Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Spådom > Spåtjenester

Spåtjenester Her kan du diskutere dine spåerfaringer, komme med anbefalinger osv.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 28.06.18, 20:33
Mojo* sin avatar
Mojo* Mojo* er offline
Superbruker

Medlem siden: Mar 2008
Meldinger: 4,634
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Krølle Vis post
Veldig enig. 👍 Som jeg skulle sagt det selv. Eller, nei det er ikke sant. Jeg ville ikke klart å si det så godt som du gjorde!

Jeg har møtt en nå, og jeg vil ikke for alt i verden ringe om han og meg. Aldri aldri aldri! Dette er noe, og jeg vil ikke rote det til med dikt og fantasi eller misvisende og forvirrende spådommer. Hvis det er ment å bli, så blir det.

Men når det er sagt, en spådame (husker ikke hvem) har for et par år siden beskrevet en som stemmer akkurat med han jeg møter nå. Både utseende og interesser og yrke stemmer. Og at jeg ikke ville synes han var tiltrekkende nok. Men hun gjentok flere ganger, ikke la han seile forbi. Han er akkurat den du trenger. Og jeg ville like øynene hans. De er veldig snille. Og det stemmer, de er veldig snille. 😀

Nei så helt enig Salvie. Stopp den ringinga. Det fungerer bare ikke.
Lykke til med alt. ❤️
Joda, det ville du klart. Jeg synes du er god til å snakke for deg

Nei, du gjør rett i å la være å ringe. Hva hvis du hadde fått en negativ spådom...som heller ikke stemmer ? Det kan ødelegge mer enn det gavner.
Nei heller kos deg og ta ting som de kommer. Man fikser mye med god dialog . Det er det som er nøkkelen til suksess.
Stol på magefølelsen din...den vet mer enn vi tror den gjør. Når ting føles riktig...da er det bare velstand
Svar med sitat
Gammel 29.06.18, 07:47
Salvie sin avatar
Salvie Salvie er offline
Superbruker

Medlem siden: Mar 2008
Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 5,440
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Krølle Vis post
Veldig enig. 👍 Som jeg skulle sagt det selv. Eller, nei det er ikke sant. Jeg ville ikke klart å si det så godt som du gjorde!

Jeg har møtt en nå, og jeg vil ikke for alt i verden ringe om han og meg. Aldri aldri aldri! Dette er noe, og jeg vil ikke rote det til med dikt og fantasi eller misvisende og forvirrende spådommer. Hvis det er ment å bli, så blir det.

Men når det er sagt, en spådame (husker ikke hvem) har for et par år siden beskrevet en som stemmer akkurat med han jeg møter nå. Både utseende og interesser og yrke stemmer. Og at jeg ikke ville synes han var tiltrekkende nok. Men hun gjentok flere ganger, ikke la han seile forbi. Han er akkurat den du trenger. Og jeg ville like øynene hans. De er veldig snille. Og det stemmer, de er veldig snille. 😀

Nei så helt enig Salvie. Stopp den ringinga. Det fungerer bare ikke.
Lykke til med alt. ❤️
Så nydelig at du har møtt noen. Vel fortjent og nå er vi flere her på forumet som skal bli like heldige. Ble litt sjokka (positivt) i går så nå skal jeg bare nyte og heller la være å ringe spåtelefon jeg også. :-) Du må holde litt oppdatert om hvordan det går med denne fine gutten da.
Svar med sitat
Gammel 29.06.18, 16:09
Honeyboo Honeyboo er offline
Fersk

Medlem siden: Apr 2018
Meldinger: 82
Standard

Jeg skal også slutte å ringe. Det kommer ikke til å bli så vanskelig da jeg har flyttet til utlandet for noen måneder. En herlig break fra han jeg har ringt om i helt år.
Han flytter også nå, og alle spådommene om at meg og han skulle komme sammen til sommeren stemte ikke. Nå har noen utsatt det til etter at jeg kommer hjem, godt mulig det, eller egentlig så virker det usannsynlig.
Og faktisk så kjenner jeg meg litt klar for å bare leve og ta ting som det kommer, hvertfall disse månedene her. Ikke stresse med en desperat lengsel etter Den Rette.
Den man ringer desperat om til spåkoner er hvertfall ikke den rette. Man blir jo bare lurt trill rundt til å holde fast på noe som ikke er bra for en.
Svar med sitat
Gammel 29.06.18, 16:20
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,693
Standard

Jeg ringer jo også svært lite, jeg har jo ingen å ringe om. Heldigvis, hadde jeg nær sagt. Neida, jeg føler ikke det helt store behovet, for å si det pent. Men jeg har jo ringt før, og skal etter sigende møte noen en gang i fremtiden for noe seriøst, og da er det ingen hensikt å spå seg noe mer om det, men heller leve i nuet. Og heller se om de spådommene går i oppfyllelse. Men der er ikke noe jeg venter på altså.

