Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > SELSKAPET > Spålinjen

Spålinjen Her finner du veiledere innen spådom

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 11.02.19, 09:39
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Medlem siden: May 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 16,504
Arrow På linjen i dag, mandag

Jeg heter Viktoria og er 43 år gammel.
Hele mitt liv har jeg vært en healer, jeg er det de kaller " a natural born healer". I tillegg her jeg gått tatt flere kurs i reiki healing, medium og klarsynt kurs.
Da jeg brukte reiki healing privat så begynte jeg mer og mer å få opp bilder og få informasjon om mennesket jeg healet, som jeg kunne videreformidle som ofte var svar på smertene og problemene de hadde. Jeg har gjennom livet flere ganger bare visst hva som skal skje, med magefølelse eller bare sett ting. Men "gaven" har utviklet seg i takt med interessen og kurs jeg har tatt i mediumskap. Jeg ser mest i farger og symboler, dette med å "bare vite".
Jeg har aldri gått kurs i tarot, men har lært masse av mine forbilder igjen, har øvd meg og hatt tarot kort i 10 år, bruker også englekort om ønskelig. Jeg leser leser tarot intuitivt og får opp symbol, farger og beskjeder på kortene, direkte til den personene som spør. Jeg har aldri jobbet med tarot eller healing profesjonelt, kun brukt dette privat blandt venner og bekjente. Jeg gleder meg masse til å begynne og elsker å hjelpe mennesker med å utvikle seg og finne sin vei i livet.
Sånn ellers har jeg mye kunnskaper innen holistisk helse og ernæring.

Du møter Viktoria på 820 99 804

--------------------------------------------

Azra bruker tarot, hvite bønner og er klarsynt. Som hjelpemiddel har hun også kule og pendel. Dette er ei dame som har lært fra sin mor og som hun har lært fra sin mor igjen. Hun er en erfaren og godt vant spåer. Azra er opprinnelig fra Bosnia og har tatt med seg mye kunnskap derfra om urter og alternative behandlingsmetoder.
En spennende dame med masse gode evner.
Hun har jobbet på teletorg en stund.

Du møter Azra på 820 99 802

----------------------------------------

Jeg er Moraase - jeg er klarsynt.
Når jeg spår bruker jeg ingen hjelpemidler, jeg ‘’ser’’. Jeg er også en god coach.

Du møter Moraase på 820 99 821

---------------------------------------------

Jeg er en klarsynt, seriøs, ærlig og positiv voksen dame ( 56 år) fra Finnmark. 
Mitt navn er Otelie og jeg har mange års erfaring med å bruke tarot kort og astrologi.

Jeg oppdaget min åndelighet i tidlig ungdom, Begynte å spå i bordkort, kaffekopp og astrologi i 14 årsalderen. Har siden gått på flere forskjellige kurs i mediumskap,astrologi, healing og tarot. Og har praktisert som spådame og veileder for mine venner, arbeidskolleger og bekjente fra den tid. Har fått mange positive tilbakemeldinger gjennom årene. Jeg har også vært veileder på teletorg for 7-8 år siden. Ellers så bruker jeg astrologi og tarot kort som veiledning og hjelp i forhold til egne valg på livets vei.

Jeg er utdannet hjelpepleier med videreutdanning i psykiatri og rus. Og har mange års erfaring innen feltet. Det har gitt meg gode menneskekunnskaper, som jeg tenker kommer godt med. Jeg jobber nå deltid innen spesialisthelsetjenesten, og ønsker nå å bruke en del av min tid, og mine evner til å hjelpe mennesker som har et vanskelig spørsmål eller er i en vanskelig livssituasjon m.m. Jeg blir så glad og ydmyk når jeg kan være med å bidra til å hjelpe et menneske til å se sitt potensiale slik de kan ta et best mulig valg for seg selv.

Jeg er av gammel samisk slekt fra Finnmark og har flere i familien som spår og leser.
Jeg bruker tarotkort og astrologi som hjelpemidler. Har sterk intuisjon og ser din fortid, nåtid og fremtid.

Svarer på spørsmål om kjærlighet, jobb, økonomi, skole og parforhold osv. Jeg svarer ikke på spørsmål om sykdom og død. Jeg har gitt beskjed til mine kort og universet at de ikke skal vise meg dette.

Velkommen skal du være til å ringe meg for en hyggelig samtale.

Jeg er en flink lytter og en seriøs veileder som vil prøve å hjelpe deg.

Du møter Otelie på 820 99 814

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 14:13.