Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Spådom > Tolkningshjelp

Tolkningshjelp Her kan du spørre om hjelp til å tolke egne spådommer. (Noen svarer hvis de vil, men det er helt frivillig. Ingen skal føle press.)

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 15.04.16, 19:17
wander sin avatar
wander wander er offline
Superbruker

Medlem siden: Feb 2014
Meldinger: 2,224
Standard

Takk for svar alle sammen

Jeg har ikke helt kommet så veldig mye lengre med dette her. Det er alltid dette som Fruen nevner som ligger i bakhodet mitt når jeg legger kort for meg selv - om jeg har klart å være objektiv nok når jeg stokker og legger ut. Om det er mine ønsker eller frykt som dukker opp, eller om det er fakta.

Jeg har nå i hvert fall tatt litt kontakt selv om jeg ikke har sendt melding (enda) - jeg sendte en venneforespørsel på FB som han svarte ja på.

Ellers vet jeg ikke helt hva jeg gjør videre. Om jeg gjør noe i det hele tatt.
Gammel 15.04.16, 19:42
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,613
Standard

Nei, ikke så lett når han ikke gir lyd fra seg. Men han vet jo hvor han får tak i deg. så....
Svar med sitat
Gammel 15.04.16, 19:46
Fru Larsen
Guest

Meldinger: n/a
Standard

I tillegg vet han også at du er hvertfall noenlunde interessert mtp at du sendte venneforespørsel....og han takket ja, så helt aversjon kan han ikke ha fått han heller....så da er det kanskje bare å vente å se litt om HAN gjør noe videre...?

Og med tanke på tenking; du skal ikke tenke....du skal bare spørre.... Ikke sitt og tenk; ´å, jeg må få ja´, ´å jeg må være rolig´...IKKE tenk...bare spør....du skal ha ro til at kun den ene tanken (spørsmålet) kommer frem, ikke spørsmålet + spørsmål om du tenker riktig eller galt + og ikke panikk for negativt svar fra kortene.... Alt legger seg inni der og påvirker svaret kortenes svar, og da kan det blir et svar som viser panikken og håpet, eller manglende tro, eller masse kaos sånn at man av og til ikke engang kan si hverken hva som skal skje eller hva man tenkte på i det hele tatt - fordi da er det ikke et klart og tydelig spørsmål. Du tenker jo inni deg når du stiller det spørsmålet du vil spørre, men har du masse andre tanker også oppi der...så er jo ikke spørsmålet tydelig formulert likevel...alle andre tanker blander seg jo inn.

Det skal være ro i sinnet og rundt oss når vi spår, ellers kan det bli feil eller rotete - eller bare veldig vanskelig å se hva som er hva mtp tanker eller hva som skal skje. Det gjelder alle som legger kort på seg selv og andre. Du skal ikke ha følelser mens du legger, du skal bare ha et klart og tydelig spørsmål!!! Ikke masse andre ting.

Sist endret av Fru Larsen; 15.04.16 kl 20:01
Svar med sitat
Gammel 15.04.16, 21:40
wander sin avatar
wander wander er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Fru Larsen Vis post
I tillegg vet han også at du er hvertfall noenlunde interessert mtp at du sendte venneforespørsel....og han takket ja, så helt aversjon kan han ikke ha fått han heller....så da er det kanskje bare å vente å se litt om HAN gjør noe videre...?

Og med tanke på tenking; du skal ikke tenke....du skal bare spørre.... Ikke sitt og tenk; ´å, jeg må få ja´, ´å jeg må være rolig´...IKKE tenk...bare spør....du skal ha ro til at kun den ene tanken (spørsmålet) kommer frem, ikke spørsmålet + spørsmål om du tenker riktig eller galt + og ikke panikk for negativt svar fra kortene.... Alt legger seg inni der og påvirker svaret kortenes svar, og da kan det blir et svar som viser panikken og håpet, eller manglende tro, eller masse kaos sånn at man av og til ikke engang kan si hverken hva som skal skje eller hva man tenkte på i det hele tatt - fordi da er det ikke et klart og tydelig spørsmål. Du tenker jo inni deg når du stiller det spørsmålet du vil spørre, men har du masse andre tanker også oppi der...så er jo ikke spørsmålet tydelig formulert likevel...alle andre tanker blander seg jo inn.

Det skal være ro i sinnet og rundt oss når vi spår, ellers kan det bli feil eller rotete - eller bare veldig vanskelig å se hva som er hva mtp tanker eller hva som skal skje. Det gjelder alle som legger kort på seg selv og andre. Du skal ikke ha følelser mens du legger, du skal bare ha et klart og tydelig spørsmål!!! Ikke masse andre ting.
Da tror jeg at jeg får det til allikevel. Det jeg uthevet. Jeg verken stresser eller maser eller tenker andre ting enn spørsmålet. Jeg legger til side følelsene og bare stiller spørsmålet.

Det hender jeg har på rolig meditasjonsmusikk når jeg legger kort for å roe ned tankene og bare fokusere.

Jeg vet ikke om jeg skal vente på at han tar kontakt eller ta kontakt selv. Kanskje jeg sender han en melding litt senere i kveld etter at jentungen har lagt seg.

