hans å gjøre i det hele tatt, men fortsatt dukket navnet hans opp med diger skrift. Ble litt satt ut, og aner ikke om det er tegn på at noe skal skje, eller at jeg bare skal glemme han.. kan da umulig være en "ren tilfeldighet" ?
Creepy var det nå uansett
Gammel 10.01.16, 23:47
Maya70 Maya70 er offline
Godt kjent

Medlem siden: Jun 2014
Meldinger: 303
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Flora Vis post
Jeg får tegn og hint stadig vekk, og det fleste gangene prøver jeg å bare trøste meg selv med at det er bare jeg som ser etter dem fordi jeg savner noe eller noen.
Men som i dag skjedde det merkeligste.. han jeg datet for flere måneder tilbake har jeg null kontakt med - men jeg savner han. Uansett, skulle søke opp noen ord på engelsk i dag og gjett hva som kommer opp? Jo, første google-linken er med navnet hans og de ordene bak. Nå hadde ikke disse ordene noen sammenheng med navnet hans å gjøre i det hele tatt, men fortsatt dukket navnet hans opp med diger skrift. Ble litt satt ut, og aner ikke om det er tegn på at noe skal skje, eller at jeg bare skal glemme han.. kan da umulig være en "ren tilfeldighet" ?
Creepy var det nå uansett
Jeg hadde HAUGEVIS av lignende sammentreff ang. en jeg ble veldig forelsket i, og jeg trodde selfølgelig at det betydde noe men vi ble aldri sammen. Konklusjon: Det betyr sikker noe, men jeg aner sjeldent hva.
Svar med sitat
Gammel 11.01.16, 00:34
Flora sin avatar
Flora Flora er offline
Superbruker

Medlem siden: Feb 2014
Sted: Jupiter
Meldinger: 1,091
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Maya70 Vis post
Jeg hadde HAUGEVIS av lignende sammentreff ang. en jeg ble veldig forelsket i, og jeg trodde selfølgelig at det betydde noe men vi ble aldri sammen. Konklusjon: Det betyr sikker noe, men jeg aner sjeldent hva.
Hadde det bare vært så enkelt å finne ut av hva slike tegn betyr..*sukk* Kanskje det er noe universet vil fortelle oss..?
Gammel 11.01.16, 01:26
Maya70 Maya70 er offline
Godt kjent

Medlem siden: Jun 2014
Meldinger: 303
Standard

"Noe" er det nok, men hva?

Jeg hadde noen helt syke sammentreff med han fyren, en gang satt jeg og skrev en melding til ham og brukte ordene "fyrverkeri" og "stjerneskudd", og så tok det fyr i noen klistremerke-stjerner som jeg hadde limt på en liten hylle rett foran meg, fordi et stearinlys falt mot dem.

En annen gang fikk jeg en melding på tlf av en venninne som snakket om at hun hadde møtt sin tvillingsjel, og jeg tenkte at jeg og han fyren vi var nok sikkert ikke tvillingsjeler iallefall, og samtidig så drev jeg og lastet ned en sang fra nettet for å bruke som ringetone, og da den var ferdiglastet så at jeg hadde tatt feil sang, og den jeg hadde fått isteden hette "My Twin".

En gang visste jeg nesten sikkert at han skulle på en festival, og satt på nettet og chattet med en venninne og lurte på om jeg skulle stikke dit bare for å treffe han, og da postet festivalens fb-side et bilde av han, blandt bildene de hadde tatt av publikum, og det er en ganske stor festival altså...og han så rett i kamera og det var bare han alene på bildet, på en festival full av folk. Jeg reiste selvsagt ned og traff han.

På denne festivalen så vi bare ett band sammen, og omtrent midt i settet så sier vokalisten "You are all Kings and Queens, don't let ANYBODY tell you ANYTHING different!". Det rare med dette er at jeg hadde i mitt stille sinn kalt han for "Kongen" (som i at jeg er dronning og han konge), og hadde hatt sammentreff med dette også, blant annet at en fb-venn av han kalte han for "The King" på et tullebilde av han som han postet på fb-veggen hans...

Og det var mere...og jeg ble jo mere opphengt i han pga dette. Men absolutt INGEN sjans for at vi kan være sammen, da det blir som en fugl som skal prøve å date en fisk.

Jeg tror ikke jeg kan finne ut hva det betyr, faktisk tror jeg ikke man kan "tenke" seg til det, man må vel få en plutselig innsikt eller at livet viser det en gang eller noe...

Men en ting jeg kan si er at møtet var veldig viktig, og det å møte han gjorde noe for meg. Jeg tror han ble som en katalysator på en måte, at jeg er nok "voksnere" eller mere bevisst etter det.
Svar med sitat
Gammel 15.01.16, 14:08
Bira Bira er offline
Banned

Medlem siden: Jun 2008
Meldinger: 5,767
Standard

Jeg blir enten gravid med han, eller så treffer jeg på han. Det er helt sprøtt hvordan skjebnen setter oss sammen hele tiden.
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 02:49.