Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Spådom > Spåtjenester

Spåtjenester Her kan du diskutere dine spåerfaringer, komme med anbefalinger osv.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 14.07.18, 20:05
Tora Tora er offline
Fersk

Medlem siden: Mar 2018
Meldinger: 44
Standard Michaela

Det er ikke så mye om Michaela her inne, men det lille jeg finner er egentlig positivt. Jeg tenkte å ringe henne, men før jeg gjør det lurer jeg på det er andre som har erfaringer å dele?
Svar med sitat
Gammel 14.07.18, 20:45
Skogtrulta Skogtrulta er online nå
Godt kjent

Medlem siden: May 2007
Meldinger: 293
Standard

Ja, ett par tlf. Hun virket til å ta inn situasjonen, og fikk rett på når han tok kontakt. Dette var innenfor en uke. Lengre frem vet jeg ikke :) Hun er veldig energisk, men har hørt hun kan dra ut tiden, så stopp henne før det skjer. På meg var hun rask
Svar med sitat
Gammel 15.07.18, 20:06
Tora Tora er offline
Fersk

Smile

Sitat:
Opprinnelig postet av Skogtrulta Vis post
....har hørt hun kan dra ut tiden, så stopp henne før det skjer. På meg var hun rask
Takk for råd, skal passe på
Svar med sitat
Gammel 16.07.18, 11:18
Skogtrulta Skogtrulta er online nå
Godt kjent

Medlem siden: May 2007
Meldinger: 293
Standard

Si ifra hvis du snakker med henne ☺️
Svar med sitat
Gammel 18.07.18, 10:47
Tora Tora er offline
Fersk

Standard

Jeg har nå pratet med Michaela. Hun hadde bare positivt å si til meg noe som er er veldig hyggelig. Ble derfor ganske oppløftet av samtalen og håper det blir slik hun sier.

Hun kunne blant annet fortelle at jeg ville bli invitert på tur med flere jenter hvor noen kom til å avlyste i siste liten. Jeg skulle likevel dra for denne turen ville gjøre meg godt.

På grunn av uventet støy rundt meg hadde jeg litt problemer å få med meg alle detaljene til tider, men hun nevnte en jobb som jeg skulle få. Nå har det seg sånn at jeg har en lignende jobb, bare i liten grad, så om det skulle komme mer av denne eller noe tilsvarende vet jeg ikke, men jobben gjorde meg sliten på sikt. Denne jobben har relevans til utdanningen jeg er i gang med, men det var ikke noe jeg sa til henne. Hun rådet meg til å holde ut, for det ville komme en annen jobb jeg måtte søke på, og etter en måned ville jeg få tilbudet og her ville jeg tjene veldig godt.

Hun trakk ikke ut tiden og vi avsluttet etter 10 minutter. Savner kanskje litt flere detaljer.
Er det andre som har pratet med henne kunne det vært gøy å høre hva dere synes.

Sist endret av Tora; 18.07.18 kl 10:51
Svar med sitat
Gammel 26.07.18, 21:45
Oceana Oceana er offline
Fersk

Medlem siden: Feb 2012
Meldinger: 56
Standard

Michaela kom med en eventyrfortelling om en ny mann jeg kom til å treffe; hørtes rett og slett for godt ut til å være sant.. Men nå har det faktisk skjedd! Jeg har truffet en fantastisk kar, og mye stemmer på personbeskrivelser og interesser. Men hun sa såpass mye, og en del stemmer heller ikke; han har ikke hytte eller eget firma; hun sa han ikke hadde barn (han har ett) og han er fra by’n (hun sa utenby’s). For meg spiller dette ingen rolle, vi har super kjemi- det så hun.. og det er det viktigste 😊
Svar med sitat
Gammel 26.07.18, 21:52
Kamo Kamo er offline
Godt kjent

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 533
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Oceana Vis post
Michaela kom med en eventyrfortelling om en ny mann jeg kom til å treffe; hørtes rett og slett for godt ut til å være sant.. Men nå har det faktisk skjedd! Jeg har truffet en fantastisk kar, og mye stemmer på personbeskrivelser og interesser. Men hun sa såpass mye, og en del stemmer heller ikke; han har ikke hytte eller eget firma; hun sa han ikke hadde barn (han har ett) og han er fra by’n (hun sa utenby’s). For meg spiller dette ingen rolle, vi har super kjemi- det så hun.. og det er det viktigste 😊
Jeg har pratet med Michaela to ganger med en måneds mellomrom. Hun så flere av de samme tingen begge gangene, men synes kanskje hun er vel positiv. Blir litt for godt til å være sant, men time-vil-sjåw. Hvordan opplever du henne på tid?

Vet ikke hvorfor, men setter litt likhetstegn mellom Khibra og Michaela. Kanskje fordi de har sagt mye av det samme.
Gammel 26.07.18, 22:23
Oceana Oceana er offline
Fersk

Medlem siden: Feb 2012
Meldinger: 56
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Kamo Vis post
Jeg har pratet med Michaela to ganger med en måneds mellomrom. Hun så flere av de samme tingen begge gangene, men synes kanskje hun er vel positiv. Blir litt for godt til å være sant, men time-vil-sjåw. Hvordan opplever du henne på tid?

Vet ikke hvorfor, men setter litt likhetstegn mellom Khibra og Michaela. Kanskje fordi de har sagt mye av det samme.
Hehe, jeg også syns hun var litt for positiv, men virkelig truffet på at det endelig kom en bra kar inn i livet mitt!! Som sagt, noe feil på alt hun beskrev rundt han, men mye riktig også. Jeg syns hun virket god på tid; snakket med henne i begynnelsen av juni, og hun sa at han var ‘rett rundt hjørnet’. Det gikk vel 4uker.
Jeg har hatt et komplisert forhold, litt derfor jeg har ringt og blitt spådd.. Michaela mente dette forholdet tok slutt nå, jeg vil blomstre med han nye.. Khibra mente han andre mannen ville komme på banen. Time vil sjåw her også, uansett føler jeg endelig det går bra, ja uansett hva som skjer. Håper det positive går i oppfyllelse for deg også Kamo❤️
Svar med sitat
Gammel 26.07.18, 23:48
Kamo Kamo er offline
Godt kjent

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Oceana Vis post
Håper det positive går i oppfyllelse for deg også Kamo❤️
Takk
Gammel 02.08.18, 22:59
Kamo Kamo er offline
Godt kjent

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Kamo Vis post
Tiden går og jeg kan nå si at Michaela tok feil angående et utfall. En annen ting hun også fikk feil på var at jeg kom til å jobbe mye i sommer og måtte ikke planlegge stort. Sommeren er straks over og jeg har hatt mye fri og fått tid til reiser og lange rolige stunder. Det blir med andre ord bom uansett hvordan jeg snur det.

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 16:01.