Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Spådom > Spåtjenester

Spåtjenester Her kan du diskutere dine spåerfaringer, komme med anbefalinger osv.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 24.05.16, 04:14
Maya70 Maya70 er offline
Godt kjent

Medlem siden: Jun 2014
Meldinger: 306
Standard

Det var jammen en merkelig mail du fikk Fru Larsen
Svar med sitat
Gammel 24.05.16, 04:38
Fru Larsen
Guest

Meldinger: n/a
Standard

Den med bibelverset? Jeg klipte bare ut bibelverset da; jeg kan ikke sitte og kopiere hele mailer heller fra henne heller - selv om alle var hyggelige, og ikke inneholdt noe ´ubehagelig informasjon´, men et fint bibelvers må da vel gå an.... bare for å vise hvor ´bekymret´ hun var for meg og jobben min i den tiden... samtidig som medlemmene her inne og flere kunder fikk høre/lese en helt annen versjon, og neppe ante at jeg faktisk fikk jobbtilbud mens ting raste som verst.

Sist endret av Fru Larsen; 24.05.16 kl 06:31
Svar med sitat
Gammel 24.05.16, 09:09
Romerinne Romerinne er offline
Superbruker

Medlem siden: Sep 2011
Meldinger: 1,382
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Fru Larsen Vis post
Den med bibelverset? Jeg klipte bare ut bibelverset da; jeg kan ikke sitte og kopiere hele mailer heller fra henne heller - selv om alle var hyggelige, og ikke inneholdt noe ´ubehagelig informasjon´, men et fint bibelvers må da vel gå an.... bare for å vise hvor ´bekymret´ hun var for meg og jobben min i den tiden... samtidig som medlemmene her inne og flere kunder fikk høre/lese en helt annen versjon, og neppe ante at jeg faktisk fikk jobbtilbud mens ting raste som verst.
Bibelvers er fint! Jeg må nesten le av ironien i det hele. At du fikk jobbtilbud samtidig som det kokte med innlegg.

Sist endret av Romerinne; 24.05.16 kl 09:16
Svar med sitat
Gammel 24.05.16, 12:47
Mie Mie er offline
Fersk

Medlem siden: May 2016
Meldinger: 36
Standard

Jeg (det vil si meg med flere) stusset litt i en periode fjor sommer. Vi er jo flere som kjenner hverandre og snakker sammen, og det virket som om absolutt alle jeg snakket med fikk beskjed om at "jeg tar deg ikke inn". Det er greit nok det hvis man bare bruker 1 minutt på å stadfeste at det ikke er kontakt.

Men denne dama bruker jo veldig lang tid på å sjekke om hun får folk inn, og folk hun vanligvis får inn, får hun plutselig ikke inn i akkurat dette tidsrommet. Så kan man samtidig lese på FB at hun er høygravid og veldig dårlig av hetebølge. Dette er parallelt med at hun sitter på teletorg og tilsynelatende ikke klarer å ta inn noen.

Jeg vet det er stygt å spekulere i sånt, men vi ble betenkte om hvorvidt hun brukte dette som en lettvint måte å få inn penger på, slik at hun slapp å miste inntekt når hun egentlig var for dårlig til å være på jobb. Når man vet det man vet om det firmaet, så er det vanskelig å unngå å bli mistenksom.
Svar med sitat
Gammel 24.05.16, 13:31
Superbruker

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Mie Vis post
Jeg (det vil si meg med flere) stusset litt i en periode fjor sommer. Vi er jo flere som kjenner hverandre og snakker sammen, og det virket som om absolutt alle jeg snakket med fikk beskjed om at "jeg tar deg ikke inn". Det er greit nok det hvis man bare bruker 1 minutt på å stadfeste at det ikke er kontakt.

Men denne dama bruker jo veldig lang tid på å sjekke om hun får folk inn, og folk hun vanligvis får inn, får hun plutselig ikke inn i akkurat dette tidsrommet. Så kan man samtidig lese på FB at hun er høygravid og veldig dårlig av hetebølge. Dette er parallelt med at hun sitter på teletorg og tilsynelatende ikke klarer å ta inn noen.

