Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Oss i mellom > Frustrasjonstråden

Frustrasjonstråden Her kan du skrike ifra deg.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 30.05.16, 22:40
Aquarius Aquarius er offline
Fersk

Medlem siden: Apr 2016
Meldinger: 13
Unhappy Stormforelsket på feil tidspunkt

Er det ikke typisk . Når jeg har mer enn nok utfordringer fra før så dukker det opp noen jeg forelsker meg hodestups i. Jeg tror også at det er ganske så gjensidig.
Det hadde vert berre lekkert hvis jeg bare hadde vert single .
Derfor forholder jeg meg bare helt I ro og håper på at det snart går over.
Jeg kan ikke fri meg fra å tenke på hvordan dette kunne blitt Dersom atte ,men kommer fort på andre tanker, om
forholdet jeg alerede er I. Det er både fastlåst og mer praktisk enn romantisk.men vi får hverdagen og økonomien til å fungere . Å det betyr mye for oss begge.

Jeg har nylig startet eget firma og har mer enn nok å fylle tiden med . Jeg trenger ikke å skape meg fler problemer enn de jeg alerede har.
Jeg oppsøker ikke muliheter for å treffe noen for flørt å morro hverken på nettet eller på byen. Det er tilfeldigheter, møter i jobb sammenheng , har ført meg ut I denne situasjonen.
Hvorfor undres jeg ? Hvorfor skjer dette ikke når forholdene ligger tilrette og jeg har ro rundt meg, har god tid og er single ? Det skal utrolig mye til før jeg blir forelsket og når det først skjer kunne ikke timingen vert dårligere. I stedet for en et hyggelig nytt bekjentskap jeg kunne glede meg over , har jeg fått et problem jeg må løse.

NOK om det , Det jeg egentlig lurer på er hvorfor dukker muligetene opp ,når det ikke passer å benytte seg av de ? Alle gode svar mottas med takk

Sist endret av Aquarius; 31.05.16 kl 01:21
Svar med sitat
Gammel 31.05.16, 04:00
Maya70 Maya70 er offline
Godt kjent

Medlem siden: Jun 2014
Meldinger: 291
Standard

Å "benytte seg av mulighetene" kan være så mye annet enn å være i et forhold med vedkommende. Jeg har vært forelsket i flere personer som det ikke har blitt noe forhold med, men jeg har blitt bedre kjent med meg selv og livet har blitt rikere av disse møtene. Det kan virke som et "problem" der og da, men det er ikke sikkert det er det.

Mulig du kan få noe guiding til hvordan du skal forholde deg gjennom drømmer?

Jeg tror det er ganske vanlig at man forelsker seg i andre når man er i forhold. Ofte tror man at det betyr at man skal gå ut av forholdet, og så skaper man bare kaos. Det er ikke det forelskelser skal være alltid.

Tenker at noen forelskelser handler om å finne ting i seg selv som man hadde glemt. åpning av hjertet, en form for selvutvikling da...
Svar med sitat
Gammel 31.05.16, 10:52
Aquarius Aquarius er offline
Fersk

Medlem siden: Apr 2016
Meldinger: 13
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Maya70 Vis post
Å "benytte seg av mulighetene" kan være så mye annet enn å være i et forhold med vedkommende. Jeg har vært forelsket i flere personer som det ikke har blitt noe forhold med, men jeg har blitt bedre kjent med meg selv og livet har blitt rikere av disse møtene. Det kan virke som et "problem" der og da, men det er ikke sikkert det er det.

Mulig du kan få noe guiding til hvordan du skal forholde deg gjennom drømmer?

Jeg tror det er ganske vanlig at man forelsker seg i andre når man er i forhold. Ofte tror man at det betyr at man skal gå ut av forholdet, og så skaper man bare kaos. Det er ikke det forelskelser skal være alltid.

Tenker at noen forelskelser handler om å finne ting i seg selv som man hadde glemt. åpning av hjertet, en form for selvutvikling da...
Tja for min del er det første gang jeg har forelsket meg I andre når jeg har vert I et forhold. Jeg er egentlig bare litt irritert og frustrert over at jeg lot meg rive med . Denne forelskelsen oppleves som unødig støy og bortkastet energi.som tar fokus bort fra det som er viktig for meg akkurat nå . Men det gode er ar det går snart over
Svar med sitat
Gammel 07.06.16, 12:18
Terra_ sin avatar
Terra_ Terra_ er offline
Godt kjent

Medlem siden: Mar 2016
Meldinger: 614
Standard

Jeg har hørt at det noen ganger kan være at man forelsker seg i personer som man beundrer. Og at det faktisk er egenskaper i en selv en ikke helt er klar over som en ser i den man forelsker seg i da. At man på en måte ser noe fint i den andre som man selv har men altså ikke selv ser.

Og så er det vel sånn at det finnes så mange fine, vakre og kloke mennesker der ute at det hadde vel vært litt rart om man kun forelsket seg i en "drømmeprins/prinsesse?" Fristelser kan komme i mange forkledninger de... Man vet hva man har og om man fortsatt ønsker det får man prøve å konsentrere seg om det og bare tenke at det var sannelig et flott menneske, men jeg har alt en som har en plass i mitt hjerte og så forsøke å slippe taket i forelskelsen i den andre. Med tiden glemmer man nok den andre mer og mer for plutselig kan det dukke opp en ny forelskelse... Man har alltids flere valg og bra er vel det. Litt krydder i hverdagen kan man jo si det er. Selv om det kan være slitsomt å være forelsket i en annen enn den man deler livet med.

Tror det er mange der ute som opplever det du når gjør, bare at det ikke snakkes så mye om det. Vi mennesker er kanskje ikke skapt helt monogame av natur lurer jeg på... Så når vi er det så er det vel heller at vi velger å være det. Ellers hadde det vel ikke vært så mye utroskap der ute tenker jeg. Men ingen vil jo at noen skal være utro mot en selv eller lage et brudd i et forhold så der tror jeg vi alle er like.

Altså, så jeg tror det du føler er helt normalt. Egentlig tror jeg mange har opplevd eller kommer til å oppleve det samme som du. Noen ganger kan det jo hende at det blir den nye forelskelsen som vinner og noen ganger kan jo også det være det riktige for noen. Og mange ganger er det kanskje bare et blaff og ikke til det beste.

Noen tanker jeg gjør meg rundt temaet da
Gammel 07.06.16, 14:42
Flora sin avatar
Flora Flora er offline
Superbruker

Medlem siden: Feb 2014
Sted: Jupiter
Meldinger: 1,088
Standard

I mitt siste langvarige forhold, var jeg hodestups forelsket i mannen jeg var sammen med veldig veldig lenge. Men fortsatt ble jeg fra tid til annen betatt eller nærmere, forelsket i andre. Men det var aldri sterkt nok til at jeg ville forlate mannen jeg var sammen med til fordel for noen av de.
Så jeg holder med Terra, jeg tror det er mer normalt enn det vi er klar over. Forskjellen i de fleste tilfellene er vel slik at man uansett ikke vil forlate partneren sin fordi det er h*n man føler sterkest for.

En annen merkelig ting jeg har lagt merke til de gangene jeg har hatt kjæreste er at alle andre menn som jeg noen gang hadde hatt en flørt eller en greie med kom tilbake på en snor, og det var ikke måte på hvor mange ganger de bare om en 2, 3 og 4. sjanse, det til tross for at de visste at jeg var i lag med noen andre.

Emner
dårlig timing, forelskelse, kjærlighet

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 04:58.