|
Spåmetoder Hvilke spåmetoder brukes? Pendel, tarotkort, kaffegrut osv. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
||||
|
||||
![]() Sitat:
Men om jeg er hjemme hos kjæresten, eller på hytten, da bruker jeg app. Og den treffer like bra som kortene
|
|||
|
|||
![]()
Jeg bruker app'en fra New Age Store og den funker! Man rister på telefonen også får man opp et kort. Har brukt den lenge og den viser alltid riktige tendenser i forhold til hvor jeg befinner meg i livet!
|
|
||||
|
||||
![]()
Jeg glemte bort denne tråden gitt...
Elise; er det Tarot eller Lenormand den appen?
|
|||
|
|||
![]()
Bra med tips på app'er. Jeg har en telefon med for liten lagringskapasitet, men når jeg en gang får ny skal jeg vurdere sånn App 😊
|
|
|||
|
|||
![]()
Det er tarot. Den har hjulpet meg mye. :-) synes tolkningene er så positive og iom at man må riste på telefonen blir det jo like tilfeldig som å trekke kort... (?)
|
|
||||
|
||||
![]() Sitat:
Syntes den hørtes spennende ut:)
|
|||
|
|||
![]() Sitat:
Synes det også er rart å få et kort som "heal forholdet til dine foreldre",eller andre kort som synes irrelevante.Det går jo an å spørre med ett kort,om du kan få en forklaring,eller noe mer som kan utdype. Jeg prøvde månedslegget med disse nå,og fikk Ekteskap i April.Oi!Jeg har ingen mann pr idag,så det gikk fort ![]() Det er en jeg tenker på,men skal noe til at det blir bryllup om 2 mnd ![]() ![]() Tenker at det enten menes bare at vi går inn i et forhold,eller det hinter meg om at det ligger ekteskap med han lenger frem.Når det gjelder tid,og slike mnd-legg så har det aldri stemt.Hadde vært så mye greiere om det virkelig gikk an å få nøyaktig tid. Mars-kortet var :New love.Så det henger jo litt sammen med april-kortet.Men jeg tror nok englene tok litt hardt i når det gjelder ekteskap. |
|
|||
|
|||
![]()
Det står New Age Store på den (newagestore.com) gi tilbakemeld. Hva du synes når du har lastet den med da:)
|
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmoduser | |
|
|