Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Spådom > Spåtjenester

Spåtjenester Her kan du diskutere dine spåerfaringer, komme med anbefalinger osv.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 27.06.18, 21:45
Håpløs Håpløs er offline
Fersk

Medlem siden: Oct 2017
Meldinger: 82
Standard Hvem bør man tro på?

Hei.

Jeg har blitt spådd mye forskjellig det siste året, men flertallet spådde meg min x tilbake- det ble rett. 👍

MEN nå har jeg hengt meg opp i noe annet.. Jeg sa til han at han aldri er velkommen hos meg, hvis han har hatt sex med noen andre mens det var "slutt". Han nekter selvsagt for at han har hatt det og jeg ønsker og tro på han.

Dette spørsmålet har jeg stilt flere.

De som sa ja:
Tina som snakker fort
Khibra
Gamle Anna
Wenche T

De som sa nei:
Nikolay
Ariane
Runa
Isa
Gulla
Berit Helgesen
Ruth
Annie
Bella

Jeg tror innerst inne han ikke har hatt det, men hvem hadde dere stolt mest på av spåerne?
Svar med sitat
Gammel 27.06.18, 23:06
Daysie Daysie er offline
Godt kjent

Medlem siden: Jun 2014
Meldinger: 375
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Håpløs Vis post
Hei.

Jeg har blitt spådd mye forskjellig det siste året, men flertallet spådde meg min x tilbake- det ble rett. 👍

MEN nå har jeg hengt meg opp i noe annet.. Jeg sa til han at han aldri er velkommen hos meg, hvis han har hatt sex med noen andre mens det var "slutt". Han nekter selvsagt for at han har hatt det og jeg ønsker og tro på han.

De som sa ja:
Tina som snakker fort
Khibra
Gamle Anna
Wenche T

De som sa nei:
Nikolay
Ariane
Runa
Isa
Gulla
Berit Helgesen
Ruth
Annie
Bella

Jeg tror innerst inne han ikke har hatt det, men hvem hadde dere stolt mest på av spåerne?
Veldig vanskelig å si, men gulla sa at det var seksuelt mellom exen og hans flørt.
Khibra sa nei, men trakk det tilbake neste samtale.
Det stemte at det gulla sa
Svar med sitat
Gammel 28.06.18, 07:10
Gemini sin avatar
Gemini Gemini er offline
Godt kjent

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Østlandet
Meldinger: 980
Standard

Jeg tror at hvis du vil redde forholdet så bør du høre mest på mannen din, stole på at det han sier er sant, prøve å legge bruddet bak deg og gå videre med vissheten om at det er deg han vil ha og det var deg han kom tilbake til. Det bør du prøve å gjøre selv om han hadde sex ned henne, hvis ikke så ender det bare opp med mistro, krangling og så vil han antagelig tilslutt gå en gang til. Fordi du ikke klarer å legge det bak det. Og jeg skjønner at det er vanskelig. Veldig vanskelig. Men gjort er isåfall gjort. Det er ikke noe vits i å gråte over spilt melk som min farmor sa...

Det hjelper heller ikke å ringe 100 spådamer som kommer med forskjellig svar. Du blir ikke noe klokere av det, bare fattig. Og for hver spådame som sier at han har hatt sex med henne jo mer mistro og irritasjon får du til mannen din. Og for hver som sier at han ikke hadde det så tror du allikevel ikke helt på det og så er du like langt.

Synes du skal legge alle spådommer på hylla, prøv å tro på mannen din, prøv å ha det hyggelig sammen og bry deg heller om hvordan han faktisk er mot deg. For det er jo det som teller? Og det er deg han valgte å komme tilbake til. Det er det jeg synes du skal fokusere på ❤
Svar med sitat
Gammel 29.06.18, 15:42
Alexx Alexx er online nå
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,671
Standard

Sitat:
Hei.

Jeg har blitt spådd mye forskjellig det siste året, men flertallet spådde meg min x tilbake- det ble rett. ��

De som sa ja:
Tina som snakker fort
Khibra
Gamle Anna
Wenche T

De som sa nei:
Nikolay
Ariane
Runa
Isa
Gulla
Berit Helgesen
Ruth
Annie
Bella

Jeg synes kanskje du kan være litt vanskelig. Han kom tilbake til deg. Men å si at han ikke er velkommen hos deg hvis han har hatt sex med noen andre når det var slutt mellom dere, synes jeg er litt drøy. Det var jo slutt - han må jo få lov til må gjøre hva han vil da.

