Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Oss i mellom > Post-it

Post-it Gratulasjoner, hilsener, påminnelser og annet.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 29.07.08, 14:15
Atmi Atmi er offline
Banned

Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,660
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Salvie Vis post
Tusen takk Fru Larsen, Ajna og Anka og alle andre.
Jeg har vel et annet forum i tankene hvor det har blitt mye rot, tull og krangel pga. negativitet. Jeg - ærlig og oppriktig...forsøker så godt jeg kan å være positiv, men enkelte ganger blir det bare "too much" Men, det er så deilig å ha dere her og støtte i dere. Bare så synd at vi alle sammen sitter foran en skjerm å skriver. Men, sånn er nå det. Grunnen til at jeg ikke har så veldig lyst til å skrive for mye "negativt" eller hva en skal kalle det er nettopp fordi jeg ikke orker mer negativt i livet mitt. Jeg ønsker kjærlighet, glede, positivitet, lykke og alt det der....og er redd for at det negative kan ødelegge enda mer. Jeg vet ikke. Jeg forsøker meg på The secret innimellom og forskellige øvelser, men løsningen og svaret kan ligge i andre ting enn i det indre. ...

Jeg skriver nok mer, men det er så godt og varmt at jeg vil være ute å sole meg....lese en bok og sletter kanskje nummeret til han fyren...når jeg tør. Vet ikke helt om jeg er klar for det enda, men det blir nok snart.

Masse love, love, love til dere alle sammen
Jeg er faktisk helt enig, let etter det positive og nyt.

Men - er det nå svart og tungt så må det jo få litt anseelse det også. Kan ikke bare late som det ikke eksisterer, for da finner man heller ingen rom for å kjenne det positive. Og kanskje, hvis vi kjenner litt på det negative og tunge - bare setter ord på det så det blir blått - da er lyset rett der...

Mange sier åå jeg er så lei meg, så blå. Jeg elsker å være blå - da vet jeg at jeg lever at jeg føler - og at ved å åpne hjerte så vil det strømme over av vanvittig masse liv og erfaringer og javisst - du... tross alt, vi sitter her og vi har det greit. Vi har lært masse og vi gikk over hver fjelltopp uten å dø en eneste gang. Det er bare så vakkert som det kan få blitt.

Så for all del - sukk littt på fjelltoppen din du - det viser bare at du skal ta fatt på den lette nedoverstigningen det. Og deretter er det bare lang,flat og deilig grønn eng. :)

Atmi
Svar med sitat
Gammel 29.07.08, 14:19
Mojo* sin avatar
Mojo* Mojo* er offline
Superbruker

Medlem siden: Mar 2008
Meldinger: 4,630
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Fru-Larsen Vis post
Til Salvie - og alle som er her:

Hvis du av og til strever,
finn deg et speil og spør hvem du er.
Når du ønsker å forstå hvorfor du lever,
er svaret forbausende nær.
Du viste det som liten,
men glemte det som stor.
Du er det aller fineste som finnes her på jord..
Signerer denne. Flotte ord å ta med seg for alle og enhver.
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 10:10.