Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Spådom > Spåmetoder

Spåmetoder Hvilke spåmetoder brukes? Pendel, tarotkort, kaffegrut osv.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 12.01.09, 17:52
Scorpio sin avatar
Scorpio Scorpio er offline
Superbruker

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Trøndelag
Meldinger: 991
Standard Håndanalyse

Noen av dere som har fått tatt håndanalyse/blitt spådd i hendene?
Hvilke erfaringer har dere med dette, og er det noen her som er god på det ?

Er litt nysgjerrig på det med livslinja jeg, hva den egentlig forteller oss.

Mulig dette har vært tatt opp før uten at jeg har fått det med meg, i såfall beklager jeg. Har ikke vært så aktiv på forum over tid.
Svar med sitat
Gammel 12.01.09, 18:05
Cara sin avatar
Cara Cara er offline
Superbruker

Medlem siden: Aug 2006
Sted: Et eller annet sted i Norge
Meldinger: 7,396
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av brent Vis post
Noen av dere som har fått tatt håndanalyse/blitt spådd i hendene?
Jeg er blitt, for mange år siden, av en såkalt sigøynerspådame i campingvogn . Har en sterk mistanke om at hun ikke var av de mest seriøse, og spådommen stemte heller ikke. Hva angår livslinja så får jeg satse på at hun får rett i den delen i allfall, for hun spådde meg et langt liv og etter det jeg har lest om livslinje og lengde på den så tyder i allfall den på at tolkningen var rett, selv om jeg ikke garanterer livslengden riktig ennå. (Kommer tilbake til saken når jeg har fylt 85 )
Svar med sitat
Gammel 12.01.09, 18:14
Scorpio sin avatar
Superbruker

Standard

Jeg har fått håndanalyse av Hai Lee Yang for noen år siden, noe følte jeg han traff på og noe gjenstår å se. Jeg skulle bl.a treffe den store kjærligheten i 2007, men han så jeg ingenting til. Men gammel skulle jeg blir..

Jeg synes det er interessant å se på livslinjen til folk, de er utrolig forskjellige. I hendene til de som har vært gjennom tragedier, nesten mistet livet eller lignende så vises det godt.
Min livslinje er veldig dyp og klar og lang, men jeg tørr heller ikke "satse" på at jeg blir gammel av den grunn... )

Andre som har kunnskap/erfaring ?
Svar med sitat
Gammel 12.01.09, 22:01
Heidi sin avatar
Heidi Heidi er offline
Superbruker

Medlem siden: Sep 2006
Sted: Østfold
Meldinger: 514
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av brent Vis post
Jeg har fått håndanalyse av Hai Lee Yang for noen år siden, noe følte jeg han traff på og noe gjenstår å se. Jeg skulle bl.a treffe den store kjærligheten i 2007, men han så jeg ingenting til. Men gammel skulle jeg blir..

Andre som har kunnskap/erfaring ?
Jeg er blitt spådd av tre forskjellige, den ene var Hai Lee Yang, den andre var en dame på en alternativ messe i Fredrikstad for et par år siden, og den tredje var ei dame som driver med litt forskjellig innenfor det alternative (men mest med massasje, soneterapi akupunktur osv).

De var ganske like i sine beskrivelser. Alle tre sa jeg ville bli gammel. Ellers så var det samstemt fra to og to liksom. Men ganske mye likt faktisk, i de store trekkene.
Så da gjenstår det nå å se om det beste de sa kommer til å skje....
Jeg håper det i hvertfall.

Heidi
Gammel 15.01.09, 17:07
Kamo Kamo er offline
Godt kjent

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 502
Standard

Har endret innlegget

Sist endret av Kamo; 23.10.10 kl 23:45
Svar med sitat
Gammel 15.01.09, 17:21
Tanja sin avatar
Tanja Tanja er offline
Superbruker

Medlem siden: Sep 2008
Sted: Fana, Bergen
Meldinger: 4,660
Standard

Jeg leste en del, og spådde litt i hender for ca 6 år siden, men det meste er glemt...
Min bror døde nesten i en bilulykke høsten 2007, og spesielt den høyre hånden ble ganske ødelagt. Fascinerende å se linjene begynner å komme frem igjen, de forsvant da bilen brant, og det var den høyre delen av kroppen som ble mest skadet, deriblandt armen.
Jeg skulle gjerne fått noen professjonelle til å tolke hånden hans nå!
Svar med sitat
Gammel 15.01.09, 17:49
Scorpio sin avatar
Superbruker

Standard

Utrolig fasinerende hvordan ting kan leses i handa, skulle gjerne hatt masse kunnskap om håndanalyse.

Har du sett om han har brudd eller tydelig merknad på livslinje si, etter ulykken ? Slike dramatisk hendelser pleier å vises på livslinja.

Min søster hadde brystkreft for 20 år siden, og det vises tydelig på livslinja. En kollega forsøkte å ta livet sitt for en del år siden, det vises også veldig tydelig.

For sikkert bortimot 25 år siden pleide det å være sigøynere som drev med sånt under martnan her i byen. Jeg forsøkte det en gang, og hun var utrolig dyktig.
Svar med sitat
Gammel 14.01.12, 02:12
Orkidè Orkidè er offline
Gjenganger

Medlem siden: Aug 2011
Meldinger: 1,507
Standard

Hadde et lite brudd på livslinja da min far døde, så hun første som leste hendene mine. Har ved en el to anledning observert brudd på andre og spurt om det skjedde noe i alder ca .... og da har det skjedd noe alvorlig ja.
Svar med sitat
Gammel 15.01.12, 08:36
Han sin avatar
Han Han er offline
Fersk

Medlem siden: Nov 2011
Meldinger: 55
Standard

Livslinjen min er klar, hel og veldig, veldig lang….. Ser ut til at jeg blir 150…

Jeg har aldri blitt spådd av noen andre, kun sett på nett og med den linja jeg har ser det ut som jeg får et svært langt liv. Faktisk i en tråd her det ligger en link til en side som sier mye om henende.
Jeg er av de som ikke ønsker å bli noe særlig gammel, så skuffet over det faktisk. Men linja kan vel endre seg, og den er jo så absolutt ikke en garanti for et langt liv!

Svar med sitat
Gammel 23.09.12, 12:33
Contessa Contessa er offline
Fersk

Medlem siden: Sep 2012
Meldinger: 5
Standard Hvem hånd?

Hvem hånd er det naturlig å lese? Linjene i mine hender er veldig forskjellige.
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 19:13.