Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Spådom > Spåtjenester

Spåtjenester Her kan du diskutere dine spåerfaringer, komme med anbefalinger osv.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 30.06.18, 10:51
Håpløs Håpløs er offline
Fersk

Medlem siden: Oct 2017
Meldinger: 85
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Daysie Vis post
Men hva skal til før du blir overbevist? Han sier nei, noen spådamer sier nei, noen spådamer sier ja. Du kommer ikke så mye lengre..
hvordan reagerer han når du prater om det?
Sier magefølelsen din at han lyver?
Han så opp i taket og sa nei, første ganga jeg spurte. Noe sa meg at han løy... Samtidig skjønner jeg ikke at han har hjerte til å gå inn i et forhold med meg igjen og ljuge om noe han vet betyr så mye for meg.

Nå blir han bare irritert hvis jeg nevner det. Han sier de har rota, men aldri vært til sengs. Jeg finner vel aldri helt ut av det..
Svar med sitat
Gammel 30.06.18, 11:12
Dragonfly Dragonfly er offline
Fersk

Medlem siden: Jul 2017
Meldinger: 42
Standard

Ross and Rachel igjen, norsk versjon... tru på han eller vil du egentlig underbevisst ødelegge forholdet? Hvis de var sånn han har hatt så husk han er mann som bruker sex for trøst mens jenter de snakker med venniner el så , mannfolk snakker ikke så mye og så var det jo slutt og han kanskje gått i en tankegang jaha that was it og prøvd gå vidarer på en måte kun mannfolk gjør... men så kunne han ikke...
Ikke begynn ødelegge noe dokker holder på bygge opp igjen, dokker er i startfasen igjen i en ny bedre versjon
Svar med sitat
Gammel 30.06.18, 21:32
Håpløs Håpløs er offline
Fersk

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Dragonfly Vis post
Ross and Rachel igjen, norsk versjon... tru på han eller vil du egentlig underbevisst ødelegge forholdet? Hvis de var sånn han har hatt så husk han er mann som bruker sex for trøst mens jenter de snakker med venniner el så , mannfolk snakker ikke så mye og så var det jo slutt og han kanskje gått i en tankegang jaha that was it og prøvd gå vidarer på en måte kun mannfolk gjør... men så kunne han ikke...
Ikke begynn ødelegge noe dokker holder på bygge opp igjen, dokker er i startfasen igjen i en ny bedre versjon
Jeg har faktisk tenkt tanken sjøl. Har jeg så problemer med å legge det bak meg, fordi jeg i underbevisstheten ikke vil ha han etter det han har gjort? Samtidig tenker jeg, nei.. Vi skal bli gamle sammen, det har alltid vært planen. Dette her beviste bare at vi er ment for hverandre. Forvirrende.. 🙄
Svar med sitat
Gammel 30.06.18, 22:14
Dragonfly Dragonfly er offline
Fersk

Medlem siden: Jul 2017
Meldinger: 42
Standard

The way I see it du har 2 valg
1: tru på han og gi han en sjanse
2: forsette slik med misstanker til han blir lei og gudder ikke bygge videre på dokkets forhold fordi de er ik lenge man giddet ha sånn

So there you go gratis tilogmed du trenger ikke ringe og spørre . Ta ett valg
Svar med sitat
Gammel 30.06.18, 23:28
skorpion skorpion er offline
Godt kjent

Medlem siden: Jul 2011
Meldinger: 300
Standard

Jeg tror at du har blitt avhengig av spåtelefoner og det å bli spådd. Du må ha en grunn til å ringe. Hvis du oppklarer det med sex kommer du til å finne en anen grunn til å ringe. Jeg har følgt innimellom på dine innlegg og jeg har på følelsen at du har kanskje ikke den samme kjærlighet til denne mannen, akkurat som du ville ha han bare for at spådommene skal være riktige - at han kommer hjem. Han har kommet og istedenfor for å kose deg og være fornøyd og lykkelig så fortsatte du å ringe og ikke bare en, en hel haug spådamer 😳 det må være fullstendig kaos i hodet ditt.
Denne tråden handlet om sex ( om han hadde det eller ikke )... han sa at han hadde rota litt med henne men det ble ikke sex... vi voksne vet hvordan man roter og hva innebærer det å rote - det er mye ord rot kan inneholde. De klinte, det ene fører til det andre men du må velge selv om du kan tilgi han . Enten eller , det finnes ikke midten .
Lykke til 🤗🌸
Svar med sitat
Gammel 30.06.18, 23:49
Honeyboo Honeyboo er offline
Fersk

Medlem siden: Apr 2018
Meldinger: 82
Standard

Slik jeg ser det så klarer du ikke å stole på han igjen. Han gir deg dårlige følelser.....og du er fortvilet.

Du har 2 alternativer:

Det første alternativet er at du må du lære å stole på han igjen, ved hjelp av parterapi, at dere begge tar tak i dine problemer med å finne roen og troen på forholdet igjen, og jobber med ny tillit til han.

Det andre alternativet er at du må rett og slett komme deg vekk fra denne mannen, jeg vet dere har barn sammen og hele greia, så det første alternativet med parterapeut er kanskje mest aktuelt her og nå.

De andre her skriver at du må la det fare og gå videre nå hvis du vil redde forholdet......Men jeg skjønner godt at du ikke klarer det. Jeg har opplevd utroskap selv og jeg klarte aldri mer å stole på han igjen. Noe var ødelagt.

