Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Oss i mellom > Dagbok

Dagbok Lag din egen dagbok eller trekk dagskort

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 23.05.17, 23:22
Oceana Oceana er offline
Fersk

Medlem siden: Feb 2012
Meldinger: 56
Standard Oceanas Dagbok

Ett skritt forover og fem tilbake; er det ikke litt sånn??
Føler for å lufte meg litt, fortelle om mine spådommer uten å være for offentlig.
Det er en gift mann i livet mitt som ikke har det bra i forholdet sitt, men tar ikke oppgjøret med det. Dette har pågått en stund, vi har hatt 4år uten kontakt, men nå er vi tilbake. Jeg klarer ikke glemme han, og han klarer ikke glemme meg.
Malu, Gulla, Una, Vigdis og Nan Angel sier det blir oss. Malu og Una har jeg snakket med nylig, og begge de sier han går fra kona til høsten. Vigdis sier jeg må gå igjennom en vond fase før det blir bra, og Nan Angel sier jeg vil møte motstand og frustrasjon, men vi har sterke bånd og "kosmos" gjør at det skal bli oss.. Men mye motstand altså.
Ærlige Eva sier han ikke kommer til å gå fra kona, men fortsette i samme løpet hele veien.
Jeg ringte Frida igår, og ble enda mer frustrert- hun så brudd til høsten, MEN mannen gjør en U-sving og går tilbake til kona.. og jeg er stuck i samme situasjon i minimum 1 1/2 år til... Hun anbefalte meg å droppe han, for han "spiser meg opp" og livet mitt blir bare satt på vent. Huffamei, har hatt 4år uten noe form for kontakt og det også er så tungt og vondt..
Jeg gjør så godt jeg kan å leve livet mitt, ikke tenke for mye, men det er og forblir et vakum til tider. Prøver å ikke tenke for mye på disse spådommene, alle er like sannsynlige.. Tiden får bare vise nå.
Svar med sitat
Gammel 24.05.17, 10:23
SummerTime
Guest

Meldinger: n/a
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Oceana Vis post
Ett skritt forover og fem tilbake; er det ikke litt sånn??
Føler for å lufte meg litt, fortelle om mine spådommer uten å være for offentlig.
Det er en gift mann i livet mitt som ikke har det bra i forholdet sitt, men tar ikke oppgjøret med det. Dette har pågått en stund, vi har hatt 4år uten kontakt, men nå er vi tilbake. Jeg klarer ikke glemme han, og han klarer ikke glemme meg.
Malu, Gulla, Una, Vigdis og Nan Angel sier det blir oss. Malu og Una har jeg snakket med nylig, og begge de sier han går fra kona til høsten. Vigdis sier jeg må gå igjennom en vond fase før det blir bra, og Nan Angel sier jeg vil møte motstand og frustrasjon, men vi har sterke bånd og "kosmos" gjør at det skal bli oss.. Men mye motstand altså.
Ærlige Eva sier han ikke kommer til å gå fra kona, men fortsette i samme løpet hele veien.
Jeg ringte Frida igår, og ble enda mer frustrert- hun så brudd til høsten, MEN mannen gjør en U-sving og går tilbake til kona.. og jeg er stuck i samme situasjon i minimum 1 1/2 år til... Hun anbefalte meg å droppe han, for han "spiser meg opp" og livet mitt blir bare satt på vent. Huffamei, har hatt 4år uten noe form for kontakt og det også er så tungt og vondt..
Jeg gjør så godt jeg kan å leve livet mitt, ikke tenke for mye, men det er og forblir et vakum til tider. Prøver å ikke tenke for mye på disse spådommene, alle er like sannsynlige.. Tiden får bare vise nå.
Har du tenkt over hvor lenge du er i stand til å vente på ham? Hva om han ikke forlater kona si,ønsker du å fortsette forholdet med ham på ubegrenset tid?
Svar med sitat
Gammel 24.05.17, 12:44
Oceana Oceana er offline
Fersk

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av SummerTime Vis post
Har du tenkt over hvor lenge du er i stand til å vente på ham? Hva om han ikke forlater kona si,ønsker du å fortsette forholdet med ham på ubegrenset tid?
Nei, det gidder jeg ikke. Dumt av meg å spørre om han når jeg ringer spåtlf, det blir bare masse tankesurr. Jeg har meldt meg inn på en nettdatingside nå nylig og snakker med en hyggelig kar der. Ikke sikkert det er/blir noe, men gidder ikke sitte å vente på han gifte karen nei

