Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Alternativ > Alternativ prat

Alternativ prat Her kan du diskutere de tema innen det alternative som ikke passer i de andre forumene her.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 25.03.18, 00:38
Kamo Kamo er offline
Godt kjent

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 537
Standard Hjelpere

Etter å ha lest litt rundt på forumet her kom jeg over temaet Hjelpere.
Et helt vanlig tema innenfor det alternative, men jeg er ikke sikker på om de finnes. Kanskje fordi jeg aldri har merket at jeg har noen, eller kanskje fordi ingen har sagt til meg at de ser noen.
Har blitt spådd mange ganger, men vet ikke om det er noe spådamer ser.
Er det noen som har fått vite om hjelper i en spåsamtale? Og hvis noen av dere ser hjelpere, kan dere se om jeg har noen?
Lurer også på hva de gjør og om det kan være mange, og merker dere den/dem?
Gammel 25.03.18, 13:08
Kamo Kamo er offline
Godt kjent

Standard

Har tenkt litt mer på dette og det slo meg at for noen år siden kunne man til stadighet lese om hjelpere. Mange hadde gamle Indianere, men sjelden leste jeg om vikinger. Hvorfor hører vi så lite om det nå og var dette meste en hype?
Gammel 25.03.18, 22:02
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,634
Standard

Det er flere som har sett mine hjelpere, og noen har sett de samme. Så det tror jeg nok at jeg har da. De har nok hjulpet meg mange ganger.
Svar med sitat
Gammel 14.04.18, 10:12
Kamo Kamo er offline
Godt kjent

Standard

............................................

Sist endret av Kamo; 04.09.18 kl 11:51
Svar med sitat
Gammel 04.05.18, 20:39
Terra_ Terra_ er offline
Godt kjent

Medlem siden: Mar 2016
Meldinger: 647
Standard

Jeg har nettopp fått et nyhetsbrev fra en som ser engler og snakker med dem. Det handler om at vi alle har en egen skytsengel. Kan jo poste brevet her:

Dear

We all feel alone at different times in our lives. There are days we can all feel like staying in bed and pulling the covers over our heads. Some days we can feel sad and alone but that’s okay, because I want to assure you that you are never alone. Your guardian angel is always there with you and at times the soul of your loved ones.

Don’t forget when you are feeling lonely reach out to others, friends and family, give them a call or ask them out for a cup of tea, just so you can have a chat. Remember they too can be feeling alone and you can remind them that they are not alone that you are there with them too.

Any time that you feel alone remember none of us are ever alone, not for one second in our lives and that begins from before we were born. Sometimes we feel that way because we are sad, we are missing human company. We all need friendship in our lives. Your Guardian angel always wants you to have friends, people you love and care for in your life. So, if you see someone in a cafe sitting on their own and you happen to be feeling lonely that day say hello to them or if you’re walking by someone give them a smile. The simplest of gestures can make someone feel wanted.

Sometimes it’s good to be alone to help to sort out our thoughts and to have space for ourselves. Other times when we are in the company of others we can still feel alone and if you feel that way, you must seek help. You must share.

One day a little girl at a book signing I think, she was only about seven or eight and she was standing there with her mum, her little sister and her older brother. Just as they were about to leave the little one stopped. I watched her guardian angel tap her on the shoulder and she turned around, she walked over to me and stood beside me and whispered in my ear “Lorna, I know I’m not alone anymore, I don’t feel afraid”. She gave me a hug. Her mom reached out and said come along now, Lorna is very busy, the little girl gave me a big smile and they went on their way.

I want you to remember that you are never alone. Your guardian angel is right there with you every single second, and loves you unconditionally and to your guardian angel you are its number one. We often share first with our guardian angel and that gives us a chance and courage to go and share with others. Your guardian angel always wants you to seek help when you feel alone continuously. Remember, we all feel alone at different times in our lives and most of the time it is only for a short while, and that’s ok. You need to love yourself and there is no one else in the world like you, you are unique and beautiful in every way. No one can do anything the same way as you do it. They cannot even smile like you or talk like you or walk like you. It’s okay to love yourself and I love you, so don’t be alone.

Blessings
Lorna
Svar med sitat
Gammel 04.05.18, 20:45
Terra_ Terra_ er offline
Godt kjent

Medlem siden: Mar 2016
Meldinger: 647
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Kamo Vis post
Jeg har ført at det finnes metoder for å komme i kontakt med hjelperne sine, men kan hjelperne prøve å få kontakt med deg?
Jeg har fått høre at de lysblinkene jeg ser er min skytsengel og det føler jeg stemmer. Så et lysblink senest for et par dager siden og tenkte at ja, der er du ja. Så godt å se deg liksom. Noen ganger er de bare der for å se etter oss og gi opp et lite "hei, jeg er her," og noen ganger er det når noe hyggelig eller vanskelig vil skje min viser seg for meg i alle fall. Så ja, de kan kontakte oss, og det når vi minst aner det eller har bedt dem om det.
Svar med sitat
Gammel 02.07.18, 16:58
Kamo Kamo er offline
Godt kjent

Standard

Jeg kunne tenkt meg å få vite om jeg har hjelpere. Hvem kan jeg kontakte for dette?

Sist endret av Kamo; 17.09.18 kl 11:53
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 08:29.