Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Spådom > Spåmetoder

Spåmetoder Hvilke spåmetoder brukes? Pendel, tarotkort, kaffegrut osv.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 31.12.14, 16:03
Stavdronningen Stavdronningen er offline
Banned

Medlem siden: Nov 2012
Meldinger: 122
Standard Magiske evner søkes

Tenk om man kunne trylle istede for å spå?

Jeg mener selv at jeg er ganske god spåer, så jeg lurer på om det er noen her som kan trylle men ikke spå? Da bytter jeg mer enn gjerne.

Mange av kundene mine tror jeg noen ganger forventer at jeg faktisk kan trylle også, og jeg kjenner jeg blir litt fortvilet når jeg må si til dem at jeg kun kan spå, ikke trylle. Hehe.

Så…. Noen her med slike evner som kunne tenke seg å bytte med meg noen uker?
Svar med sitat
Gammel 31.12.14, 16:21
Fru Larsen
Guest

Meldinger: n/a
Standard

Jeg har tenkt på det selv, tenk å hatt lov å sitte med en fjernkontroll, slik at man kunne skru av og på følelser hos folk som ringer, føre folk sammen..

Vi får nøye oss med å gjøre så godt vi kan, og noe magi er det vel i det at vi faktisk får lov å hjelpe noen, være den som sa akkurat hva vedkommende trengte å høre i en vanskelig tid, gi håp!

Så, C - det skjer faktisk magi på din spålinje også - mye magi i kjærllighet for sine medmennesker - tro du meg!

Husk det står ikke noen plass at ´størst av alt er magien´ - ´kjærligheten er størst av alt´....og medfører magi, og magiske øyeblikk!!

Sist endret av Fru Larsen; 31.12.14 kl 17:18
Svar med sitat
Gammel 31.12.14, 19:34
Stavdronningen Stavdronningen er offline
Banned

Medlem siden: Nov 2012
Meldinger: 122
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Fruen Vis post
Jeg har tenkt på det selv, tenk å hatt lov å sitte med en fjernkontroll, slik at man kunne skru av og på følelser hos folk som ringer, føre folk sammen..

Vi får nøye oss med å gjøre så godt vi kan, og noe magi er det vel i det at vi faktisk får lov å hjelpe noen, være den som sa akkurat hva vedkommende trengte å høre i en vanskelig tid, gi håp!

Så, C - det skjer faktisk magi på din spålinje også - mye magi i kjærllighet for sine medmennesker - tro du meg!

Husk det står ikke noen plass at ´størst av alt er magien´ - ´kjærligheten er størst av alt´....og medfører magi, og magiske øyeblikk!!
Det er jo faktisk helt sant ❤️
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 19:03.