Jeg vet det er stygt å spekulere i sånt, men vi ble betenkte om hvorvidt hun brukte dette som en lettvint måte å få inn penger på, slik at hun slapp å miste inntekt når hun egentlig var for dårlig til å være på jobb. Når man vet det man vet om det firmaet, så er det vanskelig å unngå å bli mistenksom.
Jeg kjenner ingen andre som ringer spåtelefon (som jeg vet om da) eller er medlem i den gruppa. Eneste er kjæresten min som er veldig åpen for det alternative, men han ringer ikke slike telefoner og er ikke med i gruppa. Så derfor har det vært strålende med dette forumet hvor man diskutere med andre, anonym er greit.

Jeg har snakket med henne en gang og det var i år. Hun fikk meg inn mener jeg, og har hatt rett og.
Svar med sitat
Gammel 24.05.16, 13:34
Mie Mie er offline
Fersk

Medlem siden: May 2016
Meldinger: 36
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Romerinne Vis post
Jeg kjenner ingen andre som ringer spåtelefon (som jeg vet om da) eller er medlem i den gruppa. Eneste er kjæresten min som er veldig åpen for det alternative, men han ringer ikke slike telefoner og er ikke med i gruppa. Så derfor har det vært strålende med dette forumet hvor man diskutere med andre, anonym er greit.

Jeg har snakket med henne en gang og det var i år. Hun fikk meg inn mener jeg, og har hatt rett og.
Jada, hun har fått meg inn også. Ikke det som er poenget :)
Svar med sitat
Gammel 06.06.16, 20:40
Superbruker

Standard

Nå så jeg et par Personer som i løpet av helga skrev innlegg i gruppa om at de var misfornøyde med aldri å bli trukket ut til gratis samtale og derfor ikke så poenget med å være i gruppa mer. Man skal jo ha litt flaks for å bli trukket ut blant flere hundre.
Svar med sitat
Gammel 08.06.16, 02:06
Lolita Lolita er offline
Godt kjent

Medlem siden: Sep 2012
Meldinger: 340
Standard

Litt utenfor tema, men er det noen som har noen erfaringer og oppdateringer fra spådommer fra Sol på spådommen?
Svar med sitat
Gammel 08.06.16, 11:12
birkenhanne birkenhanne er offline
Godt kjent

Medlem siden: Nov 2014
Meldinger: 256
Smile

Sitat:
Opprinnelig postet av Lolita Vis post
Litt utenfor tema, men er det noen som har noen erfaringer og oppdateringer fra spådommer fra Sol på spådommen?
Hei! Jeg snakket med Sol for 2 dager siden. Jeg syntes hun tok inn både meg, min eks og situasjonen rundt ganske bra. Hun kom også med mere detaljerte beskrivelser slik at hun virket troverdig. Det var ingen positiv spådom for min del. Men det får jeg ikke gjort no med. Jeg anbefaler Sol og vil gjerne høre de andre sine anbefalinger her..
Svar med sitat
Gammel 12.02.19, 01:37
fisken55 fisken55 er offline
Fersk

Medlem siden: Feb 2009
Meldinger: 1
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Korrekor Vis post
Grunnen til at firmaet ikke blir tatt opp her er fordi folk er redde for å bli uthengt i deres FB-gruppe som tidligere kunder. Det har skjedd med et medlem her inne, og jeg vet om noen medlemmer til som har blitt utsatt for det jeg vil kalle bedrageri, og ødeleggelser av et potensielt kjærlighetsliv med deres utkårede. Jeg forstår dem veldig godt. Men det kan ikke være sånn at man får munnkurv. Det firmaet må som alle andre klarsynte tåle at folk er misfornøyde med de, de kommer ingen vei ved å slette og blokkere hvert medlem som er misfornøyd for sannheten kommer til slutt uansett hva de gjør.
Dette er veldig skremmende å lese. Jeg har også hørt om flere som har opplevd å bli uthengt på Spådommen sine FBsider der eierne av firmaet faktisk har utlevert ting som kundene har fortalt spåerne i samtaler på linjene. Så det er tydelig at ikke bare bryter de taushetsplikten ved at spåerne snakker seg i mellom om kundene (da er det lett og imponere kundene) men de også skriver det i tillegg ut på FBSidene.
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 13:52.