Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Spådom > Spåtjenester

Spåtjenester Her kan du diskutere dine spåerfaringer, komme med anbefalinger osv.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 13.02.18, 01:16
Flora sin avatar
Flora Flora er offline
Superbruker

Medlem siden: Feb 2014
Sted: Jupiter
Meldinger: 1,090
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Krølle Vis post
Sist jeg snakka med henne i 2011 fortalte hun jeg kom til å tilbringe halve året i varmere strøk. Hun så geiter som vandret rundt der jeg bodde.. �� Trenger jeg å si at jeg ikke har ringt henne siden? 1200 kr for å høre om geiter rundtomkring ble for dumt. ��
Jeg dør
Med alle de rare spådommene jeg har hørt gjennom tidene kunne jeg ha skrevet en bok
Gammel 13.02.18, 01:17
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,693
Standard

Sitat:
Sist jeg snakka med henne i 2011 fortalte hun jeg kom til å tilbringe halve året i varmere strøk. Hun så geiter som vandret rundt der jeg bodde.. �� Trenger jeg å si at jeg ikke har ringt henne siden? 1200 kr for å høre om geiter rundtomkring ble for dumt. ��
Ja, det blir for dumt. De har god fantasi disse spådamene altså.
Svar med sitat
Gammel 13.02.18, 01:21
Romerinne Romerinne er offline
Superbruker

Medlem siden: Sep 2011
Meldinger: 1,365
Standard

Jeg har snakka med henne to ganger. Hun hatt truffet på flere ting, mest fra den første samtalen.
Svar med sitat
Gammel 13.02.18, 01:22
Flora sin avatar
Flora Flora er offline
Superbruker

Medlem siden: Feb 2014
Sted: Jupiter
Meldinger: 1,090
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Alexx Vis post
Ja, det blir for dumt. De har god fantasi disse spådamene altså.
Den fantasien løper løpsk iblant
Gammel 13.02.18, 01:43
Krølle sin avatar
Krølle Krølle er offline
Gjenganger

Medlem siden: Aug 2011
Meldinger: 1,913
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Romerinne Vis post
Jeg har snakka med henne to ganger. Hun hatt truffet på flere ting, mest fra den første samtalen.
Flott hun traff endel på deg. �� Jeg synes hun var rå på personbeskrivelser, men langt unna på fremtid. Men skummelt god på å «se» folk altså.
Svar med sitat
Gammel 13.02.18, 01:44
Krølle sin avatar
Krølle Krølle er offline
Gjenganger

Medlem siden: Aug 2011
Meldinger: 1,913
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Flora Vis post
Jeg dør
Med alle de rare spådommene jeg har hørt gjennom tidene kunne jeg ha skrevet en bok
Jeg måtte også le her! 😂🤣😂
Svar med sitat
Gammel 13.02.18, 18:00
Kamo Kamo er offline
Godt kjent

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 565
Standard

Sitat:
Flott hun traff endel på deg. �� Jeg synes hun var rå på personbeskrivelser, men langt unna på fremtid. Men skummelt god på å «se» folk altså.
Ja, utrolig god å se folk

Sist endret av Kamo; 27.08.18 kl 00:24
Svar med sitat
Gammel 26.02.18, 22:22
Raketten Raketten er offline
Fersk

Medlem siden: Jul 2017
Meldinger: 13
Standard Har fått svar

Heisann,

Jeg fikk svar på hvem det var, takk for hjelpen folkens😊🌼
Svar med sitat
Gammel 27.02.18, 10:31
Kjærlighet87 Kjærlighet87 er offline
Blir snart kjent

Medlem siden: Apr 2017
Meldinger: 114
Standard

Da hiver jeg meg på her, nå vil jeg prøve denne mystiske spådamen jeg også, hehe setter stor pris på om noen sender meg pm med hvem dette er😊
Svar med sitat
Gammel 12.07.18, 19:49
Adele
Guest

Meldinger: n/a
Standard

Jeg ble spådd av henne i mai 2015 om at kjærlighetslivet mitt kom til å endre seg på høstparten det året. Tre år senere så tror jeg kanskje det er i ferd med å skje. Både hun og Sol har spådd en endring i livet mitt og at jeg kom til å treffe en mann i et ildtegn (Løve, Skytten, Væren) som er Mr. Right. Jeg traff en slik kar på lørdag og likte han veldig godt. Da gjenstår det å se hvordan utviklingen blir men jeg nevner her hvilke likhetstrekk han har med spådommen hennes. Mine kommentarer i parentes.

Dette var en mann i et ildtegn (Stemmer. Han er Skytte)

Han stod over meg i alder (Han er over ti år eldre)

Han "står på en scene, han er utad, han har ambisjoner. Gjør at jeg tenker annerledes." (Han er blant annet lærer, samfunnsengasjert og har innom en hel rekke ulike prosjekter, ofte på egen hånd. Trodde han kanskje kom til å være en artist, men godkjenner dette.)

Han "ser ganske norsk ut. Han er mer mørkblond." (Han er vel mer rødhåret, men har blå øyne og bleik hud!)

"En mann som har tilknytninger til det som skjer. En mann som er litt multiperson, en multirolle, en som allerede er kjent." (Har inntrykk av det stemmer. Spesielt at han er et mulitperson. Han har tråkket opp noen ulike karriereveier)

Hun fikk også opp...

"Ser ut som et prosjekt av et nybygget hus" og "Spesielt hus som finnes kun et av i den byen". (Stemmer. Han har bygd sitt eget hus og fikk en del oppmerksomhet for det.)

At han "Har veldig stabilitet og involverer seg fort." (Stemmer så langt utifra inntrykket jeg har. Veldig direkte og tydelig om at han ønsker et langvarig forhold. Sa dette på første date.)

og at jeg fikk en tilknytning til en "Idyllisk og rolig plass. Kan se havet. Maritim historikk." (Han har hytte ved vannet i en kystby)

OM dette skulle vise seg å være mannen i mitt liv, så tar jeg meg av hatten for Hun Unevnelige. Dette ble jo spådd for tre år siden, så på denne tiden var jeg mer opphengt i en annen fyr og tenkte litt sånn jaja, vi får nå se. Men dette lover ganske bra med det som skjer i disse dager.

Sist endret av Adele; 12.07.18 kl 20:07 Begrunnelse: Spells
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 19:58.