Sist endret av Alexx; 29.06.18 kl 15:55
Svar med sitat
Gammel 29.06.18, 16:27
Håpløs Håpløs er offline
Fersk

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Alexx Vis post
Jeg synes kanskje du kan være litt vanskelig. Han kom tilbake til deg. Men å si at han ikke er velkommen hos deg hvis han har hatt sex med noen andre når det var slutt mellom dere, synes jeg er litt drøy. Det var jo slutt - han må jo få lov til må gjøre hva han vil da.
Ja, jeg er tildels enig. Men mens det var "slutt" hadde vi sex opptil flere ganger i uka. Jeg sa klart ifra at jeg ikke ville ha han, hvis han var med noen andre. Jeg følte også at han angret og ville hjem og ga derfor klar beskjed om at han ikke var velkommen hjem hvis han hadde vært med noen andre enn meg..
Svar med sitat
Gammel 29.06.18, 16:40
Daysie Daysie er offline
Godt kjent

Standard

Sitat:
Ja, jeg er tildels enig. Men mens det var "slutt" hadde vi sex opptil flere ganger i uka. Jeg sa klart ifra at jeg ikke ville ha han, hvis han var med noen andre. Jeg følte også at han angret og ville hjem og ga derfor klar beskjed om at han ikke var velkommen hjem hvis han hadde vært med noen andre enn meg..
Men jeg føler du kanskje gi slipp på den perioden der nå og fokusere på det som er. Om han hadde hatt sex med andre, hadde du da kastet han ut?
Svar med sitat
Gammel 29.06.18, 17:00
Håpløs Håpløs er offline
Fersk

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Daysie Vis post
Men jeg føler du kanskje gi slipp på den perioden der nå og fokusere på det som er. Om han hadde hatt sex med andre, hadde du da kastet han ut?
Ja, det hadde jeg gjort. Det hadde jeg ikke takla og jeg er livredd for at det skal dukke opp engang i framtida- at han har lurt meg.
Svar med sitat
Gammel 29.06.18, 23:12
Daysie Daysie er offline
Godt kjent

Standard

Sitat:
Ja, det hadde jeg gjort. Det hadde jeg ikke takla og jeg er livredd for at det skal dukke opp engang i framtida- at han har lurt meg.
Men hva skal til før du blir overbevist? Han sier nei, noen spådamer sier nei, noen spådamer sier ja. Du kommer ikke så mye lengre..
hvordan reagerer han når du prater om det?
Sier magefølelsen din at han lyver?
Svar med sitat
Gammel 30.06.18, 00:07
Mojo* sin avatar
Mojo* Mojo* er offline
Superbruker

Medlem siden: Mar 2008
Meldinger: 4,626
Standard

Sitat:
Dette er såre enkelt. Enten må du ha tiltro til at han snakker sant, og akseptere at han gjorde "sine ting" mens det var slutt.. La det høre fortiden til.
Greier du ikke det, da bør du bare gå videre uten ham.
Du kan ikke gå rundt å mistro ham. Det er ikke liv laga.. Sorry, men sånn er det.
Svar med sitat
Gammel 30.06.18, 01:15
Lolita Lolita er offline
Godt kjent

Medlem siden: Sep 2012
Meldinger: 335
Standard

Hvis du skal gå rundt å tenke og gnage på dette, så bryter du jo ned forholdet og det kan fort resultere i at dere fort kan bli ekser igjen.
Hvis du ser for deg en fremtid med denne mannen, må du legge fra deg denne tanken og stole på det han sier. Det høres ikke ut som du har mye tillit til han synes jeg. Og det at noen spådamer har sagt at han har hatt sex med andre mens det var slutt er nok heller noe de svarer ut i fra logisk tankegang da det er svært vanlig å ha sex med andre da det er slutt.

Men denne mannen er det du som kjenner, og du må velge å stole på det han sier. Hvis ikke er det ikke liv laga. Å gå rundt å bekymre seg for slik er bare ødeleggende på ale måter.
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 01:40.