Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Hverdagslig > Samfunnet og verden

Samfunnet og verden Her kan vi snakke om aktuelle tema, politikk, ting som berører oss fra media f.eks.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 13.03.18, 14:33
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,565
Standard Listhaug

Det stormer rundt Sylvi Listhaug for tiden. Hva er ditt syn på henne, positivt eller negativt?
Svar med sitat
Gammel 13.03.18, 14:38
Mojo* sin avatar
Mojo* Mojo* er offline
Superbruker

Medlem siden: Mar 2008
Meldinger: 4,515
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Alexx Vis post
Det stormer rundt Sylvi Listhaug for tiden. Hva er ditt syn på henne, positivt eller negativt?
Det jeg tenker om henne egner seg ikke på trykk.
Svar med sitat
Gammel 14.03.18, 14:59
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Medlem siden: May 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 16,054
Standard

Jeg liker Listhaug. Hun setter ord på ting som mange tenker men som de ikke tør å si. Hun er en tøff dame som stiller krav og ikke lar seg lure. Sånn som feks alle de utenlandske kriminelle som får trygd, hvorfor skal de ha det? Listhaug er en dame som får ting gjort. Alt for mange politikere er bare bla, bla, bla.

MALU
Gammel 14.03.18, 16:41
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,565
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av MALU Vis post
Jeg liker Listhaug. Hun setter ord på ting som mange tenker men som de ikke tør å si. Hun er en tøff dame som stiller krav og ikke lar seg lure. Sånn som feks alle de utenlandske kriminelle som får trygd, hvorfor skal de ha det? Listhaug er en dame som får ting gjort. Alt for mange politikere er bare bla, bla, bla.

MALU
Ja, jeg er enig med deg, Malu. Jeg liker også Listhaug, av de grunnner du nevner og andre. Hun er tøff som få, med tanke på all den motstanden hun får.
Nå har partiet RØDT stillt misstillitsforslag av alle ting, mot Listhaug. Håper at hun kommer styrket ut av det. Skittent spill, kaller jeg det.
Svar med sitat
Gammel 14.03.18, 21:29
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Medlem siden: May 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 16,054
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Alexx Vis post
Ja, jeg er enig med deg, Malu. Jeg liker også Listhaug, av de grunnner du nevner og andre. Hun er tøff som få, med tanke på all den motstanden hun får.
Nå har partiet RØDT stillt misstillitsforslag av alle ting, mot Listhaug. Håper at hun kommer styrket ut av det. Skittent spill, kaller jeg det.
Ja og jeg er veldig lei av det Utøya-kortet de trekker hele tiden. Det brukes for alt det er verdt. Idet Utøya nevnes, kan ingen si noen imot for da er man et udyr og ufølsom. Det er hersketeknikker på høyt nivå.

MALU
Gammel 15.03.18, 10:11
Romerinne Romerinne er offline
Superbruker

Medlem siden: Sep 2011
Meldinger: 1,352
Standard

Jeg er stort sett helt uenig med Listhaug politisk. Og jeg synes hun bommet helt når hun satt på TV og sa at hun ikke var feminist fordi det tilhører venstresiden av politikken.
Imidlertid synes jeg hun som type er tøff og synes vi trenger den typen damer i politikken også. Jeg tror hun er både flink og dyktig, men meningene hennes har jeg ikke all verden til overs for.
Svar med sitat
Gammel 18.03.18, 12:52
mar mar er offline
Blir snart kjent

Medlem siden: Jul 2015
Meldinger: 104
Standard

listhaug gjør og sier ting som burde vært gjort og sagt for lenge siden. klart hun får fiender. Men hun gjør en god jobb
Svar med sitat
Gammel 19.03.18, 10:32
minsinn sin avatar
minsinn minsinn er offline
Blir snart kjent

Medlem siden: Apr 2015
Sted: Eventyrlandet
Meldinger: 174
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av MALU Vis post
Ja og jeg er veldig lei av det Utøya-kortet de trekker hele tiden. Det brukes for alt det er verdt. Idet Utøya nevnes, kan ingen si noen imot for da er man et udyr og ufølsom. Det er hersketeknikker på høyt nivå.

MALU
Nå var det nå strengt tatt Jan Tore Sanner som dro inn begrepet "Utøya-kortet", jeg kan ikke huske å ha hørt det i andre sammenhenger. Han har forresten også bedt om unnskyldning for det, til og med ektefølt unnskyldning.
Gammel 27.03.18, 11:09
Kamo Kamo er offline
Godt kjent

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 457
Standard

Nå har det roet seg en del rundt Listhaug og hun er tilbake på Stortinget. Hva tror dere er fremtiden hennes. Går hun sakte men sikkert over til ny jobb i det private næringslivet eller blir hun å fortsette som en markant politiker?
Noen synspunkter?
Gammel 27.03.18, 15:21
SummerTime sin avatar
SummerTime SummerTime er offline
Superbruker

Medlem siden: Aug 2013
Meldinger: 1,542
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Kamo Vis post
Nå har det roet seg en del rundt Listhaug og hun er tilbake på Stortinget. Hva tror dere er fremtiden hennes. Går hun sakte men sikkert over til ny jobb i det private næringslivet eller blir hun å fortsette som en markant politiker?
Noen synspunkter?
Jeg tror at hun etterhvert danner sitt eget politiske parti der hun nødvendigvis får gjennomslag for sin politikk blant sine tilhengere. Jeg tror hun velger å gå sin egen vei fordi hun passer ikke inn i de nåværende politiske formene.

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 07:58.