Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Oss i mellom > Frustrasjonstråden

Frustrasjonstråden Her kan du skrike ifra deg.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 12.01.14, 00:26
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Medlem siden: May 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 16,141
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Mirabellis Vis post
Regner med at du refererte til meg. Vel, møter jeg en mann som jeg er virkelig interessert i så får ikke vedkommende sure kommentarer fra meg men bare smil og latter. Er han uinteressant så ser jeg en annen vei og oppfører de seg på en ufin måte eller er brisen/full så blir jeg sur.

Bare så du er informert at jeg ikke er en surpomp, jeg er bare deprimert og frustrert.
Nei, tenkte egentlig ikke på deg, men på mange jeg har sett ute som setter opp sure ansikter fordi de ikke er interessert. Hva er vitsen med det? En hyggelig kommentar går jo an uansett. Det gjør jo at man blir mer attraktiv også for andre rundt.

MALU
Gammel 12.01.14, 00:37
Fru Larsen
Guest

Meldinger: n/a
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Mirabellis Vis post
Hvorfor er det alltid mennene som skal bestemme ? Er vi til pynt ?
Det er da ikke sliknat menn skal bestemme alltid.

Det er nå mer sånn at jeg bestemmer over meg, han bestemmer over seg selv. Vil han ikke ha oss, så må han få lov til det Vil han ha det sånn eller sånn, så er det hans valg, og samme med oss damer...vi bestemmer jo selv....både hva vi vil ha...og ikke ha. og sånn er det også med menn. Men ingen kan bestemme at han skal velge oss. Ergo så er det ikke sånn at mannen alltid skal bestemme.Han gjør like lite det som vi bestemmer.
Svar med sitat
Gammel 12.01.14, 01:06
Alexx Alexx er online nå
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,670
Standard

Jeg må være fra en annen planet, ikke spiller jeg kostbar selv, og ikke liker jeg at andre gjør det. For meg så er det helt meningsløst. Liker man hverandre, er det vel bare å vise det i stedetfor å spille spill. Men kan tyde på at jeg har møtt en som liker det nå. Vet ikke hvor lenge jeg er med på notene, for jeg blir fort lei og vil bare bort fra det. Hvis det ikke blir noen forandringer, og det innen rimelig tid.
Svar med sitat
Gammel 12.01.14, 01:32
Fru Larsen
Guest

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Alexx Vis post
Jeg må være fra en annen planet, ikke spiller jeg kostbar selv, og ikke liker jeg at andre gjør det. For meg så er det helt meningsløst. Liker man hverandre, er det vel bare å vise det i stedetfor å spille spill. Men kan tyde på at jeg har møtt en som liker det nå. Vet ikke hvor lenge jeg er med på notene, for jeg blir fort lei og vil bare bort fra det. Hvis det ikke blir noen forandringer, og det innen rimelig tid.
Neida...du er ikke det. jeg spiller ikke jeg heller om jeg vet at det er interesse. men vet man ikke helt hvor man har en person...altså hvis du møter han som kan ta hvem han vil...og kanskje bare ser deg som et bytte så må jeg være hard to Get..noe annet er å be om å bli skuffa. Da skal han jammen meg få bevise noe først. gjør han ikke det, så lar jeg han gå, men som indet tilfellet jeg nevnte der...jeg hadde aldri fått han eller hjertet hans om jeg ikke gjorde motstand...aldri.
Svar med sitat
Gammel 12.01.14, 01:52
Alexx Alexx er online nå
Superbruker

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Fruen Vis post
Neida...du er ikke det. jeg spiller ikke jeg heller om jeg vet at det er interesse. men vet man ikke helt hvor man har en person...altså hvis du møter han som kan ta hvem han vil...og kanskje bare ser deg som et bytte så må jeg være hard to Get..noe annet er å be om å bli skuffa. Da skal han jammen meg få bevise noe først. gjør han ikke det, så lar jeg han gå, men som indet tilfellet jeg nevnte der...jeg hadde aldri fått han eller hjertet hans om jeg ikke gjorde motstand...aldri.
Ja, det blir jo litt anderledes. Men i mitt tilfellet vet han nøyaktig hvor han har meg, så hva er vitsen med å spille kostbar da?
Svar med sitat
Gammel 12.01.14, 02:03
Fru Larsen
Guest

Standard

Ja, ikke vet jeg. Sikker på at han er spiller kostbar?

Man spiller jo ikke kostbar bare for spillet skyld, Det gjør man, hvertfall jeg pga selvbeskyttelse.

Kanskje han er den typen som ikke vil du skal se at du har rett i at han bryr seg eller noe sånn, altså stolthet...altså den dumme type stolthet, og isåfall så er han jo bare teit...hvis han skal vise deg at han 'ikke er så interessert' eller 'ikke interesser' liksom. Greit nok, sånn kan vel forekomme etter en krangel eller noe sånn og da kan man vel godta det noen dager....men hvis det ikke er noen åpenbar grunn til det...altså ikke din skyld...så skal du og bør du bare la han holde på...han har jo ikke noe å vinne på at du ikke tror han bryr seg, eller å overbevise deg om at han ikke vil ha deg, og han mener vel ikke at du skal løpe etter han heller...får vel være greit nok at han vet hvor han har deg..vil han da sitte på denne måten så la han sitte...han kommer hvis han vil.

