Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Alternativ > Astrologi

Astrologi Her kan vi snakke om astrologi.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 29.02.12, 20:32
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,669
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Bira Vis post

Jeg synes det er en herlig egenskap. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg nesten har dauet av latter når de har kommet med slike kommentarer - og så er de jo så DØNN seriøs også. Men de kommentarene/spørsmålene kommer ofte ganske spontant og noen ganger er det ment som å få i gang en samtale - andre ganger, jah.....da bare lurer dem

Det gjør meg ingenting imot å terge dem for det, for fisken er ganske flinke til å dra store spøker mot andre

Har ikke sett slike kommentarer fra deg hvertfall :-)
Nei, på forum er jeg mer veloverveid og gjennomtenkt, men det er litt anderledes i virkeligheten, enkelte ganger iallefall ;-) Det har hendt at jeg har kommet med noen blødmer. Jeg har sett det på ansiktsutrykket til de jeg har snakket med, skjønte at det jeg sa kom ut litt feil. Det var ment å være morsomt, men ble oppfattet som litt dumt i stedet, men da har det vært for sent å rette opp.
Svar med sitat
Gammel 29.02.12, 21:32
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Medlem siden: May 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 16,141
Standard

Hvis man leser om kort nr 18 - Månen i tarotstokken, ser man jo ganske mye av disse egenskapene der. Det er Fiskenes kort.

MALU
Gammel 29.02.12, 22:36
Bira Bira er offline
Banned

Medlem siden: Jun 2008
Meldinger: 5,767
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av MALU Vis post
Hvis man leser om kort nr 18 - Månen i tarotstokken, ser man jo ganske mye av disse egenskapene der. Det er Fiskenes kort.

MALU
Hehehe, det er jo mitt årskort i år - kanskje det er derfor jeg har vært så ekstra bevisst på fiskene i det siste. For jeg måtte bare skrive om dem.
Svar med sitat
Gammel 29.02.12, 22:47
Bira Bira er offline
Banned

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Tanja Vis post
Hehe, de fiskene jeg kjenner veldig godt er EKSTREMT rotete!!

Har en i nær familie som alltid har vært utrolig innbilsk, gått rundt og sagt og ment at h*n er penere enn andre osv.
Føler mest at de er rotete på innsiden, enten av seg selv, i skapet eller skuffen. Men det overfladiske må være rent og ryddig "Mine" fisker klarer ikke å sette seg ned for å slappe av viss de vet om de smulene som ligger på kjøkkenbenken, men det gjør ikke så mye om de vet at man risikerer at alle klærene detter ut om man åpner skapdøren! Det kan nok være en irriterende faktor, men det kan liksom vente.

Jeg har alltid vært litt motsatt der.
Svar med sitat
Gammel 29.02.12, 23:07
Bira Bira er offline
Banned

Standard

Jeg synes også at de kan være kjappe, men trege på samme tid.

F.eks;

Jeg skal ut på vift med en fisk, men jeg er treg før jeg kommer i gang med finstasen. Fisken er jo i gang og ferdig før jeg får sukket for meg og klager så på min treghet - fisken blir ganske utålmodig faktisk. Når jeg først har kommet i gang så er jeg fort ferdig og er klar til å gå på sekundet. Men da vettu, da er det ikke måte på hvor mye tid fisken skal bruke på det ene og det andre før man skal gå. Den situasjonen der har vært en opp og i mente diskusjon mellom meg og en fisk - et sensitivt tema

Avtaler jeg noe med en fisk så er de likevel ALLTID presis - de er gjerne på plass et kvarter/en halvtime før tiden også..

