Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Spådom > Spåtjenester

Spåtjenester Her kan du diskutere dine spåerfaringer, komme med anbefalinger osv.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 15.06.18, 06:55
Gemini sin avatar
Gemini Gemini er offline
Gjenganger

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,005
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Honeyboo Vis post
Nå har jeg ringt hvert 5 min. i over en time......bare opptatt...hva er det andre gjør som ikke jeg gjør for å komme fram.
Ingenting annet enn å komme igjennom akkurat i det hun er ledig antagelig... Hun er veldig populær og det er mange som ringer og da er det vanskeligere å komme igjennom. Så da var det ikke din tur i dag 😊
Svar med sitat
Gammel 16.06.18, 21:59
Honeyboo Honeyboo er offline
Fersk

Medlem siden: Apr 2018
Meldinger: 82
Standard Oppgitt

Jeg syntes kanskje Vigdis er en av de som gir litt falske forhåpninger..eller har tendenser til å kanskje ville være litt for positiv.....Misforstå meg rett, jeg liker Vigdis. Jeg tviler ikke på at hun har evner..men kanskje hun vil så gjerne være positiv på kundenes vegne. Litt kjipt å skuffe folk, skjønner jo den.

Nå har hun endret spådom litt hos meg (fikk tak i henne på fredag)...til å bli mer realistisk da vel og merke.....
Jeg skal dra vekk til ett annet land i noen måneder. Før sa hun at mannen jeg liker ville be meg med ut på en date før jeg drar og at han ville reise og besøke meg dit jeg skal. Nå sier hun at hun ikke tror det blir noe før jeg er kommet tibake....han vil ikke glemme meg da...hun mener vi vil ta opp kontakten igjen når jeg er tilbake....(det samme sa Michaela)....hvordan det skjer, ser hun ikke, men hun ser en ny start på oss. Hun mente hun så dyp kjærlighet mellom oss..MEN, det blir ikke noe stabilt mellom oss i løpet av dette året.....han må bli klar med seg selv først, og det spørs hvor lenge jeg orker å vente(?) Forrige gang jeg snakket med henne i mai, så sa hun at han var klar.
Det vil komme en mann til (når skal den mannen komme??? Han har jeg blitt spådd, i ovet ett år)...og hun får valg i kjærlighet på meg..jeg får et valg mellom to menn! Kanksje det er først da han får ut fingeren...når det kommer en konkurrent.....litt mer i samme gate som uttallige andre har sagt. Før var hun bare helt skråsikker på at det er han og at det vil skje rett rundt hjørne. Herregud! I fjor i oktober, mente hun at meg og han ville være ett par lenge før jul, så rett etter jul.....

Dette her er virkelig ikke bra for meg tror jeg. Jeg må slutte å ringe spåkoner.....men jeg tror jeg elsker denne vanskelige mannen.

Sist endret av Honeyboo; 16.06.18 kl 22:07
Svar med sitat
Gammel 17.06.18, 12:58
Mojo* sin avatar
Mojo* Mojo* er offline
Superbruker

Medlem siden: Mar 2008
Meldinger: 4,634
Standard

Sitat:
Jeg syntes kanskje Vigdis er en av de som gir litt falske forhåpninger..eller har tendenser til å kanskje ville være litt for positiv.....Misforstå meg rett, jeg liker Vigdis. Jeg tviler ikke på at hun har evner..men kanskje hun vil så gjerne være positiv på kundenes vegne. Litt kjipt å skuffe folk, skjønner jo den.

Nå har hun endret spådom litt hos meg (fikk tak i henne på fredag)...til å bli mer realistisk da vel og merke.....
Jeg skal dra vekk til ett annet land i noen måneder. Før sa hun at mannen jeg liker ville be meg med ut på en date før jeg drar og at han ville reise og besøke meg dit jeg skal. Nå sier hun at hun ikke tror det blir noe før jeg er kommet tibake....han vil ikke glemme meg da...hun mener vi vil ta opp kontakten igjen når jeg er tilbake....(det samme sa Michaela)....hvordan det skjer, ser hun ikke, men hun ser en ny start på oss. Hun mente hun så dyp kjærlighet mellom oss..MEN, det blir ikke noe stabilt mellom oss i løpet av dette året.....han må bli klar med seg selv først, og det spørs hvor lenge jeg orker å vente(?) Forrige gang jeg snakket med henne i mai, så sa hun at han var klar.
Det vil komme en mann til (når skal den mannen komme??? Han har jeg blitt spådd, i ovet ett år)...og hun får valg i kjærlighet på meg..jeg får et valg mellom to menn! Kanksje det er først da han får ut fingeren...når det kommer en konkurrent.....litt mer i samme gate som uttallige andre har sagt. Før var hun bare helt skråsikker på at det er han og at det vil skje rett rundt hjørne. Herregud! I fjor i oktober, mente hun at meg og han ville være ett par lenge før jul, så rett etter jul.....

Dette her er virkelig ikke bra for meg tror jeg. Jeg må slutte å ringe spåkoner.....men jeg tror jeg elsker denne vanskelige mannen.
Nei, vil ikke si hun er sånn. All fall har ikke jeg oppfattet henne sånn. Til meg har hun vært saklig og nøytral, sånn sett veldig troverdig.

