Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Spådom > Spåmetoder

Spåmetoder Hvilke spåmetoder brukes? Pendel, tarotkort, kaffegrut osv.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 12.02.15, 23:05
Fru Larsen
Guest

Meldinger: n/a
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Evita Vis post
Hennes guide, eller hennes intuisjon. Uansett hvem det er så er de like konkrete alle sammen, og de svarer likens som vi spør. Derfor må vi bruke "hue når vi spør.
Det siste er jeg enig i; at hodet må brukes til å stille konkrete og klare spørsmål - fordi vi får i utgangspunkt svar på hva vi spør om (ergo klart hode, og også at spådama er tom for egne ting er en fordel, ellers blandes det også inn).

Type; ´får xxx jobben hun har søkt på hos Hansen & Co, og ´søren heller, kaffen koker over her, og jeg fy så drittlei jeg er i jobben´....gir ofte feil svar! Disse tingene legger seg lett i kortene...

I tillegg om en ikke renser kort med jevne mellomrom; så har du samme faren.... Tenk hvor mange kunder man prater med i løpet av en dag, over år....og hvor mye av ens egen energi man legger i ting man tar i´....

Alle ting, gjenstander, møbler kan en lese energi fra, f.eks en arvet ring eller en stol fra et loppemarked; i et rom, et hus, hvor mye energi legges ikke da i en kortstokk man bruker år etter år...., den ene tingen som man bruker mest i jobben vår.

Samme med det å jorde seg; jo mindre jordet man er; jo mer kommer inn og forstyrrer....

Sist endret av Fru Larsen; 12.02.15 kl 23:13
Svar med sitat
Gammel 12.02.15, 23:12
Evita Evita er offline
Godt kjent

Medlem siden: Jan 2014
Meldinger: 794
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Fruen Vis post
Det siste er jeg enig i; hodet må brukes til å stille konkrete og klare spørsmål - fordi vi får i utgangspunkt svar på hva vi spør om (ergo klart hode, og også at spådama er tom for egne ting er en fordel, ellers blandes det også inn).

Type; ´får xxx jobben hun har søkt på hos Hansen & Co, og ´søren heller, kaffen koker over her, og jeg fy så drittlei jeg er i jobben´....gir ofte feil svar! Disse tingene legger seg lett i kortene...

Spring å ta den da Hehehehe

I tillegg om en ikke renser kort med jevne mellomrom; så har du samme faren.... Tenk hvor mange kunder man prater med i løpet av en dag, over år....og hvor mye av ens egen energi man legger i ting man tar i´....

Alle ting, gjenstander, møbler kan en lese energi fra, f.eks en arvet ring eller en stol fra et loppemarked; i et rom, et hus, hvor mye energi legges ikke da i en kortstokk man bruker år etter år...., den ene tingen som man bruker mest i jobben vår.
Jeg renser aldri kortene mine, Bytter dem bare ut når de ikke henger isammen lenger. Dess gamlere de er, dess mer energi syns jeg dem har. Ihvertfall liker jeg dem best da, men jeg merker aldri noen forskjell når jeg har skaffet meg en ny kortstokk, Eller har glemt min, og må låne spillekortene hos dem jeg kommer på besøk til
Svar med sitat
Gammel 12.02.15, 23:14
Fru Larsen
Guest

Standard

Sitat:
Jeg renser aldri kortene mine, Bytter dem bare ut når de ikke henger isammen lenger. Dess gamlere de er, dess mer energi syns jeg dem har. Ihvertfall liker jeg dem best da, men jeg merker aldri noen forskjell når jeg har skaffet meg en ny kortstokk, Eller har glemt min, og må låne spillekortene hos dem jeg kommer på besøk til
Kort skal rensen, men det er viktig å få energien inn i dem igjen. Låne andres kort eller låne bort er ikke lurt, da blandes andre folks energier inn i dem, dette er ikke overtro, det er fakta.
Svar med sitat
Gammel 12.02.15, 23:17
Evita Evita er offline
Godt kjent

