Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Oss i mellom > Frustrasjonstråden

Frustrasjonstråden Her kan du skrike ifra deg.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 11.01.14, 16:08
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,613
Standard Å være kostbar

Hva legger du i det å spille kostbar? Hvis du er interresert i en som spiller kostbar, hva ville du ha gjort?
Svar med sitat
Gammel 11.01.14, 16:13
Fru Larsen
Guest

Meldinger: n/a
Standard

Bare ligge unna en stund. Avvente. Så kan han vel bare gå der til at han finner utav d selv. Hva annet kan man gjøre da?
Svar med sitat
Gammel 11.01.14, 16:15
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Fruen Vis post
Bare ligge unna en stund. Avvente. Så kan han vel bare gå der til at han finner utav d selv. Hva annet kan man gjøre da?
Det jeg lurer på, hvor interresert er en som spiller kostbar?
Og hva er vitsen?
Svar med sitat
Gammel 11.01.14, 16:26
Fru Larsen
Guest

Standard

Vet ikke. De gangene jeg har gjort der så har jeg kanskje vært noe redd for at vedk.skulle tro jeg vare altfor interessert...men funker det...tja...nja...av og til...helst ikke...tror ikke det er noe man skal satse på...spill er i grunnen teit...jeg er helt for kvinnelyst alrså...det er noe annet.

Det er vel grader der også....hvor kostbarøspiller man...spiller man på arroganse..å overse noen...så blir det jo helt teit. Det jeg har gjort de tilf.har vel mer vært mtp at jeg har visst at sa jeg ja m en gang så ville interessen hans dale...så det har vel være mer snakk om uthalingstaktikk og aldri så liten kvinnelist tenker jeg.

Sist endret av Fru Larsen; 11.01.14 kl 16:32
Svar med sitat
Gammel 11.01.14, 16:40
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Vet ikke. De gangene jeg har gjort der så har jeg kanskje vært noe redd for at vedk.skulle tro jeg vare altfor interessert...men funker det...tja...nja...av og til...helst ikke...tror ikke det er noe man skal satse på...spill er i grunnen teit...jeg er helt for kvinnelyst alrså...det er noe annet.

Det er vel grader der også....hvor kostbarøspiller man...spiller man på arroganse..å overse noen...så blir det jo helt teit. Det jeg har gjort de tilf.har vel mer vært mtp at jeg har visst at sa jeg ja m en gang så ville interessen hans dale...så det har vel være mer snakk om uthalingstaktikk og aldri så liten kvinnelist tenker jeg.
Interresant. Selv har jeg aldri spillt kostbar, så kjenner ikke så mye til dette. Er jeg interresert i noen, så viser jeg det.

Det var en ting jeg lurte på, du skriver at "de gangene jeg har gjort det der, så har jeg kanskje vært redd for at vedk. skulle tro jeg var altfor interresert".
Det vil vel si at du var veldig interresert da, men hadde det gjort noe om han skjønte at du var det?
Svar med sitat
Gammel 11.01.14, 16:51
Fru Larsen
Guest

Standard

Ja...jeg var veldig interessert i en som fikk de han ville ha...det var han jeg tenkte på...hadde jeg sagt ja m en gang der...og ikke halt det ut sånn tre mnd så han fikk slite litt så hadde jeg bare blitt en i mengden...jeg vant...jeg var den eneste han hadde hatt seriøst forhold til...nettopp derfor...han måtte bli kjent m meg først...jeg flørta jo...brukte all min sjarm...men han ble litt fascinert av motstanden tror jeg.
For han handlet detvom å få ja en god stund...ikke annet...men jeg lurte han..og så lurte han meg noen måneder etter da...men det er en annen historie.

Men det er vel mer kvinnelist enn akk.å spille kostbar.

