Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Alternativ > Drømmetydning

Drømmetydning Diskuter drømmer, få hjelp til å tolke en drøm osv.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 30.08.18, 21:35
kubin kubin er offline
Fersk

Medlem siden: Aug 2018
Meldinger: 1
Standard Skyen som peker

En sky, skrått nedover, helt der oppe fra og ned til bakken, gir assosiasjoner til skypumpe, men ingen bevegelse. Skyen er "dense", som en statue, og nederst er den formet som en hånd, jeg kan til og med se neglene på hver finger. Finner på at jeg skal ta opp høyrehånda og speile "skyhånda". Holder pekefingeren nesten utstrakt, de andre fingrene ikke krøket sammen, men ikke like utstrakt som pekefingeren. Jeg løfter hånda, og setter pekefingeren inn til skyens pekefinger. Kan så vidt merke litt motstand, ikke bare luft.

Så merker jeg at jeg får et bittelite støt, og ser at det beveger seg små bølger av lyn/energi inni skyen. Jeg skvetter bakover, med et overrasket utbrudd.

( Intermezzo ; Ser noen merkelige lys på himmelen. )

Så er det som jeg har glemt hva jeg nettopp gjorde, og jeg løfter enda en gang høyrehånda for å sette pekefinger mot pekefinger. Ser på ny små bølger av lyn/energi, hele veien mellom himmelen og bakken. Jeg blir akkurat like overrasket som første gang, som om jeg alt har glemt det.

( Usikker på om jeg denne gangen får mer inntrykk av at energien går oppover, ikke nedover. )

Tanker :

1) Ønske om kontakt med noe høyere, men skyen peker tilbake på meg...

2) I drømmen har jeg ingen tanker om Michelangelos "Adams skapelse", men det ligger jo oppe i dagen når en ser dette.
Men i drømmen er det jeg som retter fram høyre hånd. Hos Michelangelo : Gud.
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 06:54.