Men hvis jeg treffer noen, da skal jeg i hvert fall ikke ringe, for det er det dummeste man kan jo gjøre. Det roter nok bare til.

Jeg tenker tilbake på den gang jeg var i forhold, det gikk jo litt opp og ned innimellom, men da kjente jeg ikke til spåtelefoner, og det ordnet seg alltid av seg selv. Det ordnet seg faktisk bedre uten spåtelefonene. Man må stole på seg selv. Men når det er sagt, jeg har fått god hjelp av en del spådamer også, absolutt. Men man må vel stoppe mens leken er god.

Sist endret av Alexx; 29.06.18 kl 16:52
Svar med sitat
Gammel 29.06.18, 16:27
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,693
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Honeyboo Vis post
Jeg skal også slutte å ringe. Det kommer ikke til å bli så vanskelig da jeg har flyttet til utlandet for noen måneder. En herlig break fra han jeg har ringt om i helt år.
Han flytter også nå, og alle spådommene om at meg og han skulle komme sammen til sommeren stemte ikke. Nå har noen utsatt det til etter at jeg kommer hjem, godt mulig det, eller egentlig så virker det usannsynlig.
Og faktisk så kjenner jeg meg litt klar for å bare leve og ta ting som det kommer, hvertfall disse månedene her. Ikke stresse med en desperat lengsel etter Den Rette.
Den man ringer desperat om til spåkoner er hvertfall ikke den rette. Man blir jo bare lurt trill rundt til å holde fast på noe som ikke er bra for en.

Ja, det er vel det som er den største haken ved å ringe spåtelefoner - ikke bra.
Svar med sitat
Gammel 29.06.18, 16:49
Kamo Kamo er offline
Godt kjent

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 565
Standard

Sitat:
Dette kan jeg bekrefte. Hadde jeg trukket meg tilbake og sett det hele på avstand kunne jeg hatt det så utrolig mye bedre i dag.
Gammel 05.08.18, 23:25
Maya70 Maya70 er offline
Godt kjent

Medlem siden: Jun 2014
Meldinger: 305
Standard

Sitat:
Slenger meg på denne. Jeg ble veldig påvirket av en spådame en gang og er glad den andre parten holdt hodet kaldt så vi ikke rotet det til, han var i et forhold... Man må bare lære å bruke sin egen dømmekraft altså.

Jeg har sluttet å ringe nå, selv om jeg aldri ringte så mye egentlig. Har ikke penger å bruke på det nå, og dessuten har jeg ikke møtt noen på en stund. Jeg er sikkert tilbake på kjøret om jeg treffer noen
Svar med sitat
Gammel 07.08.18, 00:10
Soulmate32 Soulmate32 er offline
Blir snart kjent

Medlem siden: Oct 2017
Meldinger: 108
Standard

Jeg også vil slutte men....
Svar med sitat
Gammel 17.08.18, 17:59
Surre Surre er offline
Fersk

Medlem siden: Sep 2017
Meldinger: 51
Standard

Jeg har nå sperret mobilabbonentet mitt for teletorg. Merkelig hvordan man hele tiden vil ha svar på ting og tang og så henger man seg veldig opp i om det skjer eller ei. Spesielt greit var det nå, når ting ser ut til at det skjer fremgang og noen av spådamene har rett så vil man gjerne høre ennå mer. Man blir tilfreds noen dager, og higer så igjen etter enda flere samtaler om et par uker. Det er så lett å bli avhengig merker jeg. Spesielt når man er forelska 🙈 Man håper, ønsker. Men jeg må lære meg å lytte til magefølelsen kjenner jeg og heller ta ting som det kommer.

Skal prøve å fokusere på å nyte denne forelskelsen uten å tenke på spådommer. Og jeg prøver å leve i nuet og ikke tenke på hva som skjer om 10 år. Har vi det bra er det på våre premisser, sårer han meg. Ja det går jo over det også. Men magefølelsen sier «go for it» Og den skal jeg lære meg å lytte til.

Men akk ja, jeg ble så fristet idag så er gla jeg har sperret disse tjenestene 😉 Er fryktelig kjedelig å bruke så mye penger på spåtelefoner når man heller kunne brukt det til andre ting. Men det blir morsomt allikevel å se etterhvert hvem som fikk rett.
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 09:26.