Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Spådom > Spåtjenester

Spåtjenester Her kan du diskutere dine spåerfaringer, komme med anbefalinger osv.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 13.06.18, 22:28
Kjærlighet87 Kjærlighet87 er offline
Blir snart kjent

Medlem siden: Apr 2017
Meldinger: 113
Standard Vigdis..hehe

Nå ser jeg enda mer hvor rett Vigdis får på ting at det er nesten litt morsomt.
MEN hun har hatt en periode nå der hun ikke har vært på av personlige grunner som hun sa på linjen sin. Hun åpnet linjen sin i går, men da hadde jeg ikke sjans, det var opptatt hele tiden. Hun skal være på i dag, i morgen og Fredag, men hun har enda ikke åpnet linjen. Er det en tid hun skal være på?

Har noen av dere fått snakket med henne?
Svar med sitat
Gammel 13.06.18, 22:46
Malelu87
Guest

Meldinger: n/a
Standard

Har snakket med hun et par ganger de siste måndene og da har hun vært på fra ca 2145(ihvertfall det tidspunktet jeg har kommet igjennom:) Står vel på den annonsen på siden her at hun er på fra ca 2130 de dagene hun er på. Så hvis hun fortsatt ikke har åpnet linjen kan det være at noe har kommet iveien ikveld:) Har vurdert å ringe henne igjen denne uken selv, men tenkte jeg skulle vente litt til. Sist jeg snakket med hun sa hun at hun fikk opp det som skulle skje innen en uke men det er en uke over tiden nå. Hvordan har hun vært på tiden med deg? Har ting skjedd når hun har sagt det eller har det vært lang ventetid?:)
Svar med sitat
Gammel 14.06.18, 22:07
Honeyboo Honeyboo er offline
Fersk

Medlem siden: Apr 2018
Meldinger: 82
Standard

Hun sier hun skal være på i dag, men bare svareren som svarer.
Svar med sitat
Gammel 14.06.18, 22:27
Gemini sin avatar
Gemini Gemini er offline
Godt kjent

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Østlandet
Meldinger: 980
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Honeyboo Vis post
Hun sier hun skal være på i dag, men bare svareren som svarer.
Hun er på i dag for jeg har akkurat pratet med henne 😊
Svar med sitat
Gammel 14.06.18, 22:53
Fersk

Standard

Nå har jeg ringt hvert 5 min. i over en time......bare opptatt...hva er det andre gjør som ikke jeg gjør for å komme fram.
Svar med sitat
Gammel 14.06.18, 23:34
Fersk

Standard

Faen! Og nå stengte hun linja for kvelden.
Svar med sitat
Gammel 14.06.18, 23:35
Fersk

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Malelu87 Vis post
Har snakket med hun et par ganger de siste måndene og da har hun vært på fra ca 2145(ihvertfall det tidspunktet jeg har kommet igjennom:) Står vel på den annonsen på siden her at hun er på fra ca 2130 de dagene hun er på. Så hvis hun fortsatt ikke har åpnet linjen kan det være at noe har kommet iveien ikveld:) Har vurdert å ringe henne igjen denne uken selv, men tenkte jeg skulle vente litt til. Sist jeg snakket med hun sa hun at hun fikk opp det som skulle skje innen en uke men det er en uke over tiden nå. Hvordan har hun vært på tiden med deg? Har ting skjedd når hun har sagt det eller har det vært lang ventetid?:)
Det har vært lang ventetid. Vigdis er god, men hun bommer på tid. Ting hun ser, skjer ofte mye lenger frem.
Svar med sitat
Gammel 14.06.18, 23:58
Fridoline Fridoline er offline
Fersk

Medlem siden: Aug 2015
Meldinger: 42
Standard

Har ringt Vigdis en gang i fjor høst og prøvde på igjen nå i vår uten hell . Men det jeg lurer på er om det er to forskjellige som har jobba under Vigdis sitt tlfnr.. Hun jeg snakket med var sunnmøring, men av det jeg kunne skjønne på telefonsvareren nå i vår, så var det en østlandsdame..??
Svar med sitat
Gammel 15.06.18, 00:37
Fersk

Standard

Så lenge jeg har ringt Vigdis (siden våren 2017) har det bestandig vært en østlandsdame.
Svar med sitat
Gammel 15.06.18, 00:40
Fridoline Fridoline er offline
Fersk

Medlem siden: Aug 2015
Meldinger: 42
Standard

Merkelig... Begynner å lure på hvem i all verden jeg har blitt spådd av da??😁 Mener bestemt at det var Vigdis sitt nr jeg ringte siden så mange skrøt sånn av henne den gangen...
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 11:39.