Spille kostbar bør jo ikke være det at man er vanskelig eller umulig...da mister enhver interessen. Det handler jo mer om å finne punktet hvor du blir mer enn bare et lett bytte. Men det skal ikke svi for motparten. Det skal bare vekke apetitten, det er vel sånn at noen nyter maten mens andre sluker den. Jeg vil nytes. Ikke tas som en selvfølge at jeg bare skal bli et offer for en sulten mann, hehe.

Sist endret av Fru Larsen; 12.01.14 kl 02:13
Svar med sitat
Gammel 12.01.14, 02:13
Alexx Alexx er online nå
Superbruker

Standard

Sitat:
Ja, ikke vet jeg. Sikker på at han er spiller kostbar?

Man spiller jo ikke kostbar bare for spillet skyld, Det gjør man, hvertfall jeg pga selvbeskyttelse.

Kanskje han er den typen som ikke vil du skal se at du har rett i at han bryr seg eller noe sånn, altså stolthet...altså den dumme type stolthet, og isåfall så er han jo bare teit...hvis han skal vise deg at han 'ikke er så interessert' eller 'ikke interesser' liksom. Greit nok, sånn kan vel forekomme etter en krangel eller noe sånn og da kan man vel godta det noen dager....men hvis det ikke er noen åpenbar grunn til det...altså ikke din skyld...så skal du og bør du bare la han holde på...han har jo ikke noe å vinne på at du ikke tror han bryr seg, eller å overbevise deg om at han ikke vil ha deg, og han mener vel ikke at du skal løpe etter han heller...får vel være greit nok at han vet hvor han har deg..vil han da sitte på denne måten så la han sitte...han kommer hvis han vil
Jeg prøver å finne ut om han er kostbar eller ikke interresert i det hele tatt.
Får jeg ingen respons snart, tar jeg jakka mi og går.
Svar med sitat
Gammel 12.01.14, 02:21
Fru Larsen
Guest

Standard

Som jeg sa...avvent...ikke gjør noe...vil han ha deg så kommer han til å gjøre noe.

Jeg har hatt menn har vært interesser, og hvor jeg ikke har vært det...men rart med det, hvis de har sluttet prøve...så har jeg noengang merka at det har funka for de det altså..da har jeg plutselig savna de..og har blitt livredd for at de skulle ha forandret mening...og da har jeg oj ikke hatt noe annet valg ga enn å ta en telefon eller noe....hei..

Man forsøker litt...går ikke det...så forsøker man en annen taktikk om man ikke vil gi opp....ergo vil,han ha deg...så gjør han noe...så len deg tilbake...Se hva som skjer.

men jeg trodde nå helst at det var damer som var kostbare altså, menn er mer rett frem, de sutrer kanskje...men ikke så mye på spillsiden.

Sist endret av Fru Larsen; 12.01.14 kl 02:24
Svar med sitat
Gammel 12.01.14, 02:27
Alexx Alexx er online nå
Superbruker

Standard

Sitat:
Som jeg sa...avvent...ikke gjør noe...vil han ha deg så kommer han til å gjøre noe.

Jeg har hatt menn har vært interesser, og hvor jeg ikke har vært det...men rart med det, hvis de har sluttet prøve...så har jeg noengang merka at det har funka for de det altså..da har jeg plutselig savna de..og har blitt livredd for at de skulle ha forandret mening...og da har jeg oj ikke hatt noe annet valg ga enn å ta en telefon eller noe....hei..

Man forsøker litt...går ikke det...så forsøker man en annen taktikk om man ikke vil gi opp....ergo vil,han ha deg...så gjør han noe...så len deg tilbake...Se hva som skjer.

men jeg trodde nå helst at det var damer som var kostbare altså, menn er mer rett frem, de sutrer kanskje...men ikke så mye på spillsiden.
Jeg vet ikke helt om ordet "kostbar" er det rette i mitt tilfelle, jeg aviste ham nemlig...
Svar med sitat
Gammel 12.01.14, 02:34
Fru Larsen
Guest

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Alexx Vis post
Jeg vet ikke helt om ordet "kostbar" er det rette i mitt tilfelle, jeg aviste ham nemlig...
OK, men da er han kanskje kostbar. jeg trodde han visst du var interessert, men om han er usikker ....fordi du avviste han...så kan han være kostbar. Hadde det ikke vært for det så tror jeg at han hadde vært der om han var interessert.

og når du avviser han, så er han kanskje for stolt å prøve igjen...hvem har lyst å blinavvist...ingen.

men du sier at han vet du er interessert, ergo så bør han altså vite det, og ikke ta den avvisningen så hardt...eller bli redd for å bli avvist igjen...så vet han at du ikke avviser han igjen...så vil han komme om han er interessert, og om ikke så ikke.

Spørsmålet er! Vet han at du ikke avviser han selv om du er interessert?
Det må jo være en grunn til at DU spiller kostbar her....og avviser...en mann du egentlig vil ha? !!!!

Jeg tror vi må ta det fra den enden, jeg! Spiller dere begge to blir det jo bare rot!

Sist endret av Fru Larsen; 12.01.14 kl 02:41
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 02:13.