Av og til lurer jeg på om de har et gen som gjør at de alltid ligger foran oss andre Jeg kan hvertfall si med hånden på hjertet at "mine" fisker har et helt annet biosystem enn meg selv.
Svar med sitat
Gammel 29.02.12, 23:39
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Standard

Fiskene er nok veldig individuelle de også, som alle andre mennesker og stjernetegn. De fiskene jeg har møtt, har ikke hatt noen spesielle likhetstrekk, men vært som alle andre mennesker. Det er ikke noe spesielt med fiskene sånn, men det kan ha noe å gjøre med at jeg er fisk selv - for jeg ser det ikke. Bortsett fra at de er mer vare for stemninger, oppfatter lett andres følelser, sinnstemninger, har god intuisjon, er litt mer åndelige av seg.

Det hender at jeg har følt meg veldig "hjemme" når jeg har møtt en annen fisk, det har vært en riktig match. Det som er litt spesielt med Fiskene, er at de kan virke litt mystiske, på andre. Det har jeg ofte fått høre.

Selv har jeg god sans for andre fisker, som den fisk jeg er. Men slik er det vel for de som er i andre stjernetegn også, man passer ekstra godt sammen med et av eget stjernetegn.

Sist endret av Alexx; 29.02.12 kl 23:55
Svar med sitat
Gammel 01.03.12, 00:10
Julia sin avatar
Julia Julia er offline
Superbruker

Medlem siden: Jun 2011
Sted: Kalmar län, Sverige
Meldinger: 720
Standard

Fiskene kommer i like mange varianter som alle andre tegn, og selv om de har fellestrekk, er det ofte sånn at forskjellene individuelt er mye større alliekvel. Jeg gjør det sånn at jeg snakker heller om "Fiskenes energi", enn en bestemt Fisk personlig. Fiskenes energi vet vi en del om, men Alexx - du består av så enormt mye mer enn bare Sol i Fisk uansett.

Og to like horoskoper eksisterer ikke med unntak av det vi kaller for astrologiske tvillinger, og selv de er ulike, i.o.m. at man faktisk velger forskjellig og bevissthetsnivåene - de kan vi faktisk ikke se i et horoskop.
“The primary cause of unhappiness is never the situation but thought about it. Be aware of the thoughts you are thinking. Separate them from the situation, which is always neutral. It is as it is.” - Eckhart Tolle
Svar med sitat
Gammel 01.03.12, 00:16
Julia sin avatar
Julia Julia er offline
Superbruker

Standard

En annen ting jeg personlig absolutt ELSKER ved Fiskene, er deres evne til å skape på vegne av drømmene sine. Evnen til å sette seg ned og stirre drømmende ut i lufta mens huset ser ut som en slagmark, og heller sette på noe fin musikk enn å mase....

Deres fantastiske evne (hos fiskeENERGIEN) til å overse uvesentligheter og å kunne tilgi....

Det indre landskapet til fisk-energien er totalt grenseløst.
“The primary cause of unhappiness is never the situation but thought about it. Be aware of the thoughts you are thinking. Separate them from the situation, which is always neutral. It is as it is.” - Eckhart Tolle
Svar med sitat
Gammel 01.03.12, 00:26
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Standard

Det synes jeg var fine innlegg, Julia. En annen ting som er viktig er å ikke la drømmer bli bare drømmer, men være bevisst på å virkeliggjøre de.
Svar med sitat
Gammel 01.03.12, 00:51
Julia sin avatar
Julia Julia er offline
Superbruker

Standard

Det er veldig fint å kunne manifestere noe konkret på grunnlag av drømmer, og ingen enkelt-tegn er selvforsynte. Til å manifistere og konkretisere, trenger de innslag av jord. Uten det, blir det med drømmene. Og med bare jord uten vann, blir ufruktbart. En masse hardt arbeid uten at man har skapt drømmen. Det er ingen tilfeldighet at zodiaken er satt opp sånn at jord og vann alltid står i opposisjon til hverandre. For eksempel står Skorpionen rett overfor Tyren, Jomfruen står rett overfor Fiskene og Krepsen står rett over Steinbukken. Genialt!

Dog - jeg vil også si at en drøm ofte er verdifull nok uten at den nødvendigvis blir manifestert også. For min del - kan en drøm godt også bare være en drøm.
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 16:53.