Jeg syntes du skal ta følelsene dine på alvor og lufte det for han hvor du sier hvor vanskelig du har det, og hvis han elsker deg, burde han for faen jobbe for å skape tillit mellom dere igjen og si seg villig til å gå i parterapi. Ikke ringe spåkoner for å høre om han kanskje har vært utro(?) Dette kan bli noe du vil komme til å holde på med i flere år.......Du vil ikke finne ro ved å ringe spåkoner. Sier den ene at han ikke har hatt sex med noen, så blir du skeptisk (du slår deg ikke til ro) og ringer en ny. Sier den neste at han har hatt sex, så blir du fortvilet og ringer en ny som kanskje kan avkrefte det. Spåkoner er noe man ringer når man er i en urolig fase i livet, når man er i limbo (Har du forresten sett den norske filmen "Limbo"? Den gir et veldig godt bilde på hvordan utroskap kan føles for den personen som blir utsatt for det, de voldsomme og ukontrollerbare følelsene av svik som bare skylder innover en. Anbefales!). Spåkoner hjelper en ikke ut av limbo, det er heller når livet slutter å være limbo at man ikke har behovet for å ringe spåkoner lenger.

Du må gjøre noe ihvertfall, for disse vonde følelsene du har vil ikke gå over.....din tillit til han er ødelagt. Og det er ganske forståelig. Jeg kan godt forstå at du nå henger deg opp i dette med at kanskje han hadde sex da og da, hodet ditt spinner rundt på nye og nye tanker om hva han kanskje har gjort fordi du rett og slett ikke stoler på han lenger. Du har det vondt! Han har såret deg og sviktet deg.

Jeg ble også slik, jeg ble ganske paranoid. En mann som får en til å føle det slik, som gir en så mye vondt.......jeg vet ikke....jeg skjønner at du vil kjempe for dette forholdet,,men da må du snakke med han om hvordan du har det og han må vise en ganske stor dose forståelse for dette,,..og hvis han ikke gjør det, men heller bare blir sur og tverr og går igjen.....ja da, da er det over.
Men presenter det på en slik måte at du vil gjerne få tilbake tilliten, men det tror jeg faktisk ikke dere vil klare bare dere to alene, uten profesjonell hjelp, til det har han gjort altfor stor skade.

Sist endret av Honeyboo; 01.07.18 kl 00:11
Svar med sitat
Gammel 03.07.18, 23:19
Håpløs Håpløs er offline
Fersk

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Lolita Vis post
Hvis du skal gå rundt å tenke og gnage på dette, så bryter du jo ned forholdet og det kan fort resultere i at dere fort kan bli ekser igjen.
Hvis du ser for deg en fremtid med denne mannen, må du legge fra deg denne tanken og stole på det han sier. Det høres ikke ut som du har mye tillit til han synes jeg. Og det at noen spådamer har sagt at han har hatt sex med andre mens det var slutt er nok heller noe de svarer ut i fra logisk tankegang da det er svært vanlig å ha sex med andre da det er slutt.

Men denne mannen er det du som kjenner, og du må velge å stole på det han sier. Hvis ikke er det ikke liv laga. Å gå rundt å bekymre seg for slik er bare ødeleggende på ale måter.
Dere har rett alle sammen og jeg vet det så godt, jeg bare forstår ikke hvordan jeg skal legge det bak meg. Samme med dumme spådommer som "dere blir sammen igjen, men det kommer ikke til å vare". Jeg kjenner det tar drepen på lysta til å få det til, hvis det er sånn at det blir slutt igjen uansett.. Alt virker så bortkasta. Samtidig får jeg da et enda større ønske om å motbevise det, for jeg vil så inderlig at vi skal få det til, ha det bra og bli gamle sammen. Jeg SKAL klare det, på et vis..
Svar med sitat
Gammel 04.07.18, 18:01
Gemini sin avatar
Gemini Gemini er offline
Gjenganger

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,005
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Håpløs Vis post
Dere har rett alle sammen og jeg vet det så godt, jeg bare forstår ikke hvordan jeg skal legge det bak meg. Samme med dumme spådommer som "dere blir sammen igjen, men det kommer ikke til å vare". Jeg kjenner det tar drepen på lysta til å få det til, hvis det er sånn at det blir slutt igjen uansett.. Alt virker så bortkasta. Samtidig får jeg da et enda større ønske om å motbevise det, for jeg vil så inderlig at vi skal få det til, ha det bra og bli gamle sammen. Jeg SKAL klare det, på et vis..
Jeg tror mye er opp til deg selv om spådommene skal bli rett eller feil. De har jo hatt rett i at han kommer tilbake. Det er jo det han ville og det skjedde, men noen plukket kanskje opp at du får/har problemer med tillit (og tilgivelse) og å gå videre etter det som har skjedd og som igjen kan føre til at det ikke kommer til vare. Hvis spådamene kun har sett på han.. ja han kommer tilbake og det vil vare - fordi det er det han vil. Hvis de i tillegg ser på deg.. ja han kommer tilbake, men det varer kanskje ikke. Ikke fordi han ikke vil, men fordi du har problemer med å komme over det og han blir lei og så blir det slutt igjen. Dere er to mennesker med fri vilje... De kan spå mest sannsynlig utfall utifra hvordan situasjonen er akkurat når du ringer. Håper dere klarer det sammen, men tror han må ha forståelse for at du behøver litt tid og så må du jobbe litt med å legge det bak deg. Ingen har sagt det skal være enkelt. Men det er faktisk ikke spådamene som bestemmer om det forholdet skal vare eller ikke. Det er det du og mannen din som bestemmer. Og hvis du tenker at spådamene har rett i at det ikke kommer til å vare allikevel så blir det kanskje en selvoppfyllende profeti. Så jeg synes du skal legge bort alt av spådommer og heller tenke på hvor heldig du er som har en mann som kom tilbake til deg. Prøv å se det positive og ikke det negative. Fremtiden skaper dere selv sammen og det er ingen av spådamene som sitter med fasiten. Masse lykke til!!
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 11:36.