Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Hverdagslig > Singeltråden

Singeltråden Med adgang for ikke-single også :-)

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 15.04.18, 13:22
Kamo Kamo er offline
Godt kjent

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 457
Standard Til og fra

Vet ikke riktig hvor jeg skal poste dette, men må få fyre løs

Nå har en ex kontaktet meg på fb og insta noe som gjør meg dritt forbanna! Veldig hyggelig fyr, ikke det, men venner på fb igjen? Vi har vært det et par ganger tidligere og det kan virke som jeg sklir inn og ut vennelista hans parallelt med at han sklir inn og ut av forhold.
Glem det - nå er det nok!
En annen jeg var sammen med tok meg inn og ut av vennelista si hele seks ganger og jeg valgte likevel og gå inn i forhold med han! Jeg har kanskje ikke brydd meg så mye om det tidligere nettopp fordi fb ikke betyr så mye for meg, men nå slår det meg at det betyr en hel del for dem slik de holder på(behandler meg).
Glem det - nå er det nok!
Insta er åpen men fb er stengt, så ferdig med den saken
Gammel 15.04.18, 14:41
Mojo* sin avatar
Mojo* Mojo* er offline
Superbruker

Medlem siden: Mar 2008
Meldinger: 4,515
Standard

Det er helt riktig av deg å være streng og sette grenser.
Dessuten er det et kjent fenomen for meg også. Mistenker sterkt at det har noe med dagsformen til eksen å gjøre. Har han det bra, så er han vekk. Har han det dårlig, så er han plutselig tilbake. Hvem gidder det der da ?
Svar med sitat
Gammel 15.04.18, 17:08
Kamo Kamo er offline
Godt kjent

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 457
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Mojo* Vis post
Det er helt riktig av deg å være streng og sette grenser.
Dessuten er det et kjent fenomen for meg også. Mistenker sterkt at det har noe med dagsformen til eksen å gjøre. Har han det bra, så er han vekk. Har han det dårlig, så er han plutselig tilbake. Hvem gidder det der da ?
Ja, har prøvd å snu situasjonen og tenkt hva hvis jeg la til en fyr på facebook for så å fjerne han som venn etter en stund, for deretter å spørre om venneforespørsel igjen - for så å fjerne fra lista , for så å sende venneforespørsel atter en gang!

Jeg hadde skammet meg for sånn tåpelig oppførsel, men det er det tydelig ikke alle som gjør. Jeg kjenner hele meg stritter i mot å legge til slike "venner" igjen, og den følelsen skal jeg respektere.
Gammel 15.04.18, 17:40
Mojo* sin avatar
Mojo* Mojo* er offline
Superbruker

Medlem siden: Mar 2008
Meldinger: 4,515
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Kamo Vis post
Ja, har prøvd å snu situasjonen og tenkt hva hvis jeg la til en fyr på facebook for så å fjerne han som venn etter en stund, for deretter å spørre om venneforespørsel igjen - for så å fjerne fra lista , for så å sende venneforespørsel atter en gang!

Jeg hadde skammet meg for sånn tåpelig oppførsel, men det er det tydelig ikke alle som gjør. Jeg kjenner hele meg stritter i mot å legge til slike "venner" igjen, og den følelsen skal jeg respektere.
Gjør det som føles riktig for deg selv.
Av og på venner er lite å samle på. Det er ikke bryet verdt å legge til.
Jeg vet at for min del, de som er sletta - de er sletta. Det er tåpelig å legge til, slette, legge til,slette osv osv. Det holder med den første slettinga
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 08:15.