Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Spådom > Spåtjenester

Spåtjenester Her kan du diskutere dine spåerfaringer, komme med anbefalinger osv.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 17.06.18, 17:19
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,614
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Mojo* Vis post
Jau, her er det bare å brette opp ermer og buksebein å sette i gang å jobbe..
Ikke rart det tar på tida da..

Men hjelpes min.. skal det virkelig være så avansert for å treffe noen ? Da er det ikke rart det er mange single personer rundt om. Må nesten ha mastergrad for å få seg kjæreste..
Hehe…

Ja, det er ikke så enkelt hvis man da ikke tar første og beste som dukker opp.
Dette her skal i tillegg være den rette for meg, og det skal bli noe varig. Noe veldig bra noe.

Jeg har et mønster jeg må bryte, det var det Malu tenkte på. Men hun var litt vel positiv, det tar lenger tid enn en måned. Men det er et tiltak, vet du, jeg utsetter og utsetter. Men det er bare å brette opp alle ermene nå, det er helt sikkert!!!
Svar med sitat
Gammel 17.06.18, 17:27
Mojo* sin avatar
Mojo* Mojo* er offline
Superbruker

Medlem siden: Mar 2008
Meldinger: 4,586
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Alexx Vis post
Hehe…

Ja, det er ikke så enkelt hvis man da ikke tar første og beste som dukker opp.
Dette her skal i tillegg være den rette for meg, og det skal bli noe varig. Noe veldig bra noe.

Jeg har et mønster jeg må bryte, det var det Malu tenkte på. Men hun var litt vel positiv, det tar lenger tid enn en måned. Men det er et tiltak, vet du, jeg utsetter og utsetter. Men det er bare å brette opp alle ermene nå, det er helt sikkert!!!
Men jeg vil nå si du har jobba med deg selv. Du har jo lært en lekse og sett hva du bør gjøre annerledes.. Og etter mitt syn har du tatt "poenget" med den leksa. Ergo har du kommet et godt stykke på vei. Da burde vel den mannen være rett rundt neste sving ? Det kan da ikke være så mye mer du må jobbe med nå da vel ?
Svar med sitat
Gammel 17.06.18, 17:35
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Men jeg vil nå si du har jobba med deg selv. Du har jo lært en lekse og sett hva du bør gjøre annerledes.. Og etter mitt syn har du tatt "poenget" med den leksa. Ergo har du kommet et godt stykke på vei. Da burde vel den mannen være rett rundt neste sving ? Det kan da ikke være så mye mer du må jobbe med nå da vel ?
Ja, den leksa har jeg lært grundig. Vet hva jeg bør gjøre annerledes, det er ikke gull alt som glimrer.

Nei, det er ikke så mye igjen å jobbe med, men det er en "liten" ting, og den må i boks først. Det sier "alle" jeg har ringt til, inkludert spåing i kaffegrudd.
Etter det er han nok rundt neste sving. Jeg får bruke tiden flittig fremover.
Svar med sitat
Gammel 17.06.18, 17:38
Mojo* sin avatar
Mojo* Mojo* er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Ja, den leksa har jeg lært grundig. Vet hva jeg bør gjøre annerledes, det er ikke gull alt som glimrer.

Nei, det er ikke så mye igjen å jobbe med, men det er en "liten" ting, og den må i boks først. Det sier "alle" jeg har ringt til, inkludert spåing i kaffegrudd.
Etter det er han nok rundt neste sving. Jeg får bruke tiden flittig fremover.
Da er det bare å sette i gang.
Så er han plutselig der.
Svar med sitat
Gammel 17.06.18, 17:41
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Da er det bare å sette i gang.
Så er han plutselig der.
Får håpe det! For jeg har nemlig et litt intrikat oppfølgingsspørsmål...
Vet ikke om dere kloke hoder her inne kan svare på det. Selv er jeg litt
blank der....
Svar med sitat
Gammel 17.06.18, 17:49
Mojo* sin avatar
Mojo* Mojo* er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Får håpe det! For jeg har nemlig et litt intrikat oppfølgingsspørsmål...
Vet ikke om dere kloke hoder her inne kan svare på det. Selv er jeg litt
blank der....
Nåja, ser du på tråden til Flora ang gutt eller jente...så ser du jo hvor rett jeg har.
Intuisjonen min har dratt på ferie. Og hvor lang den ferien blir, er ikke godt å si
Svar med sitat
Gammel 17.06.18, 17:57
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Nåja, ser du på tråden til Flora ang gutt eller jente...så ser du jo hvor rett jeg har.
Intuisjonen min har dratt på ferie. Og hvor lang den ferien blir, er ikke godt å si
Hehe….noen ganger må man jo bomme, man kan ikke ha rett hver gang.