Det trenger ikke være så rart at jeg sender forespørsel på FB egentlig. Vi har mange felles kjente og jeg vet hvem han er fra da vi var veldig unge.. så er ikke sikkert han la noe mer i det enn om hvem som helst andre "fra fortiden" skulle sende en forespørsel. Egentlig.
Gammel 15.04.16, 21:42
wander sin avatar
wander wander er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Alexx Vis post
Nei, ikke så lett når han ikke gir lyd fra seg. Men han vet jo hvor han får tak i deg. så....
Han hadde nummeret mitt så han kunne fått tak i meg uansett før jeg sendte denne forespørselen på FB.

Jeg har på følelsen her jeg sitter nå at dersom det skal bli noe kontakt så er det jeg som må ta det første steget.
Gammel 16.04.16, 17:38
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,613
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av wander Vis post
Han hadde nummeret mitt så han kunne fått tak i meg uansett før jeg sendte denne forespørselen på FB.

Jeg har på følelsen her jeg sitter nå at dersom det skal bli noe kontakt så er det jeg som må ta det første steget.
Jeg synes du er en tøffing. Men du taper jo ikke noe på å prøve, og du finner jo fort ut om han er interesert eller ikke.

Jeg husker den gang jeg ble kjent med en tidligere kjæreste. Vi møttes på fest, og alt var stas den kvelden, og neste dag. Så sa han at han skulle ringe meg noen dager senere. Jeg ventet meg ikke akkurat noe. Dagen gikk, og han hadde ikke hørt fra seg. Jaja, så interesert var han, tenkte jeg, og var i ferd med å miste interessen selv også. Jeg skulle i alle fall ikke gi noen lyd fra meg.
Da ringte han like etter. Vi ble sammen.

Men jeg er aldri den som tar kontakt, så all ære til deg! :-)

Sist endret av Alexx; 17.04.16 kl 02:55
Svar med sitat
Gammel 17.04.16, 02:29
wander sin avatar
wander wander er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Alexx Vis post
Jeg synes du er en tøffing. Men du taper jo ikke noe på å prøve, og du finner jo fort ut om han er interesert eller ikke.

Jeg husker den gang jeg ble kjent med en tidligere kjæreste. Vi møttes på fest, og alt var stas den kvelden, og neste dag. Så sa han at hun skulle ringe meg noen dager senere. Jeg ventet meg ikke akkurat noe. Dagen gikk, og han hadde ikke hørt fra seg. Jaja, så interesert var han, tenkte jeg, og var i ferd med å miste interessen selv også. Jeg skulle i alle fall ikke gi noen lyd fra meg.
Da ringte han like etter. Vi ble sammen.

Men jeg er aldri den som tar kontakt, så all ære til deg! :-)
Takk

Jeg fikk opp Instagrammen hans også da vi ble venner på FB, så nå følger jeg han der og. Han sendte meg en forespørsel også, men det er sikkert av høflighet fordi jeg trykket for å følge han.

Men så har han også sendt invitasjon til en konsert i mai. Så da skal jeg dit - samme stedet som vi møttes første gang.

Og jeg innser at det også er en masseinvitasjon som man gjør på FB for å gi beskjed til alle om at det er kule konserter eller tilstelninger som man ønsker at flest mulig skal få sjansen til å gå på.

Allikevel... om jeg ikke tar kontakt før det - eller hører fra han, så blir det i hvert fall til at vi møtes igjen i mai.

Rart med den følelsen jeg sitter med nå. En sånn rolig og god følelse. Rart at jeg ikke er mer stresset.

(Jeg ble spådd av en bekjent at jeg kom til å møte den store kjærligheten i år, og at det kunne være i forbindelse med en konsert... så kanskje det var dette. Det var konsert der da vi møttes første gangen)
Gammel 17.04.16, 13:09
SummerTime sin avatar
SummerTime SummerTime er offline
Superbruker

Medlem siden: Aug 2013
Meldinger: 1,554
Standard

Det blir spennende for deg å se hva som skjer framover,ikke minst i forhold til den konserten som dere begge to skal delta på.Det er bra at du pr i dag ikke kjenner på stress på dette ellers så hadde det sikkert blitt litt vanskelig når konserten er litt fram i tid og at du i tillegg er usikker på fyren.Det hadde vært hyggelig om det passer for deg å dele med oss her på forumet om hva som skjer videre Wander.
Gammel 17.04.16, 14:06
wander sin avatar
wander wander er offline
Superbruker

Standard

Jeg gleder meg til tiden framover nå, og jeg skal oppdatere om det skjer noe mer - eller om det dabber av og går over av seg selv og ikke skjer noe mer. :)

Kanskje tråden skulle vært flyttet til singelforumet egentlig... det ble litt mer enn bare spm om hjelp til tolkning av korta ...
Gammel 17.04.16, 17:13
SummerTime sin avatar
SummerTime SummerTime er offline
Superbruker

Medlem siden: Aug 2013
Meldinger: 1,554
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av wander Vis post
Jeg gleder meg til tiden framover nå, og jeg skal oppdatere om det skjer noe mer - eller om det dabber av og går over av seg selv og ikke skjer noe mer. :)

Kanskje tråden skulle vært flyttet til singelforumet egentlig... det ble litt mer enn bare spm om hjelp til tolkning av korta ...
Blir veldig spennende å følge med deg framover,ønsker deg en feiende spennende vår og sommer kanskje flytte tråden til de "singles tråd"

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 11:36.