Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Generelt > Forumet

Forumet Notater, meldinger og annet angående forumet. Her står også forumreglene.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 10.02.12, 23:19
Bira Bira er offline
Banned

Medlem siden: Jun 2008
Meldinger: 5,767
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Fru-Larsen Vis post
Prinsippsak bare! Et VIKTIG prinsipp. Jeg bruker de derre ------------, og jeg er lei av de, jeg synes de er mer forstyrrende, enn hvis jeg bare tar bort hele greia, om det ikke går bort fra sammenhengen selvsagt..

Har vært skikkelig drittsur lenge jeg på den altså!
Men igjen, hvorfor ta vekk alt? Hvorfor ikke bare endre litt på det?

Eller tenke deg om to ganger før du skriver? Det er noe jeg også må lære... For jeg har noen sånne ............. jeg også!
Svar med sitat
Gammel 10.02.12, 23:26
Tanja sin avatar
Tanja Tanja er offline
Superbruker

Medlem siden: Sep 2008
Sted: Fana, Bergen
Meldinger: 4,660
Standard

Jeg synes det er dumt at vi ikke kan slette oss som brukere, men må be om å bli bannet. Men det er vel av samme grunn; at da ville det blitt mye rot
Gammel 10.02.12, 23:29
Fru-Larsen
Guest

Meldinger: n/a
Standard

Joda, det går sikkert an, men jeg orker ikke bruke altfor lang tid til å gruble, da forsvinner hele moroa ved å være her, og det blir enklere bare å la være å skrive noe som helst.

Men altså det er prinsippet mest, ikke at jeg planlegger å gå gjennom gamle tråder og fjerne ting, ikke i det hele tatt, men bare prinsippsak. Det var der, det er muligheter for det, alle andre forum gir muligheten. Det har med frihetsfølelse å gjøre.
Svar med sitat
Gammel 10.02.12, 23:31
Fru-Larsen
Guest

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Tanja Vis post
Jeg synes det er dumt at vi ikke kan slette oss som brukere, men må be om å bli bannet. Men det er vel av samme grunn; at da ville det blitt mye rot
Faktisk enig, jeg synes at brukerne må være det viktigste å ta hensyn til i ethvert forum, ikke at forumet må se 'fint' ut. Igjen en prinsippsak!
Svar med sitat
Gammel 10.02.12, 23:32
Bira Bira er offline
Banned

Medlem siden: Jun 2008
Meldinger: 5,767
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Fru-Larsen Vis post
Joda, det går sikkert an, men jeg orker ikke bruke altfor lang tid til å gruble, da forsvinner hele moroa ved å være her, og det blir enklere bare å la være å skrive noe som helst.

Men altså det er prinsippet mest, ikke at jeg planlegger å gå gjennom gamle tråder og fjerne ting, ikke i det hele tatt, men bare prinsippsak. Det var der, det er muligheter for det, alle andre forum gir muligheten. Det har med frihetsfølelse å gjøre.
Jeg skjønner deg.. Helhetlig er det jo det samme om det står en haug med ....... eller om det blir slettet. Jeg må jo si at jeg liker ordene som kommer rett fra levra og du er jo aldri slem mot noen.
Svar med sitat
Gammel 10.02.12, 23:43
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,614
Standard

Det som skjer da, er at alle andre skal slette litt i hytt og pine også, og så står vi igjen med masse ufullstendige og meningsløse tråder. Utrolig kjedelig for den som leser trådene.
Svar med sitat
Gammel 10.02.12, 23:49
Fru-Larsen
Guest

Standard

Jeg tror ikke det jeg, for i alle andre forum fungerer det, rart at det ikke skulle fungere med dette, det var muligheter for det frem til et par år siden og da var diskusjonene nokså mye saftigere, uten at det førte til for mye hull, ser mye verre ut nå for tiden. For nå skal man til og med sitte og gruble om hva som stod der også, og det er irriterende det.
Svar med sitat
Gammel 10.02.12, 23:56
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,614
Standard

Ja, men si nå at en person skriver om sine erfaringer med en spådame, forteller hva hun/han har blitt spådd osv, og legger ut om dette i flere innlegg nedover, der andre også deltar med svar/kommentarer til trådstartes innlegg. Så finner trådstarter plutselig ut at han/hun ikke vil dele sine erfaringer med andre allikevel, og sletter alle innleggene sine. Dermed står vi igjen med en fullstendig meningsløs tråd. Vet ikke om noe som er mer irriterende.
Svar med sitat
Gammel 11.02.12, 00:07
Fru-Larsen
Guest

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Alexx Vis post
Ja, men si nå at en person skriver om sine erfaringer med en spådame, forteller hva hun/han har blitt spådd osv, og legger ut om dette i flere innlegg nedover, der andre også deltar med svar/kommentarer til trådstartes innlegg. Så finner trådstarter plutselig ut at han/hun ikke vil dele sine erfaringer med andre allikevel, og sletter alle innleggene sine. Dermed står vi igjen med en fullstendig meningsløs tråd. Vet ikke om noe som er mer irriterende.
Men det må være lov, man bør ta vare på mennesket her inne, uansett om man blir irritert eller ikke. Tror verden ville vært et mye bedre sted å være om man fikk lov å gjøre ting 'undone'. Og det at noen kan, mens andre ikke får lov, gjør meg enda mer sur.

Sist endret av Fru-Larsen; 11.02.12 kl 00:12
Svar med sitat
Gammel 11.02.12, 00:58
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Medlem siden: May 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 16,085
Standard

Jeg ser ikke problemet. Om noe er helt krise, kan man bare sette ........ istedenfor. Da ser leseren at noen har slettet noe. Hvis man bare sletter, er det hull.

Når jeg poster noe, leser jeg alltid igjennom før jeg trykker på Legg til svar. Da ser jeg fort om noe virker for krast eller rotete eller noe annet og jeg redigerer litt. Av og til ser jeg det etterpå, da går jeg inn og retter litt. Jeg sletter aldri et helt innlegg. Synes ikke det er noe vanskelig.

Når jeg sier det blir rotete tenker jeg ikke først og fremst på dem som er her inne fast. Men det kan komme inn andre som bare slenger av seg hva som helst, sletter, skriver mer, sletter osv osv osv. Da blir forumet ødelagt.

Ellers så pleier jeg ikke å være vanskelig om noen ber meg slette en tråd, et bilde eller andre ting, så man er jo ikke helt låst.

MALU

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 16:01.