Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Spådom > Spåtjenester

Spåtjenester Her kan du diskutere dine spåerfaringer, komme med anbefalinger osv.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 05.07.18, 17:46
Surre Surre er offline
Fersk

Medlem siden: Sep 2017
Meldinger: 48
Standard Ser ut som noen spådommer er i ferd med å gå i oppfyllelse

Har en mann jeg har slitt med å la være å tenke på, og jeg har hatt et godt øye til lenge. Har blitt noen spåtlf ang han da 😜 Og jeg har på en måte gått inn og ut av denne forelskelsen, fordi vi har flørta en del til og fra. Og vært litt sjenerte både han og jeg. Jeg hadde egentlig mista litt håp jeg om at noe kom til å bli noe mer. Selv om de aller fleste spådamene har spådd at dette er mannen jeg kommer til å ende opp med. Og tiden har nå ikke stemt helt. Så har jeg heller helt mer etter å gå etter de få som har spådd negativt jeg. Også siden jeg er litt pessimist av meg 😂

Men nå i den siste tiden har det begynt å skje litt mer fremskritt med denne mannen. Og flørten har blitt mer «intens» og tydelig. Jeg har vært altfor sjenert til å tørre det der med blikk kontakt og være mer tydelig. Men når jeg nå har begynt å svare på de, og svart på «blikk kontakten» så har han snublet i ting og blitt mer pågående. Begynt å gi meg komplimenter, liker alt jeg gjør på fb. Og fortsatt tenker jeg at: «nei, han er fortsatt sikkert bare hyggelig fordi han vil være kompis» 🙄 Men så har han spurt meg om jeg skal et sted, fordi han skal. «Ber han meg ut eller?» hmmmm... Hvis jeg tenker mer den tanken, så er jeg samtidig så redd for å begi meg utpå noe også for jeg er såååå redd for å bli såret. Mens en annen del av meg vil kaste meg uti det.

Ser ut til at Una, June og Stella har hatt rett på meg hvis dette utvikler seg. Una sa at det skjer en utvikling mellom oss i løpet av sommern. Og hun har hatt rett på et par ting til hun spådde om meg. Litt bom og da på noe annet. Og jeg har fått beskjed om å ta imot det han gir, for jeg syns det er vansklig.

Når han først viser interesse, så er det som om hele meg stopper opp på en måte og begynner å lure på om jeg tørr å få følelser for en annen enn X’en som har såret meg så mange ganger. Men han her er helt forskjellig fra han så kanskje jeg skal tørre allikevel og se hva som skjer.

Prøver alt jeg kan for å ikke ringe flere spådamer nå, selv om jeg er så frista 🙈
Svar med sitat
Gammel 05.07.18, 18:01
Skogtrulta Skogtrulta er offline
Godt kjent

Medlem siden: May 2007
Meldinger: 297
Standard

Så morro å høre :) Håper det går veien for deg videre
Svar med sitat
Gammel 05.07.18, 22:13
Kamo Kamo er offline
Godt kjent

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 533
Standard

Sjansen for å bli såret er jo alltid tilstede, men alternativet er å trekke deg unna og ringe spådamer til han har gått lei og reist sin vei.
Så da er kanskje valget enkelt; flyt med og la telefonen ligge
Lykke til
Gammel 06.07.18, 13:47
Surre Surre er offline
Fersk

Medlem siden: Sep 2017
Meldinger: 48
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Kamo Vis post
Sjansen for å bli såret er jo alltid tilstede, men alternativet er å trekke deg unna og ringe spådamer til han har gått lei og reist sin vei.
Så da er kanskje valget enkelt; flyt med og la telefonen ligge
Lykke til
Du har helt rett, og jeg vet det egentlig så godt �� Ja man har jo ingen garantier for å ikke bli såret. Og det såret vet jeg jo vil leges og bli bra igjen også.

Så jeg tror jeg bare skal la det skje om det skjer. Er jo det jeg har lyst til også. �� Er bare meg selv jeg blir så oppgitt på. Nå ser det ut til at ting går min vei, som jeg vil. Men så er det jeg selv som setter en stopper for det.

Tusen takk damer ❤️ Jeg lar telefonen ligge litt til ��

Sist endret av Surre; 06.07.18 kl 13:50
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 19:38.