Standard

Sitat:
Kort skal rensen, men det er viktig å få energien inn i dem igjen. Låne andres kort eller låne bort er ikke lurt, da blandes andre folks energier inn i dem, dette er ikke overtro, det er fakta.
Jeg har hørt snakk om det, men aldri erfart det selv. Jeg henger meg ikke oppi slike ting. Ikke er jeg noen fan av fysiske symboler heller. Kunn tegn man får.
Det som er viktig, er at man lytter til sin egen sannhet.
Svar med sitat
Gammel 12.02.15, 23:18
Fru Larsen
Guest

Standard

Sitat:
Jeg har hørt snakk om det, men aldri erfart det selv. Jeg henger meg ikke oppi slike ting. Ikke er jeg noen fan av fysiske symboler heller. Kunn tegn man får.
Fysiske symboler? Tegn man får? Skjønte ikke?
Svar med sitat
Gammel 12.02.15, 23:37
Evita Evita er offline
Godt kjent

Standard

Sitat:
Fysiske symboler? Tegn man får? Skjønte ikke?
Nei, jeg vet. Jeg er ikke god å forklare når jeg skiver på forum og slikt. Da går det for fort. Vanligvis imellom telefonene ol.
Jeg tror ikke på fysiske symboler. Da mener jeg TING. Jeg bruker det indre øyet , symboler jeg får under f.eks regresjoner energihealinger ol. En kortstokk er for meg bare en ting. Krystallkula mi er bare en ting. Hvem som helst kan ta i den. Barna kan leke med den. Jeg ser like godt i den uansett. Jeg vasker av den hvis den ser skitten ut. Ikke ellesr. Og min krystallkule er unik. Den gir meg varsler når noe er i gjære. Er det stor fare på ferde, begynner den å brenne med åpen ild f.eks. Jeg ser bilder i den. Kortstokker kan jeg ha så mange som helst, og bruke omså alle hver dag. De er som klær - noen blir man mer glad i enn andre. Mer enn det betyr de ikke for meg. En pendel for meg kan like godt være et juggelsmykke - den svarer meg like sikkert likevel. Det som teller er hvilken tanker jeg har når jeg bruker den.
Tegn man får er på en måte også symboler, men de kan like godt være et indre bilde eller noen som snakker til deg. Eller det kan være et bilde du ser. Enten i hodet eller på en vegg.
Det jeg mener er at man trenger ikke en TING /fysisk symbol)
Nei, huff, jeg kan ikke forklare det. tror jeg ikke.
Men din indre sannhet er den viktigste. Det DU tror er det som er rett. Det JEG tror er det som er rett. Uansett hvor mye vi diskuterer så har vi rett begge to. Du tror på din indre stemme, og det gjør vi alle (Skal iallfall gjøre det) Jeg tror på at universet ordner alt på helt riktig måte, og stoler på det. Jeg tror på at frykt er den verste fienden, Jeg tror at vi alle er ett. Skapt i samme bilde som GUd. Noen tror på Gud på en annen måte, men for dem er det deres sannhet.
Svar med sitat
Gammel 12.02.15, 23:43
Fru Larsen
Guest

