|
||||
|
||||
![]() Sitat:
MALU ![]()
|
|||
|
|||
![]() Sitat:
Det er nå mer sånn at jeg bestemmer over meg, han bestemmer over seg selv. Vil han ikke ha oss, så må han få lov til det Vil han ha det sånn eller sånn, så er det hans valg, og samme med oss damer...vi bestemmer jo selv....både hva vi vil ha...og ikke ha. og sånn er det også med menn. Men ingen kan bestemme at han skal velge oss. Ergo så er det ikke sånn at mannen alltid skal bestemme.Han gjør like lite det som vi bestemmer. |
|
|||
|
|||
![]()
Jeg må være fra en annen planet, ikke spiller jeg kostbar selv, og ikke liker jeg at andre gjør det. For meg så er det helt meningsløst. Liker man hverandre, er det vel bare å vise det i stedetfor å spille spill. Men kan tyde på at jeg har møtt en som liker det nå. Vet ikke hvor lenge jeg er med på notene, for jeg blir fort lei og vil bare bort fra det. Hvis det ikke blir noen forandringer, og det innen rimelig tid.
|
|
|||
|
|||
![]() Sitat:
|
|
|||
|
|||
![]() Sitat:
|
|
|||
|
|||
![]()
Ja, ikke vet jeg. Sikker på at han er spiller kostbar?
Man spiller jo ikke kostbar bare for spillet skyld, Det gjør man, hvertfall jeg pga selvbeskyttelse. Kanskje han er den typen som ikke vil du skal se at du har rett i at han bryr seg eller noe sånn, altså stolthet...altså den dumme type stolthet, og isåfall så er han jo bare teit...hvis han skal vise deg at han 'ikke er så interessert' eller 'ikke interesser' liksom. Greit nok, sånn kan vel forekomme etter en krangel eller noe sånn og da kan man vel godta det noen dager....men hvis det ikke er noen åpenbar grunn til det...altså ikke din skyld...så skal du og bør du bare la han holde på...han har jo ikke noe å vinne på at du ikke tror han bryr seg, eller å overbevise deg om at han ikke vil ha deg, og han mener vel ikke at du skal løpe etter han heller...får vel være greit nok at han vet hvor han har deg..vil han da sitte på denne måten så la han sitte...han kommer hvis han vil. Spille kostbar bør jo ikke være det at man er vanskelig eller umulig...da mister enhver interessen. Det handler jo mer om å finne punktet hvor du blir mer enn bare et lett bytte. Men det skal ikke svi for motparten. Det skal bare vekke apetitten, det er vel sånn at noen nyter maten mens andre sluker den. Jeg vil nytes. Ikke tas som en selvfølge at jeg bare skal bli et offer for en sulten mann, hehe. Sist endret av Fru Larsen; 12.01.14 kl 02:13 |
|
|||
|
|||
![]() Sitat:
Får jeg ingen respons snart, tar jeg jakka mi og går. |
|
|||
|
|||
![]()
Som jeg sa...avvent...ikke gjør noe...vil han ha deg så kommer han til å gjøre noe.
Jeg har hatt menn har vært interesser, og hvor jeg ikke har vært det...men rart med det, hvis de har sluttet prøve...så har jeg noengang merka at det har funka for de det altså..da har jeg plutselig savna de..og har blitt livredd for at de skulle ha forandret mening...og da har jeg oj ikke hatt noe annet valg ga enn å ta en telefon eller noe....hei.. Man forsøker litt...går ikke det...så forsøker man en annen taktikk om man ikke vil gi opp....ergo vil,han ha deg...så gjør han noe...så len deg tilbake...Se hva som skjer. men jeg trodde nå helst at det var damer som var kostbare altså, menn er mer rett frem, de sutrer kanskje...men ikke så mye på spillsiden. Sist endret av Fru Larsen; 12.01.14 kl 02:24 |
|
|||
|
|||
![]() Sitat:
|
|
|||
|
|||
![]() Sitat:
og når du avviser han, så er han kanskje for stolt å prøve igjen...hvem har lyst å blinavvist...ingen. men du sier at han vet du er interessert, ergo så bør han altså vite det, og ikke ta den avvisningen så hardt...eller bli redd for å bli avvist igjen...så vet han at du ikke avviser han igjen...så vil han komme om han er interessert, og om ikke så ikke. Spørsmålet er! Vet han at du ikke avviser han selv om du er interessert? Det må jo være en grunn til at DU spiller kostbar her....og avviser...en mann du egentlig vil ha? !!!! Jeg tror vi må ta det fra den enden, jeg! Spiller dere begge to blir det jo bare rot! Sist endret av Fru Larsen; 12.01.14 kl 02:41 |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmoduser | |
|
|