Det er vel nok et eksempel på at spådamer kan oppleves forskjellig av kundene.

Jeg er enig med deg i at du trenger en lengre pause mht spåtelefoner. Noen ganger er det greit å vente å se hva som skjer. Jobbe litt for tingene selv og ikke bare ta snarveier.
Svar med sitat
Gammel 24.06.18, 23:41
Kamo Kamo er offline
Godt kjent

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 565
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Fridoline Vis post
Har ringt Vigdis en gang i fjor høst og prøvde på igjen nå i vår uten hell . Men det jeg lurer på er om det er to forskjellige som har jobba under Vigdis sitt tlfnr.. Hun jeg snakket med var sunnmøring, men av det jeg kunne skjønne på telefonsvareren nå i vår, så var det en østlandsdame..??
Sitat:
Så lenge jeg har ringt Vigdis (siden våren 2017) har det bestandig vært en østlandsdame.
Jeg har pratet med Vigdis for en tid siden og er 100% sikker at det ikke var en østlandsdialekt! Vi snakker nok heller om ei fra Sunnmøre....

Så er det to forskjellige på linjen?

Sist endret av Kamo; 25.06.18 kl 00:14
Svar med sitat
Gammel 25.06.18, 12:02
Salvie sin avatar
Salvie Salvie er offline
Superbruker

Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 5,440
Standard

Kanskje man har ringt to telefoner samme dag og at den ene pratet østlandsk? men altså ikke Vigdis? har aldri prøvd henne jeg da altså...
Svar med sitat
Gammel 25.06.18, 12:37
Gemini sin avatar
Gemini Gemini er offline
Gjenganger

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Kamo Vis post
Jeg har pratet med Vigdis for en tid siden og er 100% sikker at det ikke var en østlandsdialekt! Vi snakker nok heller om ei fra Sunnmøre....

Så er det to forskjellige på linjen?
Jeg har pratet med samme dame hver gang, men dialekten er kanskje litt avslepen? Men ikke noe problem å høre at hun har litt dialekt.
Svar med sitat
Gammel 25.06.18, 12:43
Fridoline Fridoline er offline
Fersk

Medlem siden: Aug 2015
Meldinger: 46
Standard

Nei, jeg er ganske sikker på at jeg ringte Vigdis som er i Malus smågruppe .. Jeg ringte noen andre samme periode, men jeg husker denne samtalen veldig godt siden hun spådde det motsatte av de andre jeg pratet med. Jeg skulle ringe tilbake om to år når jeg satt i brudekjolen , klar for å gifte meg med han jeg var sammen med da.. Det ble slutt for 6 uker siden, og det bryllupet kan en skyte en hvit pil etter 😉.. Det har aldri vært i nærheten av noe frieri heller.. Det kan vel ikke bare ha vært meg som har truffet henne på linjen? Hun var fra samme fylke som meg. Lett å huske..😊
Svar med sitat
Gammel 25.06.18, 13:22
Salvie sin avatar
Salvie Salvie er offline
Superbruker

Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 5,440
Standard

Sitat:
Nei, jeg er ganske sikker på at jeg ringte Vigdis som er i Malus smågruppe .. Jeg ringte noen andre samme periode, men jeg husker denne samtalen veldig godt siden hun spådde det motsatte av de andre jeg pratet med. Jeg skulle ringe tilbake om to år når jeg satt i brudekjolen , klar for å gifte meg med han jeg var sammen med da.. Det ble slutt for 6 uker siden, og det bryllupet kan en skyte en hvit pil etter 😉.. Det har aldri vært i nærheten av noe frieri heller.. Det kan vel ikke bare ha vært meg som har truffet henne på linjen? Hun var fra samme fylke som meg. Lett å huske..😊
Men ønsker du å ringe henne tilbake da om det ble feil? hvem har hatt mest rett da om jeg kan spørre?
Svar med sitat
Gammel 25.06.18, 13:24
Gemini sin avatar
Gemini Gemini er offline
Gjenganger

Standard

Sitat:
Una og Vigdis jobbet på samme linje en stund, men etter at Una fikke egen linje er det bare Vigdis som har jobbet på 82995235 såvidt jeg vet.
Svar med sitat
Gammel 25.06.18, 13:53
Fridoline Fridoline er offline
Fersk

Medlem siden: Aug 2015
Meldinger: 46
Standard

På det tidspunktet jeg forsøkte å komme i kontakt med Vigdis så var det ikke blitt brudd enda, men forholdet var ikke heilt bra.. Oppdaget jo at det ikke var samme person som var på forsvareren . Nå ble det som det ble, og jeg vil si at jeg har vært i kontakt med fru Larsen og Evita i ettertid, og jeg tror nok at det er fru Larsen om er mest realistisk i forhold til fremtiden. Evita står på sitt om.at det blir gjenforening på et vis..
Ina har jeg vært i kontakt med tidligere, og det var ikke henne jeg traff på Vigdis sin linje. Hun har en annen dialekt igjen 😀😀
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 22:48.