Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Oss i mellom > Presentasjon

Presentasjon Her kan du presentere deg selv. Artig å vite hvem vi snakker med.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 08.11.17, 15:23
Surre Surre er offline
Fersk

Medlem siden: Sep 2017
Meldinger: 7
Standard Hei 😊

Jeg er ny her 😊 Dame på 37 år fra Østfold. Har sneket litt innimellom, og syns det alternative er veldig spennende.

Jeg har for noen år siden deltatt i en «sirkelgruppe» med mennesker med samme interesse. Vært med på bla husrens, lære litt teknikker ang det der. Rense en selv, hvordan stole på «magefølelsen» min, og hvordan jeg alltid kunne stole på at den kunne fortelle meg ting som stemte om hva som kunne skje, pendel og sånne ting. Jeg har også vært en sånn «magnet» for de fra den andre siden og kunne føle de rundt meg.

Men etter at jeg fikk barn for 5 år siden så har jeg liksom blitt helt lukket for sånne ting. Har slitt med depresjoner og gått på antidepressiva (vet ikke helt om det kan være årsaken &#129300 Men uansett så har jeg brukt pendelen min, og får liksom ikke noe ordentlig svar lenger. Bare det jeg selv tror eller ønsker å høre. Mulig jeg har glemt litt og.

Noen som har tips å komme med? Hva er best å spå i? Hvordan få kontakt med den siden igjen? Noen alternative damer som har vært borti det før?
Svar med sitat
Gammel 08.11.17, 19:08
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,275
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Surre Vis post
Jeg er ny her �� Dame på 37 år fra Østfold. Har sneket litt innimellom, og syns det alternative er veldig spennende.

Jeg har for noen år siden deltatt i en «sirkelgruppe» med mennesker med samme interesse. Vært med på bla husrens, lære litt teknikker ang det der. Rense en selv, hvordan stole på «magefølelsen» min, og hvordan jeg alltid kunne stole på at den kunne fortelle meg ting som stemte om hva som kunne skje, pendel og sånne ting. Jeg har også vært en sånn «magnet» for de fra den andre siden og kunne føle de rundt meg.

Men etter at jeg fikk barn for 5 år siden så har jeg liksom blitt helt lukket for sånne ting. Har slitt med depresjoner og gått på antidepressiva (vet ikke helt om det kan være årsaken ��) Men uansett så har jeg brukt pendelen min, og får liksom ikke noe ordentlig svar lenger. Bare det jeg selv tror eller ønsker å høre. Mulig jeg har glemt litt og.

Noen som har tips å komme med? Hva er best å spå i? Hvordan få kontakt med den siden igjen? Noen alternative damer som har vært borti det før?
Hei, og velkommen!

Det ser da ut som om du har evner, men at de har blitt blokkert.
Og det kan være antidepressiva-tabletter som har gjort det. De blokkerer i alle fall for drømmer. Dvs. i stedet for normale drømmer som man har uten antidepressiva, så blir de veldig rare og uforståelige ved bruk. De kan ikke tolkes lenger. Bare surr.

Hvis du derimot slutter med antidepressiva, så kan det jo hende at evnene dine kommer tilbake igjen.
Svar med sitat
Gammel 11.11.17, 11:38
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Medlem siden: May 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 15,984
Standard

Hei og velkommen hit!

MALU
Gammel 15.11.17, 21:33
Surre Surre er offline
Fersk

Standard

Tusen takk :) Har sluttet på antidepressiva så håper å få det til dette igjen. Har anskaffet meg ny pendel i ametyst (ble anbefalt den). Men syns det er fryktelig vansklig å få det til. Svara den gir er helt ute av det blå. Slet ikke med det før :/ Men kan nok tenkes at jeg ikke får til å slappe av, konsentrere meg bra nok. Jeg får forskjellige svar innimellom og stemmer liksom ikke like mye som før. Har mista helt trua på meg selv etter noen år med depresjon så har kanskje mista litt teken på dette.

Har dere noen tips å komme med for å komme igang? Og få slappet av og tømt hodet på tar jeg gjerne imot med stor takk :)

Sist endret av Surre; 15.11.17 kl 21:41
Svar med sitat
Gammel 21.11.17, 16:58
mar mar er offline
Fersk

Medlem siden: Jul 2015
Meldinger: 78
Standard

Det beste er å være avslappet. Eller tenke kun på en ting,slik at de forstyrrende tankene i hodet forsvinner,så vil du nok få taket på det igjen.lykke til
Svar med sitat
Gammel 21.11.17, 17:24
Salvie sin avatar
Salvie Salvie er online nå
Superbruker

Medlem siden: Mar 2008
Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 5,301
Standard

Hei på deg Surre :-)
Svar med sitat
Gammel 22.11.17, 16:15
Terra_ sin avatar
Terra_ Terra_ er offline
Godt kjent

Medlem siden: Mar 2016
Meldinger: 541
Standard

Hei og velkommen Surre!

- Mohandas Karamchand Gandhi
Svar med sitat
Gammel 08.12.17, 15:08
Surre Surre er offline
Fersk

Standard

Tusen takk dere ❤️
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 22:57.