Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Spådom > Spåtjenester

Spåtjenester Her kan du diskutere dine spåerfaringer, komme med anbefalinger osv.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 01.07.18, 23:14
Skogtrulta Skogtrulta er offline
Godt kjent

Medlem siden: May 2007
Meldinger: 333
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av birkenhanne Vis post
Både Sol og Charlotte har mye rett på nåtid hos meg ihvertfall. Sol er hakket mere konkret , og hun kommer med meget gjenkjennbare beskrivelser
Sol er veldig flink etter min mening. Men noen ganger må man spør henne spesifikt om ett spørsmål for å få svar på akkurat det spørsmålet. Men da legger hun ett legg på det, så får man ett detaljert svar.
Svar med sitat
Gammel 06.07.18, 20:27
Kamo Kamo er offline
Godt kjent

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 565
Standard

Jeg pratet med Ellen for fire måneder siden, men husker ikke om hun sa noe om tid. Er det noen som vet om hun sier noe om tid og eventuelt hvilket tidsintervall hun bruker?
Gammel 06.07.18, 21:46
birkenhanne birkenhanne er offline
Godt kjent

Medlem siden: Nov 2014
Meldinger: 242
Standard

Jo , men altså nå¨var det Lykke denne tråden handlet om. Noen som har erfaringer med henne?
Svar med sitat
Gammel 06.07.18, 22:20
Gemini sin avatar
Gemini Gemini er offline
Gjenganger

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,005
Standard

Sitat:
Jo , men altså nå¨var det Lykke denne tråden handlet om. Noen som har erfaringer med henne?
Men det gjør vel ikke noe? Ikke første gangen en tråd sporer av underveis i såfall og det tåler vi vel 😉

Jeg har aldri prøvd Lykke. Har prøvd Ellen og ingenting av det hun spådde før jul har stemt ennå. Ting som skulle skje før jul og på nyåret. Ikke en jeg ringer tilbake til, men kan jo ha rett på andre 😊
Svar med sitat
Gammel 06.07.18, 22:29
Salvie sin avatar
Salvie Salvie er offline
Superbruker

Medlem siden: Mar 2008
Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 5,440
Standard

Har dessverre ikke prøvd henne.
Svar med sitat
Gammel 06.07.18, 23:50
Kamo Kamo er offline
Godt kjent

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 565
Standard

Jeg har prøvd Lykke for ikke så lenge siden og hun var positiv og hyggelig. Hun sa omtrent det samme som Sol og Khibra, og da er de på samme spor. Men om det er det rette sporet, får tiden vise.
Gammel 07.07.18, 11:45
birkenhanne birkenhanne er offline
Godt kjent

Medlem siden: Nov 2014
Meldinger: 242
Standard

Jeg snakket med Bella på spådommen nå da. Jeg syntes hun ble litt for vag. Da mister jeg litt tiltro. Jeg blir litt mere overbevist når det er klarsynte som kan være litt mere konkrete. Spesielt hvis de kommer med konkrete ting som stemmer med nåtid så tenker jeg at de er på rett spor liksom
Svar med sitat
Gammel 07.07.18, 13:53
Gemini sin avatar
Gemini Gemini er offline
Gjenganger

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,005
Standard

Sitat:
Jeg snakket med Bella på spådommen nå da. Jeg syntes hun ble litt for vag. Da mister jeg litt tiltro. Jeg blir litt mere overbevist når det er klarsynte som kan være litt mere konkrete. Spesielt hvis de kommer med konkrete ting som stemmer med nåtid så tenker jeg at de er på rett spor liksom
Ja, en spådame som tar inn nåtiden bra er lettere å tro på når det gjelder fremtid også. Hvis ikke noe av det de sier på nåtid stemmer eller det blir vagt og kan stemme på hvem som helst, så blir jo gjerne fremtidsspådommer deretter.
Svar med sitat
Gammel 15.07.18, 20:38
Skogtrulta Skogtrulta er offline
Godt kjent

Medlem siden: May 2007
Meldinger: 333
Standard

Sitat:
Er det noen her som har erfaringer med Lykke fra spådommen? Jeg snakket med henne i dag. Hun tok inn han jeg spurte om ganske godt. Men hun spurte jo også en del. Utifra mine svar så virket det som om hun mere tolket seg til noen svar rundt han. HUn startet med å omtale han positivt , og at det til og med ligger positive føringer fremover. Men så ble det mere og mere negativt. Noen andre med erfaringer?
Måtte prøve henne nå etter ei venninne anbefalte henne. Jeg syns hun virket god, hun fikk inn mannen min veldig godt. Men snakket kun med henne i 10 minutter. Men jeg syns heller ikke hun spurte noe særlig, hun kom med det hun så og spurte så om det kunne stemme og det gjorde det! Så får vi se om hun har rett videre :)
Svar med sitat
Gammel 15.07.18, 21:30
Salvie sin avatar
Salvie Salvie er offline
Superbruker

Medlem siden: Mar 2008
Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 5,440
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Skogtrulta Vis post
Det gjaldt en mann. Han skulle starte en krangel over en bagatell og true med å gjøre det slutt. Syns det hørtes drøyt ut, men jammen starta han en krangel i mai over en bagatell og sa han istedetfor burde gifte seg med noen andre.
Nå skal det sies at vi ikke er sammen, men mer på date planet. Men tydeligvis kom planene hans frem :)

Så hva som skjer fremover nå vet jeg ikke, fyren har vært litt smårar i etterkant enda han har bedt om unnskyldning!

Men var det Tuva som spådde om en annen som kan stemme overens med din nåværende?
mener du meg nå? jeg har vært singel stort sett forever, men falt for noen for 2-3 år siden...det er denne personen som jeg har blitt spådd om. Vet jo ikke hva som kommer til å skje enda da
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 09:12.