Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Spådom > Spåmetoder

Spåmetoder Hvilke spåmetoder brukes? Pendel, tarotkort, kaffegrut osv.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 08.10.18, 19:37
Krølle sin avatar
Krølle Krølle er offline
Gjenganger

Medlem siden: Aug 2011
Meldinger: 1,913
Standard Spå i bønner...

Er det bare jeg som tenker verden vil bedras? Jeg blir bare helt 🤨
Svar med sitat
Gammel 08.10.18, 19:52
skorpion skorpion er offline
Godt kjent

Medlem siden: Jul 2011
Meldinger: 293
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Krølle Vis post
Er det bare jeg som tenker verden vil bedras? Jeg blir bare helt 🤨
Hehe,nei verden bedras ikke😁 det er veldig mye brukt i mange land egentlig, meeen det er ikke mange mennesker som har den « gaven» å spå i bønner . Den har hundrevis av kombinasjoner 😳 den er best når den brukes i kombinasjon med tarotkort, helst sigøyner kort.
De som kan spå i bønner er født med den gave eller har fått det senere i livet... nesten umulig å lære. den er like treffsikkert som alle andre metoder. Det er en ordtak på spåing i bønner « halv - halv « det som blir spådd for fremtiden er 50-50 😊
Svar med sitat
Gammel 08.10.18, 21:29
Krølle sin avatar
Krølle Krølle er offline
Gjenganger

Medlem siden: Aug 2011
Meldinger: 1,913
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av skorpion Vis post
Hehe,nei verden bedras ikke�� det er veldig mye brukt i mange land egentlig, meeen det er ikke mange mennesker som har den « gaven» å spå i bønner . Den har hundrevis av kombinasjoner �� den er best når den brukes i kombinasjon med tarotkort, helst sigøyner kort.
De som kan spå i bønner er født med den gave eller har fått det senere i livet... nesten umulig å lære. den er like treffsikkert som alle andre metoder. Det er en ordtak på spåing i bønner « halv - halv « det som blir spådd for fremtiden er 50-50 ��
OK. Interessant.

Men jeg blir neppe å bruke flere hundre kroner for å la noen se på noen bønner. Jeg har bønner sjæl i kjøkkenskapet.
Svar med sitat
Gammel 09.10.18, 19:54
Godt kjent

Standard

Skjønner det Krølle 😊 derfor skrev jeg at det er kun noen som er født med denne gaven og de brukker bønner i tilleg sigøyner kort som hjelp... de er virkelig ekte synske, har vært bort i kun en sånn. Det var opplevelse. Alt stemte frem til ca la oss si 10 år.... etter det tror jeg ikke at det er mulig å spå lengre frem i tid. Det har jeg virkelig sett og opplevd.
Svar med sitat
Gammel 15.10.18, 04:10
Romerinne Romerinne er offline
Superbruker

Medlem siden: Sep 2011
Meldinger: 1,362
Standard

Jeg ble også nyskjerrig på den spåmetoden. Leste først bønner som i en bønn, men skjønte det dreide seg om ei bønne. Enda godt det ikke var bønder

Regner med det er tørre, ukokte bønner som brukes. Men hvordan? Legges de utover et bord, kastes de ut over bordet?
Svar med sitat
Gammel 15.10.18, 11:53
Godt kjent

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Romerinne Vis post
Jeg ble også nyskjerrig på den spåmetoden. Leste først bønner som i en bønn, men skjønte det dreide seg om ei bønne. Enda godt det ikke var bønder

Regner med det er tørre, ukokte bønner som brukes. Men hvordan? Legges de utover et bord, kastes de ut over bordet?
Hehe, ja de er tørre med bestemt tall. Som sagt over, det er kun få tall mennesker som kan virkelig det, du enten kan eller ikke. Man kan lære men det er ikke det, hvis du skjønner hva jeg mener😊
Ekte spåer i bønner tar kun en per dag, ikke alle dager heller. Noen ganger klikker den helt og da kommer bare tull 🤣🤣
Svar med sitat
Gammel 15.10.18, 14:24
Romerinne Romerinne er offline
Superbruker

Medlem siden: Sep 2011
Meldinger: 1,362
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av skorpion Vis post
Hehe, ja de er tørre med bestemt tall. Som sagt over, det er kun få tall mennesker som kan virkelig det, du enten kan eller ikke. Man kan lære men det er ikke det, hvis du skjønner hva jeg mener😊
Ekte spåer i bønner tar kun en per dag, ikke alle dager heller. Noen ganger klikker den helt og da kommer bare tull 🤣🤣
Takk for forklaring 😊 Jeg skjønner hva du mener 😊
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 07:11.