Sist endret av Fru Larsen; 11.01.14 kl 17:03
Svar med sitat
Gammel 11.01.14, 17:04
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Ja...jeg var veldig interessert i en som fikk de han ville ha...det var han jeg tenkte på...hadde jeg sagt ja m en gang der...og ikke halt det ut sånn tre mnd så han fikk slite litt så hadde jeg bare blitt en i mengden...jeg vant...jeg var den eneste han hadde hatt seriøst forhold til...nettopp derfor...han måtte bli kjent m meg først...jeg flørta jo...brukte all min sjarm...men han ble litt fascinert av motstanden tror jeg.
For han handlet detvom å få ja en god stund...ikke annet...men jeg lurte han..og så lurte han meg noen måneder etter da...men det er en annen historie.
Men hvordan klarte du å hale det ut i 3 måneder? Hvilke "triks" benyttet du deg av? Og du flørta jo og brukte all din sjarm, og det er vel ikke å spille så veldig kostbar?
Svar med sitat
Gammel 11.01.14, 17:27
Fru Larsen
Guest

Standard

jeg retta på det.. Men joda...ikke et lite kyss engang...må vel telle som kostbar vel.. ja veldig. Men jeg må visst ha pc og litt bedre tid mellom tlf forvå forklart dette noe bedre ser jeg.

Sist endret av Fru Larsen; 11.01.14 kl 17:41
Svar med sitat
Gammel 11.01.14, 19:22
Skorpio1 Skorpio1 er offline
Godt kjent

Medlem siden: Nov 2013
Meldinger: 572
Standard

Om jeg hadde blitt interessert i en som spiller kostbar, så hadde jeg vel ikke giddet mer tror jeg sånn sett :-)
Kanskje jeg er litt "gammeldags" og syns det er greit om mannen tar initiativ og ikke driver sånne "spill". Eller jeg hadde tenkt at han ikke var interessert nok og ikke styra noe mer med det.
Ellers vil jeg vel si at jeg er litt mer "ala" Fruen her. Jeg forstår hva hun mener Kan feks ta et eksempel. Jeg møtte også en ute, vi prata mye, dansa og hadde det kjekt. Selvfølgelig flørta jeg , og kjente at jeg var veldig interessert i denne karen, og merka at han var det i meg også , men følte meg likevel ikke helt "trygg". Han var sånn omgjengelig,sosial kar som preika med alle ,men kom og satte seg ned med meg og sånn hele tiden og viste interesse.
Så ene gangen tok vi samme taxi hjemover, kom til min leilighet og så spurte han om han kunne bli med meg inn. Jeg var jo litt småfull og det kunne jo være lett å si ja, meen ...." nei, det kan du ikke " sier jeg, gav han en klem og gikk inn imens jeg faktisk smilte og lo da jeg kom inn døra med en veldig god følelse inni meg og tenkte Hah, det er ikke så lett Syntes litt synd på han da men....Fikk vite senere at han var blitt ganske så paff da jeg sa nei, for enden på visa var at vi ble sammen til slutt. :-)) Dette er noen år siden da,og det tok jo slutt mellom oss, men det er en annen historie
Meen jeg føler ikke at jeg spilte kostbar på den måten at jeg ville at han skulle ligge på kne for meg, en slags selvbeskyttelse overfor meg selv tror jeg heller at det var. Rotete skrevet kanskje, jeg er bedre til å snakke enn skrive
Svar med sitat
Gammel 11.01.14, 20:38
Krølle sin avatar
Krølle Krølle er offline
Gjenganger

Medlem siden: Aug 2011
Meldinger: 1,900
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Alexx Vis post
Hva legger du i det å spille kostbar? Hvis du er interresert i en som spiller kostbar, hva ville du ha gjort?
Ikke så lett å vite om noen spiller kostbare eller om de virkelig er uinteresserte. En måte finne ut av det på, er nok som Fruen nevner, å spille kostbar selv. Om det ikke gir noen respons, er han vel neppe interessert nok? Jeg er også redd for å vise meg for interessert i begynnelsen. Det kan virke for desperat, og jeg er redd for avvisning, redd for å ikke være bra nok osv. Men å ”spille kostbar”-spillet er tungt synes jeg. Håper jeg ved neste korsvei klarer å være mer direkte og tydelig på hva jeg vil eller ikke vil, trenger eller ikke trenger. Tror det er det beste på lengre sikt.

Sist endret av Krølle; 11.01.14 kl 20:50
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 18:57.