Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Generelt > Postkassen

Postkassen Her kan du skrive tilbakemeldinger angående forumet.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 11.08.13, 16:46
Romerinne Romerinne er offline
Superbruker

Medlem siden: Sep 2011
Meldinger: 1,362
Standard Superbruker

Av ren nysgjerrighet lurer jeg på hva som er kriteriene for å bli "superbruker" av forumet? Er det at man har vært medlem lenge, skrevet mange innlegg og vært aktiv, delt mye av seg selv? Eller at man på en eller annen måte har gjort seg fortjent til å bli "superbruker". Jeg ser jo noen medlemmer av forumet har skrevet like mange og kanskje flere innlegg enn de som er superbrukere, uten at de er superbrukere. Dermed antar jeg det ikke nødvendigvis er antallet meldinger man poster som er nøkkelen.

Vet ikke om jeg har postet dette riktig sted (?).
Svar med sitat
Gammel 11.08.13, 18:38
Alexx Alexx er online nå
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,670
Standard

Det er en forumsdel her som heter "Lukket avdeling". Det er for de som ønsker å dele ting av litt mer personlig art som ikke alle brukerne av forum kan lese. Og får å få adgang til denne forumsdelen må man som medlem bli kategorisert/eller utnevnes som "Superbruker." (av Malu)
Hvem som helst kan bli superbrukere, hvis man ønsker adgang til "Lukket avdeling." Forutsetningen er at man selv også deler av seg selv der, og ikke bare leser om andre.
Svar med sitat
Gammel 11.08.13, 18:38
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Medlem siden: May 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 16,141
Standard

Det finnes et lukket forum her inne som heter Lukket avdeling. Man har tilgang der hvis man er Superbruker. For å få tilgang der, må man sende pm til meg og be om å få tilgang.
For å være medlem der, må man også dele av seg selv og ikke bare lese andres innlegg der inne.

MALU
Gammel 11.08.13, 21:57
Romerinne Romerinne er offline
Superbruker

Medlem siden: Sep 2011
Meldinger: 1,362
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av MALU Vis post
Det finnes et lukket forum her inne som heter Lukket avdeling. Man har tilgang der hvis man er Superbruker. For å få tilgang der, må man sende pm til meg og be om å få tilgang.
For å være medlem der, må man også dele av seg selv og ikke bare lese andres innlegg der inne.

MALU
Takk for svar. Da ble jeg litt klokere :)
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 02:12.