Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Generelt > Postkassen

Postkassen Her kan du skrive tilbakemeldinger angående forumet.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 20.03.11, 20:21
Destiny Destiny er offline
Banned

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 3,189
Standard Mer privat gruppe?

Vi snakket om det i en annen tråd,og flere var enige i ønsket at den private delen skulle bli ennå mer skjermet.
Det er noen få av oss som har livet sitt ute til utstilling her,og det er en stor mengde medlemmer som nesten aldri er her,eller som bidrar med noe,som har muligheter for å lese det.Det føles ikke særlig godt..
Og til mer jeg skriver om meg selv,til verre følelse får jeg..

I andre forum ville det ikke blitt godtatt at noen bare leste i den personlige delen uten å bidra med noe.Det finnes ikke rettferdighet i det.Så de har laget løsninger med private grupper.Selvsagt har alle adgang,forutsatt at de ønsker å gi noe av seg selv også,og ikke bare lese.En må på et vis "søke"om adgang,og lese reglene som gjelder der.I basis:"om du ønsker å få,så må du også gi".

Synspunkter?Kunne det fungert?
Svar med sitat
Gammel 20.03.11, 20:33
Fru-Larsen
Guest

Meldinger: n/a
Standard

Da måtte jeg innom å skrive;

Det er da bare å lage til en gruppe; under Community, og så kan man invitere dem man vil ha i gruppa....???
Svar med sitat
Gammel 20.03.11, 20:40
Linnea sin avatar
Linnea Linnea er offline
Superbruker

Medlem siden: Oct 2006
Meldinger: 1,742
Standard

Hei igjen, Fru-Larsen,godt å se!

Ja, dette måtte vel kunne være en fin ting, vel?

Jeg liker, jeg liker.
Gammel 20.03.11, 20:41
Dani Dani er offline
Banned

Medlem siden: Feb 2011
Meldinger: 801
Standard

Jeg er for en mer privat gruppe, men det er kanskje litt lett at gruppen blir for lukket slik at det blir "vanskelig" å søke medlemskap. Bare en tanke...
Tidligere hadde Malu det slik at kun innloggede medlemmer kunne lese i forumet.
Svar med sitat
Gammel 20.03.11, 20:48
Banned

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Dani Vis post
Jeg er for en mer privat gruppe, men det er kanskje litt lett at gruppen blir for lukket slik at det blir "vanskelig" å søke medlemskap. Bare en tanke...
Tidligere hadde Malu det slik at kun innloggede medlemmer kunne lese i forumet.
Kun innloggede kan lese nå også,men det hjelper fint lite,når så mange innloggede medlemmer likevel kan lese,men later ikke til å ha intresse av å bidra..Jeg tror det er en stor gruppe medlemmer her som kun er innom for å lese,det ser jeg mye av når jeg følger med på hvem som er innlogget.
Svar med sitat
Gammel 20.03.11, 20:48
Fru-Larsen
Guest

Standard

For å ta meg selv, så ville jeg ikke hatt problemer med å ta inn medlemmene her inne 'som jeg kjenner', dvs. de som skriver endel, det jeg har problemer med er når jeg skal skrive noe er alle de som sitter der ute og bare leser, selv om de er medlemmer.
Svar med sitat
Gammel 20.03.11, 20:50
Banned

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Fru-Larsen Vis post
Da måtte jeg innom å skrive;

Det er da bare å lage til en gruppe; under Community, og så kan man invitere dem man vil ha i gruppa....???
Jo,det skulle gå..Men det er jo sikkert noen som vil være med som jeg feks ikke vet om.Men de må da ta kontakt selv..(?)
Føler ett eller annet må gjøres med dette iallefall,det gjelder bare å finne noe som fungerer..
Svar med sitat
Gammel 20.03.11, 20:53
Fru-Larsen
Guest

Standard

Invitere dem som man vil ha inn/'stoler på' og husker i farten, og om man ikke har husket alle, så kan vel den/de som vil bli medlem sende en melding til den som eier gruppa og så vil den da bli invitert inn - om man oppfyller kravene.
Svar med sitat
Gammel 20.03.11, 20:57
Banned

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Fru-Larsen Vis post
Invitere dem som man vil ha inn/'stoler på' og husker i farten, og om man ikke har husket alle, så kan vel den/de som vil bli medlem sende en melding til den som eier gruppa og så vil den da bli invitert inn - om man oppfyller kravene.
Ja,det skulle gå..Men hvem skal eie gruppen?Jeg er bekymret for mer ansvar i skrivende stund,da jeg er veldig belastet mentalt sett med huset og allting..
Svar med sitat
Gammel 20.03.11, 21:00
Fru-Larsen
Guest

Standard

Det bør vel for enkelthetsskyld være Malu??? Noen som 'bor' her hvertfall, og som kan ta ansvaret.
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 05:23.