Standard

Sitat:
Nei, jeg vet. Jeg er ikke god å forklare når jeg skiver på forum og slikt. Da går det for fort. Vanligvis imellom telefonene ol.
Jeg tror ikke på fysiske symboler. Da mener jeg TING. Jeg bruker det indre øyet , symboler jeg får under f.eks regresjoner energihealinger ol. En kortstokk er for meg bare en ting. Krystallkula mi er bare en ting. Hvem som helst kan ta i den. Barna kan leke med den. Jeg ser like godt i den uansett. Jeg vasker av den hvis den ser skitten ut. Ikke ellesr. Og min krystallkule er unik. Den gir meg varsler når noe er i gjære. Er det stor fare på ferde, begynner den å brenne med åpen ild f.eks. Jeg ser bilder i den. Kortstokker kan jeg ha så mange som helst, og bruke omså alle hver dag. De er som klær - noen blir man mer glad i enn andre. Mer enn det betyr de ikke for meg. En pendel for meg kan like godt være et juggelsmykke - den svarer meg like sikkert likevel. Det som teller er hvilken tanker jeg har når jeg bruker den.
Tegn man får er på en måte også symboler, men de kan like godt være et indre bilde eller noen som snakker til deg. Eller det kan være et bilde du ser. Enten i hodet eller på en vegg.
Det jeg mener er at man trenger ikke en TING /fysisk symbol)
Nei, huff, jeg kan ikke forklare det. tror jeg ikke.
Men din indre sannhet er den viktigste. Det DU tror er det som er rett. Det JEG tror er det som er rett. Uansett hvor mye vi diskuterer så har vi rett begge to. Du tror på din indre stemme, og det gjør vi alle (Skal iallfall gjøre det) Jeg tror på at universet ordner alt på helt riktig måte, og stoler på det. Jeg tror på at frykt er den verste fienden, Jeg tror at vi alle er ett. Skapt i samme bilde som GUd. Noen tror på Gud på en annen måte, men for dem er det deres sannhet.
Jeg skjønner hva du sier og mener; men det du ikke ser at det er en connection mellom de fysiske hvis man skal spå, og det psykiske og energier og alt mulig. Det er ikke mulig å leve i denne verden bare på et av planene, man kan ikke bare leve og ta av det ´åndelige´og man kan ikke ta av det ´fysiske´, det er en forbindelse, alt har en forbindelse, og med hverandre. Jeg heller tror ikke for mye på en kortstokk, men jeg tror på energiene som legger seg i en kortstokken, jeg tror på energier rundt meg, mentale bilder man får opp når man ser i en kortstokk eller krystallkule eller hva det nå er; det er bare et ´lim´som binder sammen det jordiske med det åndelige, men man kan ikke bare være der; eller her...., og jeg kan ikke tale i tunger hvis noen ikke forstår...for å si det på den måten - alt må møtes og bindes sammen et sted; universelle lover.

Og jeg har aldri vært enig i noen som sier at DET JEG TROR ER RETT, OG DET DU TROR ER RETT, for det er bare tull, for alle kan ikke ha rett, men alle kan ha rett i noe!

Frykt, ja er den største fienden, og hat.... , men også uvitenhet.

Sist endret av Fru Larsen; 12.02.15 kl 23:47
Svar med sitat
Gammel 12.02.15, 23:47
Evita Evita er offline
Godt kjent

Standard

Sitat:
Jeg skjønner hva du sier og mener; men det du ikke ser at det er en connection mellom de fysiske og det psykiske og energier og alt mulig. Det er ikke mulig å leve i denne verden bare på et av planene, man kan ikke bare leve og ta av det ´åndelige´og man kan ikke ta av det ´fysiske´, det er en forbindelse, alt har en forbindelse, og med hverandre. Jeg heller tror ikke for mye på en kortstokk, men jeg tror på energiene som legger seg i en kortstokken, jeg tror på energier rundt meg, mentale bilder man får opp når man ser i en kortstokk eller krystallkule eller hva det nå er; det er bare et ´lim´som binder sammen det jordiske med det åndelige, men man kan ikke bare være der; eller her...., og jeg kan ikke tale i tunger hvis noen ikke forstår...for å si det på den måten - alt må møtes og bindes sammen et sted; universelle lover.

Og jeg har aldri vært enig i noen som sier at DET JEG TROR ER RETT, OG DET DU TROR ER RETT, for det er bare tull, for alle kan ikke ha rett, men alle kan ha rett i noe!

Frykt, ja er den største fienden, og hat.... , men også uvitenhet.
Nå mente jeg TROR (TRO9 ikke åtro (gjette)

''Ja, der ser du. Hvis man tar fem den idre sannhet, så tror vi på akkurat det samme, alle sammen.

Tenk hvor mye enkeler det hadde vært med telepati, istedet for språk :)

Sist endret av Evita; 12.02.15 kl 23:52
Svar med sitat
Gammel 12.02.15, 23:50
Fru Larsen
Guest

Standard

Sitat:
''Ja, der ser du. Hvis man tar fem den idre sannhet, så tror vi på akkurat det samme, alle sammen.

Tenk hvor mye enkeler det hadde vært med telepati, istedet for språk :)
Jeg er god på telepati...., og må si at det er ting jeg foretrekker å høre litt på en annen måte enn å høre tankene på folk, av og til er det mye hyggeligere ting har å si enn de tenker, hehe.
Svar med sitat
Gammel 12.02.15, 23:55
Fru Larsen
Guest

Standard

Sitat:
Nå mente jeg TROR (TRO9 ikke åtro (gjette)

Vi gjør ikke det, tror på det samme altså.
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 07:05.