Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Spådom > Spåtjenester

Spåtjenester Her kan du diskutere dine spåerfaringer, komme med anbefalinger osv.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 12.07.18, 19:10
Kamo Kamo er offline
Godt kjent

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 533
Standard

For mange år siden var jeg hjemme hos Hun Unevnelige for å bli spådd. Jeg var veldig opptatt av en mann og lurte på om det ble oss. Hun sa nei og prøvde å se på nytt, men nei igjen. Hun fortalte heller om en annen jeg kom til å treffe og egenskaper ved han.
Den mannen jeg var så opphengt i ble min til slutt, men forholde varte ikke så mange år. Om den andre mannen hun så kommer inn i livet mitt får bare tiden vise.
Gammel 18.07.18, 12:43
Adele sin avatar
Adele Adele er offline
Godt kjent

Medlem siden: Dec 2010
Meldinger: 587
Standard

Ja, det har hun gjort med meg også. Jeg har spurt om én fyr og så forteller hun meg om han som er rett for meg, som gjerne ligger på fremtid. Hun spådde samme mann på fremtid for meg med 3 års mellomrom. Litt gøy.
Gammel 18.07.18, 18:13
Sprett Sprett er offline
Godt kjent

Medlem siden: Jul 2011
Meldinger: 417
Standard

Har skrevet om spådom jeg fikk av henne tidligere, men har lyst til å nevne det igjen. I første samtale i 2011 så hun en mann på meg, beskrivelsene stemmer veldig med mannen jeg ble sammen med i 2014 og som jeg bor med. I 2013 traff jeg en mann jeg ble betatt av og hadde det året flere samtaler med henne der jeg spurte om han. Hun beskrev mannen ned til minste detalj men jeg fikk aldri klart svar på om det skulle bli noe mellom oss, beskrivelsene vekslet mellom min samboer og denne mannen. Husker spesielt en samtale hvor hun nesten kom med navnet til min samboer, hva han jobbet/hadde jobbet med, interesser og personlighet. Også hvordan vi kom til å bo. Hun blandet disse to mennene noe men jeg velger å tro at jeg er der jeg skal være :-)
Den dama er noe utenom det vanlige selv om heller ikke hun kan treffe 100 %
Svar med sitat
Gammel 18.07.18, 19:39
skorpion skorpion er offline
Godt kjent

Meldinger: 256
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Sprett Vis post
Har skrevet om spådom jeg fikk av henne tidligere, men har lyst til å nevne det igjen. I første samtale i 2011 så hun en mann på meg, beskrivelsene stemmer veldig med mannen jeg ble sammen med i 2014 og som jeg bor med. I 2013 traff jeg en mann jeg ble betatt av og hadde det året flere samtaler med henne der jeg spurte om han. Hun beskrev mannen ned til minste detalj men jeg fikk aldri klart svar på om det skulle bli noe mellom oss, beskrivelsene vekslet mellom min samboer og denne mannen. Husker spesielt en samtale hvor hun nesten kom med navnet til min samboer, hva han jobbet/hadde jobbet med, interesser og personlighet. Også hvordan vi kom til å bo. Hun blandet disse to mennene noe men jeg velger å tro at jeg er der jeg skal være :-)
Den dama er noe utenom det vanlige selv om heller ikke hun kan treffe 100 %
Enig med deg Sprett , hun er noe utenom det vanlige. Hvis hun ikke treffer 100% da er det nok mening at vi ikke skal vite alt... 🌸
Svar med sitat
Gammel 18.07.18, 20:33
Malelu87 Malelu87 er offline
Fersk

Medlem siden: Aug 2017
Meldinger: 25
Standard

Har veldig lyst til å prøve, men er det noen som kan sende meg en pm om hvem denne unevnelige er?:) (hvis det er lov å spørre om det?)
Svar med sitat
Gammel 18.07.18, 23:45
Mara Mara er offline
Fersk

Medlem siden: Mar 2016
Meldinger: 61
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Malelu87 Vis post
Har veldig lyst til å prøve, men er det noen som kan sende meg en pm om hvem denne unevnelige er?:) (hvis det er lov å spørre om det?)
Kan jeg også få vite?
Svar med sitat
Gammel 19.07.18, 14:23
Sprett Sprett er offline
Godt kjent

Meldinger: 417
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Mara Vis post
Kan jeg også få vite?
Har sendt pm til deg og Malelu87 :-)
Svar med sitat
Gammel 21.07.18, 19:29
Kjærlighet87 Kjærlighet87 er offline
Fersk

Medlem siden: Apr 2017
Meldinger: 96
Standard

Kan jeg også få vite dette? Send meg en pm. Tydelig at jeg er treig og ikke har fått dette med meg,😊
Svar med sitat
Gammel 21.07.18, 20:53
mar mar er offline
Blir snart kjent

Medlem siden: Jul 2015
Meldinger: 120
Standard

Hallo til Ellen og co sier nå jeg bare....
Svar med sitat
Gammel 21.07.18, 21:15
Kamo Kamo er offline
Godt kjent

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 533
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av mar Vis post
Hallo til Ellen og co sier nå jeg bare....
Nå ble jeg litt nysgjerrig:) Kan du ikke starte en ny tråd Mar, og fortelle litt hvem du mener og eventuelle erfaringer?

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 04:41.