Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Spådom > Spåmetoder

Spåmetoder Hvilke spåmetoder brukes? Pendel, tarotkort, kaffegrut osv.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 29.03.15, 00:01
Terra. Terra. er offline
Banned

Medlem siden: May 2014
Meldinger: 1,014
Standard

Men fikk jo den fine mailen fra Hay House da, de fikset det jo men så ja, så gikk det som det gikk som nevnt over...
Denne var så herlig!

Sitat:
Hello,

We apologize for the inconvenience! Your IP address has been whitelisted and you should now be able to access the below websites.

Please let us know if there is anything else that we can do?

Warm Regards,

Hay House Web Support
Svar med sitat
Gammel 29.03.15, 01:44
wander sin avatar
wander wander er offline
Superbruker

Medlem siden: Feb 2014
Meldinger: 2,224
Standard

Jeg tror ikke jeg skjønner hvorfor du ble utestengt pga en mailadresse? Jeg har også en outlook.com-mail, men jeg kommer jo fint inn der.
Gammel 29.03.15, 10:22
Terra. Terra. er offline
Banned

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av wander Vis post
Jeg tror ikke jeg skjønner hvorfor du ble utestengt pga en mailadresse? Jeg har også en outlook.com-mail, men jeg kommer jo fint inn der.
Hm... nei, da vet jeg sannelig ikke. Min nettvenn undersøkte for meg og det var det han fant ut at det hadde noe med Microsoft og Outlook å gjøre og siden dette skjedde etter at jeg hadde laget en slik mailadresse antok jeg at han hadde rett. Men nå begynner jeg å lure siden du ikke har problemer. Hadde ikke problemer med hotmailen så synes jo dette er rart da... Ikke morsomt å være svartelistet når man ingenting galt har gjort heller :-(
Svar med sitat
Gammel 29.03.15, 11:35
wander sin avatar
wander wander er offline
Superbruker

Standard

Og hvis du har både hotmail og outlook så bør det ikke være det som er problemet. For det er jo det samme.

Jeg kan så lite om sånn som har med ip-adresser og sånn å gjøre, så jeg kan dessverre ikke hjelpe deg.
Gammel 29.03.15, 11:45
Terra. Terra. er offline
Banned

Standard

Sitat:
Og hvis du har både hotmail og outlook så bør det ikke være det som er problemet. For det er jo det samme.

Jeg kan så lite om sånn som har med ip-adresser og sånn å gjøre, så jeg kan dessverre ikke hjelpe deg.
Ja, er jo det samme. Men slettet Outlook adressen for å prøve å fikse problemet men det hjalp jo ikke. Nei, det er og blir et mysterium, ergerlig. :-/
Svar med sitat
Gammel 30.03.15, 00:09
Terra. Terra. er offline
Banned

Standard

Jeg har skrevet ny melding til HayHouse i dag så tror de ordner det som sist
Svar med sitat
Gammel 30.03.15, 10:56
Terra. Terra. er offline
Banned

Standard

Når jeg logger ut av et par andre forumer som nok ikke er særlig aktive lenger så får jeg opp denne meldingen, noen som vet hva det betyr? Er det noe alle får da eller er det bare hos meg?

Sitat:
Forbidden

You don't have permission to access / on this server.

Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

Apache/2 Server at www.epostannonse.no Port 80
Svar med sitat
Gammel 30.03.15, 11:09
wander sin avatar
wander wander er offline
Superbruker

Standard

Det hender en veldig sjelden gang at jeg får sånn melding, men jeg kan ikke huske i hvilken forbindelse. Jeg tror ikke det er din skyld, jeg tror det er nettsiden som har gjort noe i forhold til serveren sin og tillatelser. Men, sikker er jeg ikke i det hele tatt.

Jeg pleier å bare trykke bort og hvis jeg ikke husker feil så er det ikke sånn melding der hver gang.
Gammel 30.03.15, 11:16
Terra. Terra. er offline
Banned

Standard

Sitat:
Det hender en veldig sjelden gang at jeg får sånn melding, men jeg kan ikke huske i hvilken forbindelse. Jeg tror ikke det er din skyld, jeg tror det er nettsiden som har gjort noe i forhold til serveren sin og tillatelser. Men, sikker er jeg ikke i det hele tatt.

Jeg pleier å bare trykke bort og hvis jeg ikke husker feil så er det ikke sånn melding der hver gang.
Tusen takk for svar Wander! Det var godt å høre.
I det siste har jeg fått opp denne meldingen hver gang på de to forumene men tror kanskje ikke eieren er der lenger for ingen aktivitet. Jeg tror du har rett her jeg altså, for det høres rimelig ut. Begynte jo å lure på om det var noe galt bare med min maskin.

Har forresten hørt om en annen som får samme melding som meg på Doreen Virtue sin side og hun har heller ikke Outlook, så da er det nok ikke der problemet ligger som du var inne på.
Svar med sitat
Gammel 30.03.15, 19:53
Terra. Terra. er offline
Banned

Standard

Og da har de åpnet opp for meg igjen

Sitat:
Hello,

We apologize for the inconvenience! Your IP has been whitelisted once again.

Best,

Hay House Web Support
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 01:36.