Jo, det jeg tenkte på er følgende. Jeg skulle jo egentlig ha møtt ham for 4 år siden, hvis jeg hadde gjort jobben min. Da lå han like rundt hjørnet.
Men jeg var jo ikke klar den gangen, for jeg hang jo igjen i eksen og surret med det en stund. Og så gikk tiden.

Så spørsmålet er da, han jeg skulle ha truffet i 2014, han har jo ikke gått og ventet på meg. Han kan ha gått inn og ut av forhold, giftet seg, skilt seg, hva vet jeg. Hvor er han nå? Han kan jo ha gått en helt annen vei og er ikke lenger ledig på markedet, og dermed står jeg med skjegget i postkassa fordi jeg var så dum den gang og surret med andre ting...

Kan det toget ha kjørt, lurer jeg på?

Sist endret av Alexx; 17.06.18 kl 17:59
Svar med sitat
Gammel 17.06.18, 18:10
Mojo* sin avatar
Mojo* Mojo* er offline
Superbruker

Standard

Sitat:

Jo, det jeg tenkte på er følgende. Jeg skulle jo egentlig ha møtt ham for 4 år siden, hvis jeg hadde gjort jobben min. Da lå han like rundt hjørnet.
Men jeg var jo ikke klar den gangen, for jeg hang jo igjen i eksen og surret med det en stund. Og så gikk tiden.

Så spørsmålet er da, han jeg skulle ha truffet i 2014, han har jo ikke gått og ventet på meg. Han kan ha gått inn og ut av forhold, giftet seg, skilt seg, hva vet jeg. Hvor er han nå? Han kan jo ha gått en helt annen vei og er ikke lenger ledig på markedet, og dermed står jeg med skjegget i postkassa fordi jeg var så dum den gang og surret med andre ting...

I følge fagfolk, så har jeg visst hekta kroken på døra for intuisjonen. Og jeg får ikke til å hekte av kroken igjen. Sånn er det med den saken. Men prøver å gjøre noe med det.

Så var det et svar til deg da... Ikke nødvendigvis tenker jeg. Hvis det er ment at dere "skal" møtes, så skjer det... Bare at ting forskyves tenker jeg. Dere er på en litt annen "kurs" i mellomtida før neste mulighet byr seg.
Svar med sitat
Gammel 17.06.18, 18:19
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
I følge fagfolk, så har jeg visst hekta kroken på døra for intuisjonen. Og jeg får ikke til å hekte av kroken igjen. Sånn er det med den saken. Men prøver å gjøre noe med det.

Så var det et svar til deg da... Ikke nødvendigvis tenker jeg. Hvis det er ment at dere "skal" møtes, så skjer det... Bare at ting forskyves tenker jeg. Dere er på en litt annen "kurs" i mellomtida før neste mulighet byr seg.
Akkurat, ja det høres riktig ut det. Da er det bare å brette opp skjorteermene nå da! Kan ikke la han vente lenger nå.

Når det gjelder intuisjonen, den kan vel øves opp igjen den? Du kan gjerne prøve deg på meg. Det er noe jeg leter febrilsk etter, og ikke kan finne...
Svar med sitat
Gammel 17.06.18, 18:19
Flora sin avatar
Flora Flora er offline
Superbruker

Medlem siden: Feb 2014
Sted: Jupiter
Meldinger: 1,088
Standard

Sitat:

Kan godt hende at han ble påkjørt, mens han ventet på deg🙈 Eller at han ga opp?

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 19:39.