Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Hverdagslig > Lenker

Lenker Her kan du legge inn nyttige lenker som du ønske å dele med andre.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 31.03.14, 19:06
piamor piamor er offline
Godt kjent

Medlem siden: Aug 2010
Sted: midt noreg
Meldinger: 232
Standard Alternativt på Facebook

Noen her som er på de alternative sidene på Facebook? Tenker da på Åndelig vekst, spådomskunst Øvingsgruppe, Indriels, Alternativt Forum osv?

Hvor synes dere d er godt å være evnt?

Maaange å velge i, men er alle like seriøs mon tro?
Svar med sitat
Gammel 01.04.14, 08:35
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Medlem siden: May 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 16,085
Standard

Jeg har blitt lagt til en hel haug av de gruppene, men er ikke særlig aktiv der. Det er mye rart der. Mitt inntrykk er at det er flere grunner til at de gruppene er opprettet: noen oppretter en gruppe fordi de selv er nysgjerrig på temaet og ønsker å vite mer. Noen oppretter en gruppe for å skape reklame for seg selv. Noen oppretter en gruppe for å bli hyllet for det de gjør. Noen oppretter en gruppe for å spre informasjon og tekstene sine. Den siste der er ofte interessant å være på, men det tar ofte tid å se hvilken type side man har havnet på.

MALU
Gammel 04.04.14, 23:52
Sofeline sin avatar
Sofeline Sofeline er offline
Superbruker

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Nord Norge
Meldinger: 1,698
Standard

Meldte meg ut av Åndelig vekst, og flere andre grupper..
uten at du tillater det..
Svar med sitat
Gammel 05.04.14, 17:26
Julia sin avatar
Julia Julia er offline
Superbruker

Medlem siden: Jun 2011
Sted: Kalmar län, Sverige
Meldinger: 720
Standard

Har vært medlem av noen av disse, men hovedinntrykket - generelt sett - er at de består av de som ønsker seg åndelig vekst og kunnskaper. Har enda ikke - med ett eneste unntak, vært borti noen som gjør annet enn å lete etter orber på bilder og som ønsker readinger av seg selv.

Den ene gruppa som jeg er medlem av, er helt fritt for alt sånt, og krever en god del av medlemmene som er der. Den er lukket, men den består stort sett av folk som kjenner hverandre fra før og som har en eller annen bakgrunn fra tema, uten at "spøkelser og orber" er involvert overhodet.

Jeg ble også meldt inn i disse rare gruppene uten å bli spurt først. Ga det en sjanse, men etter kort tid meldte jeg meg ut.

Jeg tror facebook-gruppene er feil sted å lete.

Men jeg ser allikevel at mange har glede av dem, og da er de jo fine for de som føler seg hjemme der og som lærer noe der! For all del!
“The primary cause of unhappiness is never the situation but thought about it. Be aware of the thoughts you are thinking. Separate them from the situation, which is always neutral. It is as it is.” - Eckhart Tolle
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 16:02.