Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Oss i mellom > Frustrasjonstråden

Frustrasjonstråden Her kan du skrike ifra deg.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 11.01.14, 20:45
lara
Guest

Meldinger: n/a
Standard

*redigert*

Sist endret av lara; 11.11.14 kl 02:38
Svar med sitat
Gammel 11.01.14, 23:43
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Medlem siden: May 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 16,102
Standard

Kommer an på.

En gang jeg var på byen så var det noen dansere der fra Cuba..? tror jeg. Da de var ferdig å opptre, var de fortsatt i lokalet og jentene flokket seg rundt han ene. Han var utrooolig pen og flott og .. ja, alt! Jeg hadde jo sett på han og, men når jeg så at alle stimet rundt han, tenkte jeg at DET gidder jeg nå ikke! Så jeg satt meg litt på avstand og satt og så på oppstyret rundt han med bare et flir om munnen og tenkte at.. jaja, de får nå holde på. JEG stiller meg i hvert fall ikke i kø i fanklubben.
Plutselig snudde han seg, så meg, og gikk bort fra hele hurven som stod rundt han, strakk hånden mot meg og ba om en dans.
Og ja, vi danset resten av kvelden. Utrolig artig!!

Men en mann som spiller kostbar, hadde jeg aldri giddet å bruke tid på. Jeg venter ALDRI på noen!! Hvorfor skal han sette noen på vent? Da hadde jeg sett ham som en som er en stor egoist og som ville vært en egoist i andre sammenhenger også.

MALU
Gammel 11.01.14, 23:49
Mirabellis Mirabellis er offline
Godt kjent

Medlem siden: Jan 2014
Meldinger: 370
Standard

Menn ønsker at alt skal være på deres premisser. De vil at vi skal la de gjøre hele jobben, om det er å jakte eller gi oss oppmerksomhet. Det er grusomt og urettferdig nok og en kvinne har ingenting å si i saken. Vi må bare finne oss i deres egoistiske og idiotiske planer.

Spiller de kostbar også ? Bare en ting å gjøre, og det er å vise de både fingeren og døren.

Jeg er så direkte og ærlig at jeg kan aldri spille kostbar. WYSIWYG. Livet er for kort og jeg velger å ikke bortkaste det på menn som ikke aksepterer meg slik som jeg er.
Gammel 11.01.14, 23:50
lara
Guest

Standard

*redigert*

Sist endret av lara; 11.11.14 kl 02:37 Begrunnelse: Rare setninger
Svar med sitat
Gammel 11.01.14, 23:57
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av lara Vis post
Skulle ønske jeg også kunne tenke som deg. Jeg har en lei tendens av å vente, jeg ville jo egentlig ikke vente. Ventet jo på han jeg er sammen med han i dag, selvfølgelig har jeg det fint nå. Men i over ett år så var det faktisk veldig tøft, og det ødela psyken min.
Den evnen har jeg heldigvis alltid hatt: Viser de ikke nok interesse litt fort, går jeg videre. Den jeg "ventet" på lengst, var 8 mnd. Han viste interesse og vi gikk litt ut, men han var sååå treg. Jeg må jo innrømme at etter hvert som mnd gikk, var jeg også ute med andre, men jeg ventet litt på han. Etter 8 mnd spurte jeg han rett ut og han sa at han ikke var klar. Jeg snudde på hælen og forduftet. Han hørte ikke mer fra meg. En stund senere dukket han opp, men da var ikke jeg lenger interessert. Da hadde jeg møtt en annen. Vi ble heller kjempegode venner. Nå er vi som et gammelt ektepar som småkrangler og kjekler men også fniser og ler. Og Gud bedre om noen skulle si noe stygt om den andre eller noe skulle skje. Vi kan nemlig krangle, men ingen andre får si noe stygt!

MALU
Gammel 11.01.14, 23:59
Fru Larsen
Guest

Standard

Ikke enig, i den siste der...at menn vil vi skal jakte, men de vil ikke ha for mye motstand heller. Hvem gidder det.

Menn ViL jakte, de mister interessen fort om de får nedlagt byttet for lett. De bør ha litt motstand...ikke helt vite hvor de har oss, da er det spennende...litt mystikk rundt oss.

Men ser de oss sitte der med et surt stramt utrykk når vi sier nei, så gidder de ikke overhodet, de må få et smil...som M Ali gjorde der, så glad ut...avslappet...det blir mer interessant enn heiagjengen...de kan han ta fornseg senere liksom...eller om han har dårlig tid. Den som stikker seg ut...blirnlagt merke til...den som ikke lar seg affisere av hans utrolige sjarme så åpenbart.

De har ikke nødvendigvis not mot en rettfrem approach, men det skal ikke være noe komogtameg heller.

kanskje noe ala katt og mus-lek i en morsom setting.... Uten å klore og bite..

Sist endret av Fru Larsen; 12.01.14 kl 00:27
Svar med sitat
Gammel 12.01.14, 00:01
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Fruen Vis post
Ikke enig, i den siste der. Menn ViL jakte, de mister interessen fort om de får nedlagt byttet for lett. De bør ha litt motstand...ikke helt vite hvor de har oss, da er det spennende...litt mystikk rundt oss.

Men ser de oss sitte der med et surt stramt utrykk når vi sier nei, så gidder de ikke overhodet, de må få et smil...som M Ali gjorde der, så glad ut...avslappet...det blir mer interessant enn heiagjengen...de kan han ta fornseg senere liksom...eller om han har dårlig tid. Den som stikker seg ut...blirnlagt merke til...den som ikke lar seg affisere av hans utrolige sjarme så åpenbart.

De har ikke nødvendigvis not mot en rettferd approach, men det skal ikke være noe komogtameg heller.
Helt enig. Man kan godt trekke seg unna, men man må jo ha et lite smil eller se litt lur ut. Hvis man har et surt uttrykk, gidder de ikke. De liker å jakte, men de vil ikke gjøre det hvis de risikerer sure kommentarer eller surpomp-damer.

MALU
Gammel 12.01.14, 00:07
Godt kjent

Standard

Hvorfor er det alltid mennene som skal bestemme ? Er vi til pynt ?
Gammel 12.01.14, 00:16
Godt kjent

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av MALU Vis post
Helt enig. Man kan godt trekke seg unna, men man må jo ha et lite smil eller se litt lur ut. Hvis man har et surt uttrykk, gidder de ikke. De liker å jakte, men de vil ikke gjøre det hvis de risikerer sure kommentarer eller surpomp-damer.

MALU
Regner med at du refererte til meg. Vel, møter jeg en mann som jeg er virkelig interessert i så får ikke vedkommende sure kommentarer fra meg men bare smil og latter. Er han uinteressant så ser jeg en annen vei og oppfører de seg på en ufin måte eller er brisen/full så blir jeg sur.

Bare så du er informert at jeg ikke er en surpomp, jeg er bare deprimert og frustrert.
Gammel 12.01.14, 00:17
lara
Guest

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Fruen Vis post
Menn ViL jakte, de mister interessen fort om de får nedlagt byttet for lett. De bør ha litt motstand...ikke helt vite hvor de har oss, da er det spennende...litt mystikk rundt oss.
Ja, enig. Litt mystikk skal det være, både for kvinner og menn.
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 05:40.