Sist endret av Oceana; 24.05.17 kl 12:48
Svar med sitat
Gammel 24.05.17, 17:14
SummerTime
Guest

Meldinger: n/a
Standard

Sitat:
Nei, det gidder jeg ikke. Dumt av meg å spørre om han når jeg ringer spåtlf, det blir bare masse tankesurr. Jeg har meldt meg inn på en nettdatingside nå nylig og snakker med en hyggelig kar der. Ikke sikkert det er/blir noe, men gidder ikke sitte å vente på han gifte karen nei
Bra at du engasjerer deg i en eventuell partner,da gjør du noe noe aktivt for å endre på situasjoen din.Ingen fortjener å vente på en som er gift og som ikke gjør noe med saken.Du fortjener bedre!!
Svar med sitat
Gammel 23.05.18, 23:29
Oceana Oceana er offline
Fersk

Standard

Så artig å lese, ett år siden dette nå. Det har skjedd mye, men karen er fortsatt gift, det ble ikke brudd ifjor høst. Jeg har prøvd å få tankene over på annet, halvveis vellykket vil jeg si. Jeg har det tålelig bra, tenker positivt om livet mitt og prøver å finne på all slags ting for å fylle på tomrommet jeg føler uten han. Men:..Han gir alltid lyd fra seg, og kjemien oss i mellom er så god! Noen ganger har jeg også sagt ‘hei’ også pga savnet.. Og han svarer alltid så godt! Forholdet hans er ikke bra, det går begge veier, de har såret hverandre mye disse.. men pga barn som skal konfirmeres, så har det vært et slags holdepunkt- han vil ikke gjøre noe før det er overstått. Og han er nok veldig redd for å ødelegge livene til barna sine.. Og han og kona går greit som venner sier han, men forholdet er dødt.
Jeg har hatt perioder med nettsjekking; truffet et par stk også, men det føles helt feil. Utrolig koselige, men jeg tenker bare kameratslig, ingen tanker om videre dating. Så har hatt lange perioder av der også; logget meg sist av rett etter påske.
Så spennende nå. Konfirmasjonstider. Lurer på hvor jeg står om ett år igjen. Hvertfall ett hakk eller to sterkere uansett utfall!
Svar med sitat
Gammel 24.05.18, 11:24
Salvie sin avatar
Salvie Salvie er online nå
Superbruker

Medlem siden: Mar 2008
Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 5,459
Standard

Så arti å lese. Følger jo med deg tuppa. :-) Vi gir alt vi kan av gode tanker til "våre" og håpe ting løsner...enten uten dem eller med dem. <3
Svar med sitat
Gammel 24.05.18, 12:01
Oceana Oceana er offline
Fersk

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Salvie Vis post
Så arti å lese. Følger jo med deg tuppa. :-) Vi gir alt vi kan av gode tanker til "våre" og håpe ting løsner...enten uten dem eller med dem. <3
Så absolutt snuppa, håper det skjer noe godt for oss snart :)
Svar med sitat
Gammel 24.05.18, 12:04
Salvie sin avatar
Salvie Salvie er online nå
Superbruker

Medlem siden: Mar 2008
Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 5,459
Standard

Sitat:
Så absolutt snuppa, håper det skjer noe godt for oss snart :)
ja noe er i gjerde...det satser vi på...<3 og tenke seg til...da kan vi legge alt av spådommer på hylla og bare kose og nyte livet.
Svar med sitat
Gammel 26.07.18, 22:31
Oceana Oceana er offline
Fersk

Standard

Her skjer det ting; jeg har truffet en fantastisk fyr!! Det skjedde for en mnd siden, Khibra og Michaela så og beskrev han veldig bra.
Jeg har ringt litt pga dette, noen sier han gifte mannen får panikk og tar et oppgjør, mens andre sier at han ikke kommer. Khibra er blandt de som sier han kommer. Uansett, føler nå at denne grusomme bobla og ikkeminst perioden som elskerinne endelig er over. Stor lettelse!❤️
Svar med sitat
Gammel 16.01.19, 23:45
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,768
Standard

Sitat:
Her skjer det ting; jeg har truffet en fantastisk fyr!! Det skjedde for en mnd siden, Khibra og Michaela så og beskrev han veldig bra.
Jeg har ringt litt pga dette, noen sier han gifte mannen får panikk og tar et oppgjør, mens andre sier at han ikke kommer. Khibra er blandt de som sier han kommer. Uansett, føler nå at denne grusomme bobla og ikkeminst perioden som elskerinne endelig er over. Stor lettelse!❤️
Har det skjedd noe nytt her siden sist?
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 14:27.