Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Spådom > Spåmetoder

Spåmetoder Hvilke spåmetoder brukes? Pendel, tarotkort, kaffegrut osv.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 19.04.15, 17:17
Fru Larsen
Guest

Meldinger: n/a
Standard Rft

RFT skal visst ikke legges om søndager, derfor legger jeg de aldri i jobben min da, men da jeg har noen få bestillinger liggende, så vil jeg gjerne teste om det funker på søndager likevel, sånn at jeg kan slippe at ting hoper seg opp gjennom helger hvis jeg ikke MÅ fremover...

Forumet er fint til slike ting...

Så nå går jeg en liten tur for å få litt luft..., og HVIS det er en person som vil ha en gratis RFT-spådom her inne, som en test, så skal jeg sette meg ned når jeg kommer hjem - og få tatt det i løpet av kvelden...

Første mann til mølla - er (generell spådom)?

Sist endret av Fru Larsen; 19.04.15 kl 17:21
Svar med sitat
Gammel 19.04.15, 17:26
Daysie Daysie er offline
Godt kjent

Medlem siden: Jun 2014
Meldinger: 375
Standard

Jeg vil ☺️☺️
Svar med sitat
Gammel 19.04.15, 17:27
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,693
Standard

Jeg vil gjerne, hvis jeg er førstemann :)

Men det var jeg ikke :)
Svar med sitat
Gammel 19.04.15, 17:33
Fru Larsen
Guest

Standard

Det ble Mileys som ble førstemann.

Jeg satt og tenkte at jeg også en dag måtte teste litt ut om hvordan det vil bli via telefon, noe jeg ikke ser for meg at vil funke, men har jo aldri prøvd, så hvis du (Alexx) vil så kan du få være en kanin på telefon en dag, vær obs på at det tar sikkert langt tid, og jeg må ha tunga beint i munnen, så du kan ikke mase på meg før jeg er ferdig, men har du en time eller to en kveld - vet ikke når - avhenger litt av når jeg har tid, eller orker for den del, og helst sein kveld så kan jeg jo teste deg ´slik´, hvis du vil.

Sist endret av Fru Larsen; 19.04.15 kl 17:41
Svar med sitat
Gammel 19.04.15, 17:45
Fru Larsen
Guest

Standard

Da er jeg ikke kommet meg ut døra ennå, men jeg starter på Mileys rett etterpå (men jobber innimellom), så en eller annen gang på kvelden så skal jeg få noe nedskrevet, tror jeg. Det viktigste er at jeg får lagt ut kortene før søndagen er over.
Svar med sitat
Gammel 19.04.15, 17:47
Daysie Daysie er offline
Godt kjent

Medlem siden: Jun 2014
Meldinger: 375
Standard

Spennende! Lest litt om de kortene, virker veldig komplisert hehe
Svar med sitat
Gammel 19.04.15, 17:50
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,693
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Fruen Vis post
Det ble Mileys som ble førstemann.

Jeg satt og tenkte at jeg også en dag måtte teste litt ut om hvordan det vil bli via telefon, noe jeg ikke ser for meg at vil funke, men har jo aldri prøvd, så hvis du (Alexx) vil så kan du få være en kanin på telefon en dag, vær obs på at det tar sikkert langt tid, og jeg må ha tunga beint i munnen, så du kan ikke mase på meg før jeg er ferdig, men har du en time eller to en kveld - vet ikke når - avhenger litt av når jeg har tid, eller orker for den del, og helst sein kveld så kan jeg jo teste deg ´slik´, hvis du vil.
Ja, takk det vil jeg gjerne! Jeg har god tid, så du kan bare ta den tiden du trenger på telefon. Spennende! :-)
Svar med sitat
Gammel 19.04.15, 18:20
caro caro er offline
Blir snart kjent

Medlem siden: Jun 2007
Meldinger: 151
Standard

Jeg vil også gjerne :)
Svar med sitat
Gammel 19.04.15, 18:22
caro caro er offline
Blir snart kjent

Medlem siden: Jun 2007
Meldinger: 151
Smile

..... Og jeg har også god tid og tålmodighet
Svar med sitat
Gammel 19.04.15, 18:48
Fru Larsen
Guest

Standard

Hehe, jeg har ikke fullt så god tid og tålmodighet, men det er mulig jeg kan finne på å ta test to på telefon sånn etterhvert, jeg mener nå for meg å sitte å slippe å skrive må være greiere, men skal jeg bruke det på telefon så må det jo helst gå noe fortere enn det gjør idag, hehe for kundens skyld....kan være at jeg etter Alexx ønsker en til, spørs vel kansje også hvor vanskelig Alexx er, haha! Skal ha deg i bakhodet, om jeg føler jeg vil ta en testtur til mtp telefon...., men NÅ er det ikke rom for flere!!!!!!!
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 12:07.